good morgon
Nej man blir inte glad när ens motorcyckle fungerar ej
Tjitt jag lider med dig och just nu...
good morgon
Nej man blir inte glad när ens motorcyckle fungerar ej
Gooo´mooorron!!
Mo
rgon och måndag igen!
Kan man ana en viss bitterhet mellan raderna här
Går det inte att laga?
Tjitt jag lider med dig och just nu...
tackar
jag hoppas annars är det ingen ide för sommaren att komma
måste finna tid för den, mellan studierna och mc
hihi tack för att du frågar roligt att nån bryr sig!!
jag vet inte exakt, när jag försöker tända motorn så hör jag (vad jag tror är gnistor från tändspolen ) men motorn vägrar starta, el fungerar bra, jag får starkt ljus och tutning, det är bara motorn som inte startas, i slutet mot förra säsongen så började den bli svår startad men den startades efter några försök, då fick jag vrida på gasen medan jag försökte starta den samt pilla på choken.... :gråtfärdigVad är det som inte fungerar?
jag vet inte exakt, när jag försöker tända motorn så hör jag (vad jag tror är gnistor från tändspolen ) men motorn vägrar starta, el fungerar bra, jag får starkt ljus och tutning, det är bara motorn som inte startas, i slutet mot förra säsongen så började den bli svår startad men den startades efter några försök, då fick jag vrida på gasen medan jag försökte starta den samt pilla på choken.... :gråtfärdig
nån som kanske vet vad problemet ligger?
jag vet inte exakt, när jag försöker tända motorn så hör jag (vad jag tror är gnistor från tändspolen ) men motorn vägrar starta, el fungerar bra, jag får starkt ljus och tutning, det är bara motorn som inte startas, i slutet mot förra säsongen så började den bli svår startad men den startades efter några försök, då fick jag vrida på gasen medan jag försökte starta den samt pilla på choken.... :gråtfärdig
nån som kanske vet vad problemet ligger?
Min skithoj betedde sig likadant när den hade två igensotade tändstift. Den blev drygare för varje gång att starta och till slut ville den bara gå på två cylindrar.
Min var likadan. Stiften hade sotat igen. Det hjälpte inte med startgas mm. Bara att lyfta tanken och göra rent stiften. Sen gick hojen som en pärla igen
testa det
tackar
jag hoppas att det är så, då jag har redan skruvat upp tanken, och det är enkelt att fixa
men vad orsakar att stiftet sotar??
tackar
jag hoppas att det är så, då jag har redan skruvat upp tanken, och det är enkelt att fixa
men vad orsakar att stiftet sotar??
God Morgon
Ser ut som om du fick igång hojen......
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|