Skriv-vad-du-vill-tråden

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
pausar...
Guuuuuu vad KUL med ett sånt party!!!! :)

Hoppas mitt RÅSA party blir dunderkul....fast det är inte förrän i februari.....skulle behöva festträna jag! ;)

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
Mmm dags att kliva upp nu ? mjaa...frukostdags..

Jiippiii pluggo..mååndag :) :rof :rofl

k1322

Numera mest i diket
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
Enstånkor
Hur kommer det sig att du köpte en grismaskin då? :tuttar eller?

VTRen gör sig inte så bra på grus. Eller i regn. Eller i kyla. Bor man i ett blött, skitigt och kallt land så får man ju skaffa sig en hoj därefter.

VTRen blir kvar, byts eventuellt till en TL1000R senare. XTn är bara tänkt som ett komplement. Hittade en schysst 07:a med 900 mil på mätaren, LeoVince-system, Touratech-pimpad med diverse godis, handtagsvärme osv. Säsongen blev helt plötsligt längre :)

and

Ny medlem
Gick med
2 Nov 2011
Hoj
2017, Yamaha MT-09
VTRen gör sig inte så bra på grus. Eller i regn. Eller i kyla. Bor man i ett blött, skitigt och kallt land så får man ju skaffa sig en hoj därefter.

VTRen blir kvar, byts eventuellt till en TL1000R senare. XTn är bara tänkt som ett komplement. Hittade en schysst 07:a med 900 mil på mätaren, LeoVince-system, Touratech-pimpad med diverse godis, handtagsvärme osv. Säsongen blev helt plötsligt längre :)

Trevligt, vore skoj med en bushoj. Vi får ta en tur söder om stan som vi (jag) sa förut när säsongen börjar igen :).

and

Ny medlem
Gick med
2 Nov 2011
Hoj
2017, Yamaha MT-09
Absolut. Nu när jag har handtagsvärme så kanske man börjar säsongen tidigare än juni månad :)

Jag tänkte montera det på er6an nu till våren. Mina händer är oftast frusna så det är guld värt att investera i. Blir ju lite kyligt om man är ute sent på kvällen, tror dock nog att handskarna är boven med.

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Jag hade handtagsvärmare på SuperTénérén jag hade, det var riktigt nice när det var kallt, däremot så fick jag frågan om det ingick medlemsskap i PRO när jag köpte hojen...:gnissla

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife