Skriv-vad-du-vill-tråden

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
:va va har du nu ställt till med och vem har vara stygg?

Jag har inte ställt till med nått...
Kattjäveln har smittat mig med förkylning.. Eller så var det miljöpartiet... Åsikterna går isär där...
O det tog maaaaassa lång tid för killen som skulle jobba istället för mig att dyka upp...
Så då var jag grinig... :D

Hanine-Nykvarn? Max 1H30min skulle jag vija säga...

Jag tror han byggde vägen innan han körde...
Tog längre tid...

ÄÄÄÄDIT: Uppdatering...
Jag hemma, Katten utkastad, Snart lägger jag mig på soffan o dör... Typ... :D
 
Last edited:

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Jag har inte ställt till med nått...
Kattjäveln har smittat mig med förkylning.. Eller så var det miljöpartiet... Åsikterna går isär där...
O det tog maaaaassa lång tid för killen som skulle jobba istället för mig att dyka upp...
Så då var jag grinig... :D



Jag tror han byggde vägen innan han körde...
Tog längre tid...

ÄÄÄÄDIT: Uppdatering...
Jag hemma, Katten utkastad, Snart lägger jag mig på soffan o dör... Typ... :D

Inte dö, snälla!!!:nurse skickar Tant till dig en snygg 6ig sådan.!! Manlig, ptja om du vill....
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Nu drar jag ut med hojen !
Adjö.
 

Bejbiluss

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2006
Ort
.
Hoj
.
Dag 19 med nackspärr. Fantastiskt. Även fantastiskt att förkylningen blivit ännu värre. :tummenupp Och det mest fantastiska är att tiderna på vårdcentralen tog slut så imorgon måste jag kliva upp 7:30 för att ringa de jävlarna igen. :mad: Tänker inte vara sjuk ngt mer, tre veckor av div skit får räcka!

Eller så ringer jag Annica som kan lägga in mig bland gamlingarna på hennes jobb... Hm... Vore kanske najs. Där blir man ju matad och så får man roliga piller med jämna mellanrum. :yoparty Även om skiten inte försvinner då så kan man ju iaf kanske få ha lite roligt. :)
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Dag 19 med nackspärr. Fantastiskt. Även fantastiskt att förkylningen blivit ännu värre. :tummenupp Och det mest fantastiska är att tiderna på vårdcentralen tog slut så imorgon måste jag kliva upp 7:30 för att ringa de jävlarna igen. :mad: Tänker inte vara sjuk ngt mer, tre veckor av div skit får räcka!

Eller så ringer jag Annica som kan lägga in mig bland gamlingarna på hennes jobb... Hm... Vore kanske najs. Där blir man ju matad och så får man roliga piller med jämna mellanrum. :yoparty Även om skiten inte försvinner då så kan man ju iaf kanske få ha lite roligt. :)


Och tömmer den rostfria bäckenskålen får du inte glömma.:D
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Dag 19 med nackspärr. Fantastiskt. Även fantastiskt att förkylningen blivit ännu värre. :tummenupp Och det mest fantastiska är att tiderna på vårdcentralen tog slut så imorgon måste jag kliva upp 7:30 för att ringa de jävlarna igen. :mad: Tänker inte vara sjuk ngt mer, tre veckor av div skit får räcka!

Eller så ringer jag Annica som kan lägga in mig bland gamlingarna på hennes jobb... Hm... Vore kanske najs. Där blir man ju matad och så får man roliga piller med jämna mellanrum. :yoparty Även om skiten inte försvinner då så kan man ju iaf kanske få ha lite roligt. :)

Vill du ha numret till Sveriges bästa naprapat//akupunktör? Hon fixar nackspärren i ett nafs....
 

Bejbiluss

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2006
Ort
.
Hoj
.
Och tömmer den rostfria bäckenskålen får du inte glömma.:D

Precis! :tummenupp :D Det enda man behöver göra är att ligga där i ett flummigt töcken och må bra. :yoparty

Vill du ha numret till Sveriges bästa naprapat//akupunktör? Hon fixar nackspärren i ett nafs....

Har redan varit hos både massör och kiropraktor men det har inte släppt och nu har det i stället pratats om att jag (återigen) har ngn infektion i kroppen. Såna kan visst även attackera väl valda ställen på kroppen. Ska till dorren i morgon så får vi se vad han säger... :huvet Hade en envis infektion i våras som tog tre månader att bli kvitt... Hoppas det här bara är fejk, så det ger med sig när de börjar sticka nålar i mig.

Men tack ändå Izah! :pannkyss
 
Last edited:

Malin

Förvirrad
Gick med
31 May 2008
Ort
STHLM
Hoj
Ducati Monster 696
Mkt prat om förkylning och bacilusker som ingen vet vart de kommer ifrån........... Hoppas det inte smittar via SH då :rolleyes: Vill gärna va frisk..!
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Nå'n jävel har stulit min Husa idag/inatt... :mad: Alla reservdelar, verktyg och all personlig utrustning är också borta. De har tagit sig in i bussen och tagit ur hojen genom sidodörren, bussen var uppbackad mot ett skogsparti för att de inte ska kunna se in i bussen. Mycket det hjälpte, de måste ha blivit tipsade. Jävlar vad förbannad jag är.:mad: :mad: :mad: :mad: :kulspruta :kulspruta :kulspruta :kulspruta
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top