En fantastiskt långtråkig dag hittills
Tur att man kan surfa runt lite på SH
haha samma här undra om man hinner med en snabb kvälls tur idag
Go´morron vänner
Dumma tanter klarar vi oss utan!
Har aldrig varit så arg i hela mitt liv som nu.
Har haft ett muntligt avtal med husvärden där jag jobbar i 7 år
att jag får vinterförvara min hoj i deras garage så länge som jag inte står i en ruta och så länge som jag jobbar där. Blev väldigt förvånad när jag gick förbi min hoj och såg att kapellet inte låg på rätt,
rättade till det och såg en P-bot på kapellet. Ringde Bolaget, kontaktade husvärden och har nu fått info.
Hon säger till mig att hon har sagt till att vårt avtal inte gäller längre, vilket hon inte har sagt till mig.
Hon ger mig ingen tid att hitta en plats att förvara min hoj över vintern, och jag har nu en bot på 650:- som jag hade kunnat undvika!
Enda orsaken hon gör detta är att dom vill ha in mer pengar från garaget, vilket inte kommer att hända då nästan ingen använder det. Vi är flera på jobbet som kör hoj, vi behöver bara 2 platser för att alla hojar skall få plats, så sjukt.
Får se vad som händer i morgon när/om hon svarar på mitt sista mail.
En brutalt arg MC-förare!
Ibland längtar jag tillbaka i tiden, när tonårsmonstrena var små och bärvänliga......
Jag vet Happy, och kärringdjäveln tror att dom skall få in mer pengar för dom har varit på Parkeringbolaget så att det skriker om det, men det står max 15 bilar i ett garage med 90 platser, så frågan är hur dom tänker, vilket jag inte tror att dom gör.
Ibland längtar jag tillbaka i tiden, när tonårsmonstrena var små och bärvänliga......
Ring in trollet om de är stygga!
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |