Skriv-vad-du-vill-tråden

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Klottret övermålat...av mig. Numera en rätt fin grå nyans. Märsta är ju väldigt trevligt och pittoreskt.:confused:

Zeit

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2010
Hoj
Suzuki SV650S -06, Suzuki GSX 750 -03
Morrn! Fin dag att åka hoj på! :rolleyes:

Men man funderar på vad det är med vissa bilister här i Sthlm och rödljus. Det är nästan alltid förare av Mercedes eller BMW, eller familjefäder i V70. De ska liksom alltid börja krypa fram över övergångställen och helst ställa sig mitt i korsningen, för att så snart det blir gult brassa helvetet. Vill de racea? Jag blir lika irriterad varje gång man står bredvid någon bil och han börjar hålla på. Man blir lite "Bitch please!" och bara måste acca ifrån för att lite sätta på plats... *suck*

Ja, så omogen är jag...:rolleyes:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Morrn! Fin dag att åka hoj på! :rolleyes:

Men man funderar på vad det är med vissa bilister här i Sthlm och rödljus. Det är nästan alltid förare av Mercedes eller BMW, eller familjefäder i V70. De ska liksom alltid börja krypa fram över övergångställen och helst ställa sig mitt i korsningen, för att så snart det blir gult brassa helvetet. Vill de racea? Jag blir lika irriterad varje gång man står bredvid någon bil och han börjar hålla på. Man blir lite "Bitch please!" och bara måste acca ifrån för att lite sätta på plats... *suck*

Ja, så omogen är jag...:rolleyes:

Jo, det där har man funderat på både en och två gånger, det är lika irriterande varje gång...:huvet

Nyheter
Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS