Skriv-vad-du-vill-tråden

Brother Wolf

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Hoj
Honda VFR800 07
Självklart, älskar man sitt jobb som jag gör, så är det helt rätt att piffa upp det ännu mer,
som till exempel Practical jokes med arbetskamrater:rofl

Last edited:

k1322

Numera mest i diket
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
Enstånkor
Urk, jag har redan svår tvåhjulsabstinens. Och vintern har ju inte ens börjat. :gnissla

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Jag är också trött idag!

Känns som jag varit inaktiv i ett par veckor här.-
Har haft fullt upp på jobbet och varit ute och rest en hel del. Så SH har legat lågt på prio listan tyvärr.

Allt bra med er alla??:yoparty

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
KTM smc-r
Har kommit på att allt och alla håller en tillbaka. Man får aldrig utnjyttja sin sanna potential, utvecklas i den takt man vill. Allt från arbetslivet till vänner,familj och flickvänner. Är man för duktig/snabb på sitt jobb så får man mer att göra, inte mer lön. Man tar jobb ifrån någon annan sopa som inte klarar av det trots att den människan har samma lön. Sen skapas det nya regler som gör att alla drar sig för att jobba effektivt då det blir mer att göra.
Har man en hobby man brinner för så säger vänner(nåja kanske inte), familj och flickvänner att man är för extrem. Man utvecklas för snabbt, det blir FÖR mycket. Ger en inget stöd what-so-ever, har ingen förståelse för att man ska göra saker till 100% i livet. Hur ska man annars göra dom?

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Har kommit på att allt och alla håller en tillbaka. Man får aldrig utnjyttja sin sanna potential, utvecklas i den takt man vill. Allt från arbetslivet till vänner,familj och flickvänner. Är man för duktig/snabb på sitt jobb så får man mer att göra, inte mer lön. Man tar jobb ifrån någon annan sopa som inte klarar av det trots att den människan har samma lön. Sen skapas det nya regler som gör att alla drar sig för att jobba effektivt då det blir mer att göra.
Har man en hobby man brinner för så säger vänner(nåja kanske inte), familj och flickvänner att man är för extrem. Man utvecklas för snabbt, det blir FÖR mycket. Ger en inget stöd what-so-ever, har ingen förståelse för att man ska göra saker till 100% i livet. Hur ska man annars göra dom?

Damn, det där låter bittert! :gnissla

Brother Wolf

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Hoj
Honda VFR800 07
He he he he, Stockholm Vatten råkade stänga av vattnet på jobbet i 3 timmar,
nu har det kommit tillbaka och alla besökare rusade ut på toaletterna, muhahahahahahahahahahahahahahaha!

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009

Jobbet e kanske lite svårare att styra över men sökt dig vidare till annan anställning om du känner att din arbetsgivare håller dig tebax.
Resten - städa bort alla människor som håller dig tillbaka-umgås med dem som får dig att sträva vidare, de som får dig att må bra.
Personligen anser jag att detsamma gäller för familj samt släkt - varför ska de få trampa på dig ´bara för att ni råkar vara släkt??:va

Brother Wolf

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Hoj
Honda VFR800 07
Japp, veckan går fort.
Idag var jag sååå trött så jag tog sovmorgon, dang vad underbart att gå till jobbet när det är ljust ute :)

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
pausar...
go´morron!!

Idag klev jag upp före tuppen, inte ens morron-TVn hade ju börjat lixom......
Man kan ju undra vem som har gjort det här schemat.....:rolleyes:

Brother Wolf

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Hoj
Honda VFR800 07
Morgon, är på jobbet, det är tyst, inte en användare som klagar.
Äntligen kan man jobba, utan att ha en massa frågor som haglar.
Saker som släpat efter blir äntligen gjort,
och utan tvekan väldigt fort,
men denna lugna stund är kort, snart dom mig jagar!

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Gooooooooooooooood moooooooooorning... :D
:kaffejajamen
De e freeeeeeeeedaaaaaaaag!!! :)
:banana

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
ÄNTLIGEN FREDAG!!!!!!!:banana:banana:banana:banana

God Morgon förresten!!:hej

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar