Klantig, klantigare, jag
Gick upp i natt för ett besök på toan,
dunka i lilltån på vänster fot något ordentligt med detta typ av språk: /&%!(/%¤&#"(/&/!"
Gick och la mig, för att sedan nu på morgonen se ett blodspår från toa till sovrummet genom vardagsrummet.
Bara att tvätta golvet för att sedan transportera mig till Akuten.
Deras prognos = Spricka i lilltån, roligare kan man ha på en fin söndag
SSDD, inget allvarligt hoppas jag
Dagen blev inte riktigt som det var tänkt.....på Rumsättravägen var det MYCKET grus o en åkte av, han klarade sig bra ändå..... Hans hoj blev dock väldigt ledsen.
Jag ställde min hoj med varningsblinkers på......det gillade inte batteriet så när jag skulle åka gick det inte!
Fick åka bakpå tillbaka till kompisen där det hämtades startmojjänger o sen bil tillbaka!
Sen tog jag o Trollet en liten liten sväng.....
Hoppas på en ny dag med hoj innan det är försent......en dag som blir BRA helt o hållet!
Klantig, klantigare, jag
Gick upp i natt för ett besök på toan,
dunka i lilltån på vänster fot något ordentligt med detta typ av språk: /&%!(/%¤&#"(/&/!"
Gick och la mig, för att sedan nu på morgonen se ett blodspår från toa till sovrummet genom vardagsrummet.
Bara att tvätta golvet för att sedan transportera mig till Akuten.
Deras prognos = Spricka i lilltån, roligare kan man ha på en fin söndag
Dagen blev inte riktigt som det var tänkt.....på Rumsättravägen var det MYCKET grus o en åkte av, han klarade sig bra ändå..... Hans hoj blev dock väldigt ledsen.
Jag ställde min hoj med varningsblinkers på......det gillade inte batteriet så när jag skulle åka gick det inte!
Fick åka bakpå tillbaka till kompisen där det hämtades startmojjänger o sen bil tillbaka!
Sen tog jag o Trollet en liten liten sväng.....
Hoppas på en ny dag med hoj innan det är försent......en dag som blir BRA helt o hållet!
Määää, provade att springa igång den???
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |