Skriv-vad-du-vill-tråden

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Trallaalllaaaallllaaaaaa...
:nädåTrollärsäkertinteknäppihuvudet :tungan

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Fast ärligt lixom, vilken skitdag.
Först startade inte hojen, gick inte att springa igång den heller, sedan pajjade mina hörlurar till mp3an, nu hittar jag inte hörlurarna till jobbdatorn, måste lyssna på något på datorn, har ett jobbmöte nu 1300 inte ett dugg förberedd, men trots denna miär så e jag inte på speciellt dåligt humör......
Märkligt det där...

Vampyrtrollet

Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Först startade inte hojen, gick inte att springa igång den heller, sedan pajjade mina hörlurar till mp3an, nu hittar jag inte hörlurarna till jobbdatorn, måste lyssna på något på datorn, har ett jobbmöte nu 1300 inte ett dugg förberedd, men trots denna miär så e jag inte på speciellt dåligt humör......
Märkligt det där...

Inget märkligt.. Du är bara helt enkelt precis lika knasig som vi andra.. :tungan
:krama

Vampyrtrollet

Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Ibland har man en jefla tur...
Ska till Gotland 31/5-12... biljetterna bokades 20/1-12...
En vän om det är 30:e jag åker och jag svarar nä 31:a är det.. Och för att kontrollera så kollar jag bokningen..
Nä... 1/6-12 är avfärd bokat??? Eeeeeh det är väldigt dumt med tanke på att första bandagen är 1/6-12 och jag är liiiiite sen om jag sladdar dit vid 16...... :paniiiik
Ringer Gotland Ring och förklarar mitt lilla (läs katastrofalt stora) problem.. Ombokat till 31/5-12.. YAY...

Sen att jag för lääänge sedan borde kollat biljetterna så det står rätt datum osv... :bingobingobingo
Jag antog att de lyssnade på mig när jag bokade ju... Å andra sidan.. Blatte som jag är hör väl folk inte vad jag säger.. :rofl :rofl :rofl

Haha, tror nog att det e nära sanningen!

Klart det är... :Trollsmartsomfan

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Ibland har man en jefla tur...
Ska till Gotland 31/5-12... biljetterna bokades 20/1-12...
En vän om det är 30:e jag åker och jag svarar nä 31:a är det.. Och för att kontrollera så kollar jag bokningen..
Nä... 1/6-12 är avfärd bokat??? Eeeeeh det är väldigt dumt med tanke på att första bandagen är 1/6-12 och jag är liiiiite sen om jag sladdar dit vid 16...... :paniiiik
Ringer Gotland Ring och förklarar mitt lilla (läs katastrofalt stora) problem.. Ombokat till 31/5-12.. YAY...

Sen att jag för lääänge sedan borde kollat biljetterna så det står rätt datum osv... :bingobingobingo
Jag antog att de lyssnade på mig när jag bokade ju... Å andra sidan.. Blatte som jag är hör väl folk inte vad jag säger.. :rofl :rofl :rofl

Klart det är... :Trollsmartsomfan

Hahaha, underbart att det löste sig!!

Vampyrtrollet

Gick med
10 Oct 2003
Hoj
JÄTTETUR faktiskt att du upptäckte det lilla misstaget!! ;)

Ja men skoja inte.. :skrämd
Fatta vilken lång näsa jag annars stått med i Nynäs, vinkandes till färjan... :rofl

Det där med att utgå från att de hör vad man säger och sen inte kontrollera bokningen.. Not gonna do that again.. :D

Richie

Styrfart MC Sthlm
Gick med
22 May 2005
Hoj
R1 -98 Projekt, R1 -09 SÅLD, Gixxer SÅLD, Kymco B&W250 skrotad efter stöld
Märkligt det där...

Du som har en så ny hoj? Missat att klicka ur stopp-knappen? :tungan

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Märkligt det där...

Hur länge stod hojen hos handlaren? Förmodligen skulle den må bra av en sjysst laddningsomgång... Så var det med min förra.

Brother Wolf

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Hoj
Honda VFR800 07
Morning, var på bio igår och såg Tom Burtons "Dark Shadow", vilken skräpfilm.
Är klart förvånad då han brukar göra bra filmer, hmm...

Underbar tripp till jobbet, fåglarna skiner och solen kvittrar, eller var det tvärt om, lite trött :D

BW

Nyheter
Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...