X_Vanquish
Ny medlem
Jag vill ha min skatteåterbäring så jag kan köpa den motorcyckel jag vill ha gud va tiden går sakta
Jag vill ha min skatteåterbäring så jag kan köpa den motorcyckel jag vill ha gud va tiden går sakta
Torde komma vecka 23 senast vecka 24
Om du kan köpa hoj för skatteåterbäringen så är det verligen en "skatteåtebäring"
Hoppas du hittar den hoj som du är ute efter.
Fast ärligt lixom, vilken skitdag.
Först startade inte hojen, gick inte att springa igång den heller, sedan pajjade mina hörlurar till mp3an, nu hittar jag inte hörlurarna till jobbdatorn, måste lyssna på något på datorn, har ett jobbmöte nu 1300 inte ett dugg förberedd, men trots denna miär så e jag inte på speciellt dåligt humör......
Märkligt det där...
Inget märkligt.. Du är bara helt enkelt precis lika knasig som vi andra..
Haha, tror nog att det e nära sanningen!
Ibland har man en jefla tur...
Ska till Gotland 31/5-12... biljetterna bokades 20/1-12...
En vän om det är 30:e jag åker och jag svarar nä 31:a är det.. Och för att kontrollera så kollar jag bokningen..
Nä... 1/6-12 är avfärd bokat??? Eeeeeh det är väldigt dumt med tanke på att första bandagen är 1/6-12 och jag är liiiiite sen om jag sladdar dit vid 16...... aniiiik
Ringer Gotland Ring och förklarar mitt lilla (läs katastrofalt stora) problem.. Ombokat till 31/5-12.. YAY...
Sen att jag för lääänge sedan borde kollat biljetterna så det står rätt datum osv... :bingobingobingo
Jag antog att de lyssnade på mig när jag bokade ju... Å andra sidan.. Blatte som jag är hör väl folk inte vad jag säger..
Klart det är... :Trollsmartsomfan
Hahaha, underbart att det löste sig!!
JÄTTETUR faktiskt att du upptäckte det lilla misstaget!!
Har SÅNT pizzasug!! Inte bra!!
Äsch.. Beror på hur ofta man får och ger efter för sånt sug..
Först startade inte hojen, gick inte att springa igång den heller, sedan pajjade mina hörlurar till mp3an, nu hittar jag inte hörlurarna till jobbdatorn, måste lyssna på något på datorn, har ett jobbmöte nu 1300 inte ett dugg förberedd, men trots denna miär så e jag inte på speciellt dåligt humör......
Märkligt det där...
Märkligt det där...
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |