Skriv-vad-du-vill-tråden

Bejbiluss

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2006
Ort
.
Hoj
.
Jaha... Vad ska jag göra nu då?? Har gått morgonprommis och ätit frulle precis. Och nu då? Ge mig tips! Får inte vara hela dagen då jag ska barnvakta syskonbarnen ikväll plus att alla tips som innehåller orden "tvätt" "städa" och "kroppsarbete" är grymt bannlysta. :crash
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Jaha... Vad ska jag göra nu då?? Har gått morgonprommis och ätit frulle precis. Och nu då? Ge mig tips! Får inte vara hela dagen då jag ska barnvakta syskonbarnen ikväll plus att alla tips som innehåller orden "tvätt" "städa" och "kroppsarbete" är grymt bannlysta. :crash

Porrsurfa?:tuttar
 

Bejbiluss

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2006
Ort
.
Hoj
.

Ahahahaha! Bra tips men det kanske resulterar i ngn form av ansträngning och då gick det ju fel? :va

Nej, jag ska nog slänga i en jävligt tjejig, romantisk fnitter-film i dvd:n och sitta här med ett fånleende på läpparna, sucka och utbrista i ett "naaaah" med jämna mellanrum. :kär :3freak

Men jag är sjukt sugen på en latte oxå, så nu är jag splittrad! Men orka gå till centrum liksom... Tar ju runt fyra min, farligt farligt! :näsblod
 

Dr.Bike

Guest
Jaha... Vad ska jag göra nu då?? Har gått morgonprommis och ätit frulle precis. Och nu då? Ge mig tips! Får inte vara hela dagen då jag ska barnvakta syskonbarnen ikväll plus att alla tips som innehåller orden "tvätt" "städa" och "kroppsarbete" är grymt bannlysta. :crash

Kanske kila ner och tjöpa ett par semlor på bageriet? ;)
De är alltid bra att ha. Antingen man är själv eller får främmande.
Jag tar gärna min med varm mjölk!
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Jobbigt, själv använder jag min 4,5 års långa universitetsutbildning till att sitta och mörka i olika kontoutdrag.

Alltså hur roligt kan man få ha det på jobbet? :1pajas

Kanske kila ner och tjöpa ett par semlor på bageriet? ;)
De är alltid bra att ha. Antingen man är själv eller får främmande.
Jag tar gärna min med varm mjölk!

Kom å krama tant, snälla.........:)
 
Last edited:

Bejbiluss

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2006
Ort
.
Hoj
.
Kanske kila ner och tjöpa ett par semlor på bageriet? ;)
De är alltid bra att ha. Antingen man är själv eller får främmande.
Jag tar gärna min med varm mjölk!


Nej nej nej... Inte semmel-prat nu igen! Gah, jag bantar! :D
Damn vad gott... :drool


Jobbigt, själv använder jag min 4,5 års långa universitetsutbildning till att sitta och mörka i olika kontoutdrag.

Alltså hur roligt kan man få ha det på jobbet? :1pajas



Kom å krama tant, snälla.........:)

Hahahah, BRA där! Vad ska man annars använda sin utbildning till, liksom?? :tungan :D
 
Last edited:

Dr.Bike

Guest
Kom å krama tant, snälla.........:)

Är lite på fel plats på jordklotet för det ser du, och nu ska jag ännu längre åt fel håll... Flyger ner till Dubai, ska bo ute i Jebel Ali. Himla tråkigt ställe oxå dessutom: Baracken

Vad får man inte stå ut med... mitt emot "Palmen" är det visst oxå...
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Är lite på fel plats på jordklotet för det ser du, och nu ska jag ännu längre åt fel håll... Flyger ner till Dubai, ska bo ute i Jebel Ali. Himla tråkigt ställe oxå dessutom: Baracken

Vad får man inte stå ut med... mitt emot "Palmen" är det visst oxå...

Hoppas att du fårmånsbeskattas hårt för detta tilltag......

Själv så kommer jag att tillbringa helgen med att renovera lyan!!
 
Last edited:

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Är lite på fel plats på jordklotet för det ser du, och nu ska jag ännu längre åt fel håll... Flyger ner till Dubai, ska bo ute i Jebel Ali. Himla tråkigt ställe oxå dessutom: Baracken

Vad får man inte stå ut med... mitt emot "Palmen" är det visst oxå...


Ja du har ju sådan otur och får bara fallfärdiga ställen att bo på :rolleyes:
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Är lite på fel plats på jordklotet för det ser du, och nu ska jag ännu längre åt fel håll... Flyger ner till Dubai, ska bo ute i Jebel Ali. Himla tråkigt ställe oxå dessutom: Baracken

Vad får man inte stå ut med... mitt emot "Palmen" är det visst oxå...

Har ju hört om vissa vidriga berättelser om får men du ska alltid vara värst.
Kameler...................fy fan !:D
 

Bejbiluss

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2006
Ort
.
Hoj
.
Är lite på fel plats på jordklotet för det ser du, och nu ska jag ännu längre åt fel håll... Flyger ner till Dubai, ska bo ute i Jebel Ali. Himla tråkigt ställe oxå dessutom: Baracken

Vad får man inte stå ut med... mitt emot "Palmen" är det visst oxå...

Tycker synd om dig, du verkar lida! :rolleyes:
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Är lite på fel plats på jordklotet för det ser du, och nu ska jag ännu längre åt fel håll... Flyger ner till Dubai, ska bo ute i Jebel Ali. Himla tråkigt ställe oxå dessutom: Baracken

Vad får man inte stå ut med... mitt emot "Palmen" är det visst oxå...

Hörrududu ditt förb*****e ålabete, här sitter vi i ur och...... snö i vårat kollektiva lidande och du bara sitter och gottar dig.:mad: :mad: :mad::6surkart;)



Vad jobbar du med?:)

Kameler...................fy fan !:D

Är det någon variant på får?:va
 
Last edited:

Dr.Bike

Guest
Hörrududu ditt förb*****e ålabete, här sitter vi i ur och...... snö i vårat kollektiva lidande och du bara sitter och gottar dig.:mad: :mad: :mad::6surkart;)



Vad jobbar du med?:)



Jobbe?

jobb ar overreklamerat. jag glider bara runt i varlden dit jag tycker det verkar vara chilligt att vara, samt behagligt.
I vinter blir det Malaysia, och sen mera i Gulfen.
Jobba... *jag ar skeptisk* ;)

Naval, emellan varven trimmar jag till lite marina ledningssystem som haller ihop exocet-robotar, oto melara-kanoner, samband, navigation, ubatsjakt, artillerieldledning osv pa lite fartyg och batar for olika Navys around the world.
Inget markvardigt, ungefar som att klippa grasmattan.

Vill bara ha en kund pa Hawaii.

Tycker synd om dig, du verkar lida! :rolleyes:

Someone's got to take it....

Min boss sa: "take it all Bitch!" med ett fanigt leende... och jag fatta ingenting, och for hit istallet... ;)
 
Last edited:
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top