Izah
Tant Rosa
Läsplattor, någon som vet något??
I vilket syfte undrar tant? Ska hon ha själv och surfa/läsa på eller är det för något speciellt syfte i jobb eller dylikt?
Ett bra riktmärke är ju att, om du ska ha en själv, köpa en med samma operativsystem som den telefon du har.
Tant ska läsa böcker; typ en sån funderar jag på
http://www.pricerunner.se/pl/1156-2763144/Laesplattor/iriver-Story-HD-priser
eller http://www.adlibris.com/se/productereader.aspx?isbn=0777777789
jepp , köp inget från "i-sekten" så blir du nöjd ...![]()
Ah. Farbror läste inte ordentligt. Tant ska inte ha en surfplatta.
Den enda erfarenheten jag har är min kompis Amazon/Kindle platta. Den var smutt som fan.
Hennes var dock lite äldre utan ljus i och det nämnde hon som ett önskemål.
I övrigt tror jag ätt de är ganska lika... Det är mer tycke och smak än vem som gjort den.
Kolla vilken som tillverkar en i rosa och slå till bara!![]()
Gmorr !
Vaffan Trollet , känns väll skönt å va upskattad på jobbet iaf .... ta rätt på elände som kollegor ställer till med , sånt folk behövs åxå![]()
Finns ingen rosa tyvärr men sony har en röd får nästan bli en sån![]()
God morgon...
:kaffejajamen
Troll har varit ledig fyra dagar.. Varav två varit arbetsdagar.. Troll kommer tillbaka till jobbet.. Trollets kollegor har lyckats ställa till med massa konstigheter.. Hur hinner de på två dagar???
:Trollfåråtgärdaalltskit
Blondera dem och sälj dem till nån rik prins i mellanöstern!
![]()
![]()
Tyvärr så tror jag att det kommer behöva att jag betalar den där rika prinsen för att han ska ta emot mina blonderade manliga kollegor...
Jag är inte gjord av pengar så jag får väl helt enkelt leva med att jobba lite dubbelt när jag varit ledig.. Typ..
Äh det blir nog bra nån gång.. Hahahahaaa..![]()
Jo.. Jobba är en sak men att städa upp efter andra suger kamelballe.
Allra helst eftersom folk (9av10) lär sig att det ofta kommer någon som har förmåga, kan och vill ha ordning efteråt och städar upp efter dem.
Folk borde förbjudas.
Jo.. Jobba är en sak men att städa upp efter andra suger kamelballe.
Allra helst eftersom folk (9av10) lär sig att det ofta kommer någon som har förmåga, kan och vill ha ordning efteråt och städar upp efter dem.
Folk borde förbjudas.
Jag är mycket väl medveten om att jag är uppskattad på jobbet..Det känns jäkligt bra..
Dock så är det aldrig bra att göra sig oumbärlig.. Det är då man aldrig kan ta ledigt utan att känna stress över vad som pågår på jobbet..
Ska tex vara ledig minst en vecka from nästa onsdag då jag ska opereras... I värsta fall blir det sjukskrivning i tre veckor.. Kan bli spännande att se vad som ställts till med när jag kommer tillbaka lixom..
Äh det löser sig..![]()
Känns som läge för löneförhandling!![]()
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!