Skriv-vad-du-vill-tråden

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Damn vad det spammas dåligt här...
Det är ju för helvete tråkigt att jobba när man inte har nått att läsa här... Come on people... *morr*
 

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Tycker damerna här i tråden ska hålla i hatten för helgen vecka 37 ligger vi med fartyget på Skeppsholmen. Tydligen är det någon "Skeppsholmens dag" på söndagen med massa folk........

Sak samma, detta innebär att det kommer 14 galningar till huvudstaden, ser ni ett lätt förvirrat gäng så är vi snällare än man kan tro (fråga Yasha.... :D )
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Tycker damerna här i tråden ska hålla i hatten för helgen vecka 37 ligger vi med fartyget på Skeppsholmen. Tydligen är det någon "Skeppsholmens dag" på söndagen med massa folk........

Sak samma, detta innebär att det kommer 14 galningar till huvudstaden, ser ni ett lätt förvirrat gäng så är vi snällare än man kan tro (fråga Yasha.... :D )
:rofl Om du tror att jag ska gå i god för din snällhet, då tror du helt galet Frisen! :D

Vill ni däremot träffa en galning med anhang, passa på, det kommer inte så många så'na tillfällen. Jag menar, bara att kalla Sthlm för människobyn... :pannkyss

Ring Nicklas! Mig slipper du iaf, jag ska ut i skogen och köra grusvägar torsdag-fredag den veckan har jag förstått. :gnissla :huvet :rolleyes:
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Damn vad det spammas dåligt här...
Det är ju för helvete tråkigt att jobba när man inte har nått att läsa här... Come on people... *morr*

Åja åja åaj.... Jag vill minnas att det var en viss fröken som hade semester från spammandet ett par sidor tillbaka i tråden.:7peta :7peta Fan jag kommer ihåg den gamla goda tiden när vi var ett fåtal som tog spammandet allvar:D :D
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Прямо сейчас, я многое предстоит сделать в офисе. Я буду снова, как только я могу в данном случае!

Vad betyder det för oss som inte pratar ryska?:va
 

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Vill ni däremot träffa en galning med anhang, passa på, det kommer inte så många så'na tillfällen. Jag menar, bara att kalla Sthlm för människobyn... :pannkyss
:

Nu ska du inte skvallra för mycket fröken........ :gnissla Sthlm har ju en jäkla tur att vår ena maskinare åker hem, HAN (till skillnad från mig :rolleyes: ) kan leverera one-liners som kan få vem som helst att tappa talförmågan.
Senaste bedriften var idag när han inför serveringspersonalen på lunchen jämförde Bulgur med att stå med tungan ute i ösregn - lika tråkigt och lika lite mättande
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Åja åja åaj.... Jag vill minnas att det var en viss fröken som hade semester från spammandet ett par sidor tillbaka i tråden.:7peta :7peta Fan jag kommer ihåg den gamla goda tiden när vi var ett fåtal som tog spammandet allvar:D :D

Ja va fan vi har blivit slappa såhär på sommaren och semestern osv...

Skärpning nuuuuu...
Ska spamma imorgon... Ikväll är jag för trött o måste sova så jag orkar imorgon... :tungan
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Nu ska du inte skvallra för mycket fröken........ :gnissla Sthlm har ju en jäkla tur att vår ena maskinare åker hem, HAN (till skillnad från mig :rolleyes: ) kan leverera one-liners som kan få vem som helst att tappa talförmågan.
Senaste bedriften var idag när han inför serveringspersonalen på lunchen jämförde Bulgur med att stå med tungan ute i ösregn - lika tråkigt och lika lite mättande

:D det tyckte jag lät rätt kul och träffande
 

Perrtan

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2008
Ort
bålsta
Hoj
2007, Honda, cb600fa hornet
Прямо сейчас, я многое предстоит сделать в офисе. Я буду снова, как только я могу в данном случае!

Just nu har jag mycket att göra på kontoret. Jag kommer att vara tillbaka så snart jag kan i detta fall!
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Tycker damerna här i tråden ska hålla i hatten för helgen vecka 37 ligger vi med fartyget på Skeppsholmen. Tydligen är det någon "Skeppsholmens dag" på söndagen med massa folk........

Sak samma, detta innebär att det kommer 14 galningar till huvudstaden, ser ni ett lätt förvirrat gäng så är vi snällare än man kan tro (fråga Yasha.... :D )

Låter ju inte alls så tråkigt. Då kan ju vi flickor möta upp er, så kan vi köra vårt eget lilla "Tall ship racing" med er skeppare :)

See ya!!
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Ja ni är dåliga på att spamma :gnissla

:D kan bara hålla med.

Tycker damerna här i tråden ska hålla i hatten för helgen vecka 37 ligger vi med fartyget på Skeppsholmen. Tydligen är det någon "Skeppsholmens dag" på söndagen med massa folk........

Sak samma, detta innebär att det kommer 14 galningar till huvudstaden, ser ni ett lätt förvirrat gäng så är vi snällare än man kan tro (fråga Yasha.... :D )


:tummenupp Lovar att irra bort er lite till då :D;)

Nu ska du inte skvallra för mycket fröken........ :gnissla Sthlm har ju en jäkla tur att vår ena maskinare åker hem, HAN (till skillnad från mig :rolleyes: ) kan leverera one-liners som kan få vem som helst att tappa talförmågan.
Senaste bedriften var idag när han inför serveringspersonalen på lunchen jämförde Bulgur med att stå med tungan ute i ösregn - lika tråkigt och lika lite mättande

:Fatta! BULGUR ÄR gott sådäsa :tungan

:D det tyckte jag lät rätt kul och träffande

mmmmoooohhhaaaahhhhaaa nån kommer få bulgur i 3 dagar 3 gånger om dagen :lol
 
Last edited:

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxern såld :(
Tränat idag !!! :yoparty
Duktig Prillan:)

En oerhört spänd Lady..känns hur skumt som helst att gå till skolan. Idag ska jag lägga ner kraft på att försöka komma ihåg hur mina klasskompisar ser ut :rolleyes: Inte lätt att hitta dom bland 400 nya yra höns:huvet
 
Last edited:

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Prillans Plejs
Hoj
pausar...
Duktig Prillan:)

En oerhört spänd Lady..känns hur skumt som helst att gå till skolan. Idag ska jag lägga ner kraft på att försöka komma ihåg hur mina klasskompisar ser ut :rolleyes: Inte lätt att hitta dom bland 400 nya yra höns:huvet


Visst är jag duktig ! ;) Och det gick bra efter förkylningen oxå.:rolleyes:

Så nu är du en skolflicka igen, hoppas det går jättebra !! :pannkyss
 

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Ort
Bara Vagnhärad
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Duktig Prillan:)

En oerhört spänd Lady..känns hur skumt som helst att gå till skolan. Idag ska jag lägga ner kraft på att försöka komma ihåg hur mina klasskompisar ser ut :rolleyes: Inte lätt att hitta dom bland 400 nya yra höns:huvet

Så nu är det dax. Lycka till idag att hitta runt på området och se allt nytt folk.. Vet hur förvirrade poliser kan se ut.. :rolleyes:
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top