Skriv-vad-du-vill-tråden

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Äsche jue... :6surkart nu tog du udden av mitt lilla pojkstreck! *skulle ju retas jue!*


:D *haha*


Har oxå dragit på en trist hals-grej.... jäkla ac-anläggningar alltså...
jaha, det är Öl och Whiskymässa. NU? Redan?
Saticken vad tiden går...
Synd att det var nu då, då man redan bokat upp sig. Annars är jag + visst annat klientel (puckowitch, lorden m.fl av samhällets bottenskrap) gjutna där!

:hihi tur att du är upptagen annars hade de fått bunkra upp med 100% mer om ni skulle komma
 

Dr.Bike

Guest
:hihi tur att du är upptagen annars hade de fått bunkra upp med 100% mer om ni skulle komma

Ja, ur vissa väl valda stånd/montrar så iaf!
Japansk whisky ffa. Men givetvis de tyngre skotska
singlemalterna oxå.
Mackmyra är tyvärr ff bara en tam hype.
 

Bejbiluss

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2006
Ort
.
Hoj
.
Hihi, förlåt att jag förstörde för dig. :wiggle :pannkyss

För mig handlar det nog mest om ngn konstig förkylning som övergått till luftvägsinfektion. Jobbigt värre... Och SÅ tråkigt, jag kryper ur skinnet här hemma!! :6surkart

Hade varit roligt med mässan men vet inte heller om jag ska gå. Men det hade ju lätt varit värt det en tripp om just DU hade åkt dit. ;) Men jag får nog vänta till ngn lämplig pub eller så, gissar jag. *skratt*

Krya på dig så ska jag försöka göra detsamma... Jag är övertygad om att spammande på olika forum är helt rätt väg att gå! *skrider till verket* :tummenupp

Äsche jue... :6surkart nu tog du udden av mitt lilla pojkstreck! *skulle ju retas jue!*


:D *haha*


Har oxå dragit på en trist hals-grej.... jäkla ac-anläggningar alltså...
jaha, det är Öl och Whiskymässa. NU? Redan?
Saticken vad tiden går...
Synd att det var nu då, då man redan bokat upp sig. Annars är jag + visst annat klientel (puckowitch, lorden m.fl av samhällets bottenskrap) gjutna där!
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Annars kan man droppa snabbtorkande superlim mellan skinkorna på personerna ifråga och klämma ihop och sen tvångsmata dom med lavemang.:gnissla
Taget! :tummenupp :rofl

Bra att få skratta lite, jag känner mig rätt nere när jag sitter och försöker lista allt som försvunnit...
 

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Bra att få skratta lite, jag känner mig rätt nere när jag sitter och försöker lista allt som försvunnit...

Jag säger ju att det är farligt i Sthlm, ska fan aldrig mer sätta min fot någonstans norr om Kalmar :rolleyes:

Det som var tänkt som en trevlig helg i Sthlm slutade med en natt på SÖS följt av en väldigt trött/huvudvärk/lätt hjärnskskning - lördag-söndag och en lite resa hem på måndagen för en veckas sjukskrivning.

Den f*n som har konstruerat våra fällbingar ombord fartyget skulle jag gärna ta ett litet snack med just nu....:huvet
 

Bifogat

  • IMG_0134.jpg
    IMG_0134.jpg
    59.3 KB · Visningar: 44

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Idag blir det nog sista turen med hojen, ska på verskstad i em och få det sista fixat efter min lilla marksyning i somras.

Sedan är det garaget för lille Ivan till nästa vår.

Jag säger ju att det är farligt i Sthlm, ska fan aldrig mer sätta min fot någonstans norr om Kalmar :rolleyes:

Det som var tänkt som en trevlig helg i Sthlm slutade med en natt på SÖS följt av en väldigt trött/huvudvärk/lätt hjärnskskning - lördag-söndag och en lite resa hem på måndagen för en veckas sjukskrivning.

Den f*n som har konstruerat våra fällbingar ombord fartyget skulle jag gärna ta ett litet snack med just nu....:huvet

Det där ser väl inte så kul ut va?

Stackars!
 
Last edited:

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Jag säger ju att det är farligt i Sthlm, ska fan aldrig mer sätta min fot någonstans norr om Kalmar :rolleyes:

Det som var tänkt som en trevlig helg i Sthlm slutade med en natt på SÖS följt av en väldigt trött/huvudvärk/lätt hjärnskskning - lördag-söndag och en lite resa hem på måndagen för en veckas sjukskrivning.

Den f*n som har konstruerat våra fällbingar ombord fartyget skulle jag gärna ta ett litet snack med just nu....:huvet

Ser ut som om du har munkfrissa :hihi Låg du och sov när det hände?
 

Kimbo

Kraschmaestro
Gick med
10 Jul 2008
Ort
diket
Hoj
ducduc
Jag säger ju att det är farligt i Sthlm, ska fan aldrig mer sätta min fot någonstans norr om Kalmar :rolleyes:

Det som var tänkt som en trevlig helg i Sthlm slutade med en natt på SÖS följt av en väldigt trött/huvudvärk/lätt hjärnskskning - lördag-söndag och en lite resa hem på måndagen för en veckas sjukskrivning.

Den f*n som har konstruerat våra fällbingar ombord fartyget skulle jag gärna ta ett litet snack med just nu....:huvet

AJ! :jisses

Jag drog igen bildörren rakt på min arb.kollegas hand igår natt, var lite småtrött... men hon måste varit ännu tröttare eftersom hon höll handen mellan mitt och hennes gångjärn, är det inte naturlig instinkt att hålla händer och fingrar borta från dörrkarmar/järn ? :huvet
 
Last edited:

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Ser ut som om du har munkfrissa :hihi Låg du och sov när det hände?

Frissan stör mig oxå, problemet är att det gör för ont att dra på en mössa så jag håller mig inne istället, ser ju för jävlig ut. Hade jag inte varit vertikalt handikappad (170cm kort) så hade kanske folk inte sett något, som det är nu tittar ju alla ner på mig.....

Var på väg att lägga mig, skulle fälla ner bingen ombord när det visade sig att det bara var den ena av två hakar som ville funka.

Ja, det skulle vara det första OCH sista som NÅGONSIN blir munklikt på Frisen! :rofl

Precis, kan ju inte gå omkring så här och låta folk tro att jag är nån from jävel, snacka om falsksignalering.

Försökte övertala doktorn om att raka av allt men han skyllde på att han inte hade tid. Han insåg rätt snabbt att jag utan problem skulle göra det själv om chansen infann sig så den smarte fasen tog med alla rakhyvlat ut ur rummet :mad:
 
Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Förstår inte vad ni pratar om... Jag var inte ens ute i lördags.
Måste ha varit min tvilling! :va

:rolleyes: Tappa du bort ratten eller, för sist så körde du ju inte illa alls :) ja när jag satt med i bilen då.

Äsche jue... :6surkart nu tog du udden av mitt lilla pojkstreck! *skulle ju retas jue!*


:D *haha*


Har oxå dragit på en trist hals-grej.... jäkla ac-anläggningar alltså...
jaha, det är Öl och Whiskymässa. NU? Redan?
Saticken vad tiden går...
Synd att det var nu då, då man redan bokat upp sig. Annars är jag + visst annat klientel (puckowitch, lorden m.fl av samhällets bottenskrap) gjutna där!

:7peta jo du vi vet de, var väll nån som fick ledsagning ut förra året :tungan

Jag säger ju att det är farligt i Sthlm, ska fan aldrig mer sätta min fot någonstans norr om Kalmar :rolleyes:

Det som var tänkt som en trevlig helg i Sthlm slutade med en natt på SÖS följt av en väldigt trött/huvudvärk/lätt hjärnskskning - lördag-söndag och en lite resa hem på måndagen för en veckas sjukskrivning.

Den f*n som har konstruerat våra fällbingar ombord fartyget skulle jag gärna ta ett litet snack med just nu....:huvet

:va Nog för man har hört att killar blir kala på huvudet pga för korta sängar, men att en fäll säng ställer till med de där är ju ren misshandel ju.

SÖS är ett bra ställe när man vill ha piller och plåster :)
 
Last edited:

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Prillans Plejs
Hoj
pausar...
Jättekul med en 9-åring som ligger på golvet o "inte har några kläder"...........verkligen jättekul...........:huvet .........."gott" om tid....om en kvart sk jag gå, o alla andra har redan gått...........:gnissla
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top