Skriv-vad-du-vill-tråden

Goatfish

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2012
Hoj
2000 hynda 929 Fireblade
Stressig dag på jobbet och bitter blev jag, när jag kom hem efter att långsamt kört hemmåt i köerna mellan bromma/fridhemsplan och fått hantera alla idioter som försöker tränga ut en "bara för att", får syn på att någon idiot har ställt sin cykel (läs: en sån utan motor som går att parkera nästan vart som helst) så man inte kan parkera på MC-parkering.. :huvet

Suck!

Någon annan som råkat ut för detta?

Funderar på att lyfta bort den men är för skrajj att personen faktiskt är HELT pantad och får för sig att välta min cykel som hämnd..

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Stressig dag på jobbet och bitter blev jag, när jag kom hem efter att långsamt kört hemmåt i köerna mellan bromma/fridhemsplan och fått hantera alla idioter som försöker tränga ut en "bara för att", får syn på att någon idiot har ställt sin cykel (läs: en sån utan motor som går att parkera nästan vart som helst) så man inte kan parkera på MC-parkering.. :huvet

Suck!

Funderar på att lyfta bort den men är för skrajj att personen faktiskt är HELT pantad och får för sig att välta min cykel som hämnd..

Lyfter ALLTID bort sådana cyklar. :mad:

Hojen är försäkrad, och det är värt självrisken att sedan komprimera trampcykeln för dom om dom vågar välta hojen. :tummenupp

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton

Suck!

Skrajj :D

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
God morgon på er alla!
Strålande sol ute, så sugen på att skita i jobbet just nu och hämta hojjen. :yoparty

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
gääääääsp...kaffe..sen tror jag att jag kommer luta huvudet mot kudden igen och somna om...för det får man när man har sommarlov...:rofl :rofl

och gamla spammare är tillbaka..Mr Trosa is back..saknas bara den där husguden thyg0d..:rofl :rofl

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
höhö lite öm å mör idag ... blidde en 22 mil hemfärd från jobbet igår , via Bulten , Ekerö å andra avkrokar :banana

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Hur tattig är man på en skala om man stjäl ett kapell? Dessutom ett billigt, misshandlat sådan från Jula... :dummer

Tur man snart flyttar.

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Gooooood mooooorning... :D

:Trollharfåttkaffeja
:lekerviktigpåpålaneringen
:kantänkasigattåkahemosovaegentligen :tungan

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
Tog en tur på Bulten igår, måste bara säga att det var mkt trevligare i tisdag med dig, inge jEfLa självmordspiloter lr "coooola" killar när vi vär ute.
Onsdag på Bulten känns sådär va....:huvet:huvet

så hare ju alltid varit..onsdagar är en dag man ska hålla sig borta om man åker hoj..bil e däremot skitkul..i 68km/h :rofl :rofl

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
gääääääsp...kaffe..sen tror jag att jag kommer luta huvudet mot kudden igen och somna om...för det får man när man har sommarlov...:rofl :rofl

och gamla spammare är tillbaka..Mr Trosa is back..saknas bara den där husguden thyg0d..:rofl :rofl

Kaffe är gott, inne på min 6 kopp idag. :yoparty:tummenupp

Japp, I´m back.
Måste vara för att de spärrat massa sidor på jobbet som man inte kan läsa längre. dock har de missat att spärra forumet sporthoj.com. Mohahaha

Annars får man väl använda den nyinköpta Ipaden. ;)

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Wohoooo...
Det är trafik tråden idag.. YAY

:spamma

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...