Biturbo
Min går i etthundra!
Känns fel att säga "Go´morron" nu............. *gäspar*
Hehe.. Det beror på vad du gjorde igår!
Känns fel att säga "Go´morron" nu............. *gäspar*
Just de dagens i-landsproblem, tänkte klippa mig, vad sägs om denna frisyr?
Det luktar kaffe (bryggaren precis klar)... Så alltsååååååå
GOOOOOOOOOOOOD MOOOOOOOOOOOORNING!!!!!
Goooo morgon!!!
Å inge mjölk hemma till kaffet..... vem f&%n har hand om detta hushåll egentligen...
Just de dagens i-landsproblem, tänkte klippa mig, vad sägs om denna frisyr?
Fan vad less jag blir på min förra arbetsgivare som ska hålla på och tjaffsa...![]()
Ingen ljusning på den fronten alltså.....
Nä, dom hävdar att vi har ett avtal där jag frånsäger mig rätten till återanställning. MEN det finns inga papper, iaf. inga som är påskrivna av mig!![]()
Men då e de bara för dem att hala fram det - den som säger något skall bevisa det!
Precis vad jag sa till advokaten! Lycka till! ASSHOLES! Funderar på att anmäla idioterna till polisen och arbetsmiljöverket...![]()
Vad sa advokaten om de hele???
Han sa att det nog dessvärre inte kommer att lösa sig utan fight, han la fram deras påstående och bad mig kommentera, det är väl vad som hänt hittills...![]()
Klart att de kommer att bli en fajt - sällan eller aldrig ger arbetsgivarna med sig även när de uppenbart har handlat fel. Men om du vet att du inte har skrivit på något sådant papper där du avsäger dig återanställningsrätt och de ej kan bevisa det så e de bara för dem att betala, svårare än så e de inte!!
Precis! Det enda jag vill nu är att få tillbaka mitt jobb...Jobbiga jävlar som ska hålla på och bråka...
![]()
Men vill du verkligen jobba för dem igen? Med tanke på allt som har hänt??
Egentligen inte, men det är inte så gott om jobb, sen är det rätt bekvämt att jobba på ARN om man bor i Märsta som jag gör, + att arbetstiderna är rätt humana, dessutom så har arbetsledarna som gjorde att jag blev av med jobbet slutat...
Samt att de e alltid lättare att få ett jobb när man har ett jobb!!! Lycka till, jag håller tummarna!!!
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |