Skriv-vad-du-vill-tråden

M|cke

Konceptet
Gick med
15 May 2009
Ort
Vendelsö
Hoj
BMW S1000XR -20 Yamaha R1 -05
haha ELLER så väger man de man äter och är ÄNNU gladare över att man säkerställt sina mål? :tummenupp Ja se där ja, stort grattis! Det är i köket man skapar 6 packet, ingen annanstans.

Väga det som kommer ut , ARE YOU CRAZY MR? :7peta :rofl

Men det är ju ett 8-pack man skall ha om man är duktig... 6-pack är så 90-tal :hihi

Själv kör jag med bag-in-box :yoparty
 

Happykawa

En glad typ
Gick med
28 Apr 2012
Ort
Orminge
Hoj
Kawazaki 1100ZZR
Morron på er alla. Kul med solsken i helgen mindre kul att se vad som varit döljt i vintermörkrets hörn. Tror jag går ned och provstartar hojen :D
 

Happykawa

En glad typ
Gick med
28 Apr 2012
Ort
Orminge
Hoj
Kawazaki 1100ZZR
Gomorron på er alla, Igår glad efter helgens fina väder med lite förvarning om att det finns en sol:banana Stövlar jag glad ner och ska provstarta hojen :yoparty bara för att konstatera att den fortfarande tycker att man ska slumra ett tag till. :dummer Efter diverse:Bugar så gav undertecknad upp med insikten att maskinen vann över människan :smasha :gnissla Bara att ladda batteriet på nytt.........
 
Last edited:

Danne_M

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2007
Ort
Stockholm
Hoj
R1 -99
Gomorron! Det börjar kännas att våren är påväg nu.:D

On another note...
FIFAN träningsvärk i hela kroppen.:crash
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Var iväg till Sälen tors-söndag och motvilligt blev det mestadels Mix Megapol både bilfärden dit och hem (ca 60 mil). Bättre än Rix FM iaf och vid några tillfällen var P3 intressant (dokumentärer och musikprogram, deras al-fadji och humorprogram kan dra åt helvete!).

Fram för allt fick detta radiolyssande mig att undra på två saker;

1) Den traditionella frågan "Va fan, finns det inte mer och bättre musik!?!"

2) Vad fan har hänt med Petra Marlund/September?
När hon var September så var det ganska härlig popmusik, katchiga texter och beats. Nu verkar hon stängt av autotune och hon kan fan inte sjunga, musiken är någonstans mellan "kan-man-dansa-till" och "lugn-musikstund-hemma" vilket gör att skiten platser varken i hörlurarna/högtalarna en lugn hemmakväll eller på nattklubben. Texten är deprimerande skit, återigen hennes röst och taktval är i nivå med djurplågeri...

Vad hände?...
 

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Ort
På landet
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Sovit dåligt o känner mig ynklig o dum i huvet. Men när jag beklagade mig över att ja va hungrig vid kaffeautomaten så sprang vår supergulliga städerska o hämtade en banan åt mig. Då blev dagen lite bättre. En kaffe på de så kanske de lättar lite. :)
 

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM smc-r
Morrn morrn! lite mer citat sitter på sin plats. "when things aren't +ADDING up in you life.....start -SUBTRACTING."
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top