Skriv-vad-du-vill-tråden

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Här skiner solen också. Varmaste dagen på hela veckan. 40 grader och inte ett moln. :tummenupp
:tummenupp

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
KTM smc-r
Det blöööder ur mina ögon när jag ser ktm 690 SMR :huvet hur kan dom skapa något så äckligt fult? :huvet tänkte designern på en fet anka eller vad?! :dummer århundradets fulaste hoj.:död

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Gooooooooooood moooooooooooooorning...

:Trollharvaritvakenjättelänge :tungan :rolleyes:
:Trolldrickerkaffe

Bohlin

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2011
Hoj
KTM 640 Prestige '05
Nej fyfan... Glömmer arbetsdojorna gör man också. Kila runt i ett par fuktiga hojstövlar med kortbrallor är ju perfekt en måndag.

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Nej fyfan... Glömmer arbetsdojorna gör man också. Kila runt i ett par fuktiga hojstövlar med kortbrallor är ju perfekt en måndag.

Äh du får helt enkelt gå runt och hävda att det är snyyyyygggggt.. El nått sånt.. :D

Bohlin

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2011
Hoj
KTM 640 Prestige '05
Kan bli svårt då de berörda har både syn och förstånd i behåll. På tal om väta så hittar jag inte ett enda jävla torkskåp. I en skola. Vart är världen på väg?

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
uschamej , jobbarpolaren kom inte i morse , ligger på sjukan med ryggpajj efter en vurpa med Hondan :( (han blir tydligen återställd iaf , lite tur i oturen)

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
God morgon alla! (1 minut tillgodo!)

Haha... Snyggt.

Man kan du springa i shorts på jobbet så spelar det nog ingen roll iaf. Annars är det väl ett kanonläge att tjöpa nya skor!

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
NU kom jag på det!!

Hon som sköter överlämningen till mig här påminner väldigt mycket om Danny DeVito som The Penguin...

EDIT: Jag ändrar mig lite. Hon är glad men lite bitter så hon är alltså en korsning mellan Karlsson på taket och The penguin!

Last edited:

Bohlin

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2011
Hoj
KTM 640 Prestige '05
Tur i oturen flera gånger i dag. Ingen på plats utom jag, hittade dessutom ett par NYA gummistövlar i en garderob. Beträffande shotsen är det inget jag själv valt, framför allt inte av den vidriga piratmodellen. Tur att man har en ganska liberal klädkod som hantverkare. Och vädret tycks klarna upp.

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
KTM smc-r
Ska röntga axeln idag - förhoppningsvis kommer jag få ett svar tämligen omgående.
Just de, nytt PB igår, plakan 1,20min:tummenupp:tummenupp

Vad har du gjort nu då? :va
Hmm...kör aldrig plankan...men ska försöka klå ditt rekord denna vecka iallafall! Återkommer senare i veckan med resultat :gnissla

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...