Skriv-vad-du-vill-tråden

Brother Wolf

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Hoj
Honda VFR800 07
Idag åker min arbetskamrat till ParaOlympics, kör hårt Patrik, låt dom stenarna glida in (dang, det lät ju snuskigt) :hihi

Last edited:

halle7

Medlem
Gick med
20 Apr 2008
Hoj
Kawasaki Er-6n 2012
Hade jag haft hojen i sthlm hade jag kört men den står nere i skåne o än är det inte tillräckligt varmt för att köra 50 mil :gråta

Nikkalainen

Ny medlem
Gick med
14 Sep 2012
Hoj
Z1000 - 13
Hehe ja det är lite lång väg att köra kanske i dessa tider, kommer väl en finurlig prick här snart och skriver att de inte finns några dåliga väder utan bara dåliga kläd..... ^^:rolleyes:

halle7

Medlem
Gick med
20 Apr 2008
Hoj
Kawasaki Er-6n 2012
Skulle egentligen hämta upp den i påsk men påsken kommer så jävla sent så har bokat resa ner sista helgen i mars. Får hoppas det går att köra upp då, annars får påsk bli backup även om det nästan är två månader till dess... :(

Happykawa

En glad typ
Gick med
28 Apr 2012
Hoj
Kawazaki 1100ZZR
Gomorron på er :krama
Lira på Sankt Klara igårkväll. Tar en paus går upp och ska ta lite
"Frisk" luft bara för att mötas av ett j....a snöfall :crash :banana:brinnerup
Bara att lurva ned och dra en blues I moll :gnissla

Danne_M

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
R1 -99
Ja snö var väl kanske inte det roligaste vi kunde få just nu. Aja, förr eller senare kommer nog våren och då jävlar! :banana

Pirate-girl

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2013
Hoj
Yamaha -R6 09
Skulle egentligen hämta upp den i påsk men påsken kommer så jävla sent så har bokat resa ner sista helgen i mars. Får hoppas det går att köra upp då, annars får påsk bli backup även om det nästan är två månader till dess... :(

Om det blir att du väntar till påsk så hojta till har span på en hoj nere i perstorp, styvfarsan ska åka å kolla på den är den ok så blir det köp. kan ju vara skönt med sällskap upp annars :)

Brother Wolf

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Hoj
Honda VFR800 07
Får inte simma inne heller förrän alla operationer är klara, för stor infektionsrisk. :mad:
Så när jag får simma igen så skall jag ligga i poolen tills jag ser ut som ett stort rosa russin :hihi

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Får inte simma inne heller förrän alla operationer är klara, för stor infektionsrisk. :mad: Så när jag får simma igen så skall jag ligga i poolen tills jag ser ut som ett stort rosa russin :hihi

På så vis.

Ja. Simning is the shit. Kör 2-3 dagar i veckan. 2000-3000 m/ggr. Fin axelträning när man crawlar. :)

halle7

Medlem
Gick med
20 Apr 2008
Hoj
Kawasaki Er-6n 2012
Om det blir att du väntar till påsk så hojta till har span på en hoj nere i perstorp, styvfarsan ska åka å kolla på den är den ok så blir det köp. kan ju vara skönt med sällskap upp annars :)

Även om jag plockar upp hojen i mars åker jag nog ner i påsk också så det är bara att höra av dig om det blir aktuellt med köp. Vad är det för hoj du kikar på?

Pirate-girl

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2013
Hoj
Yamaha -R6 09
Även om jag plockar upp hojen i mars åker jag nog ner i påsk också så det är bara att höra av dig om det blir aktuellt med köp. Vad är det för hoj du kikar på?
En honda Cbr600rr-06 :) Men som sagt kommer också åka ner till påsk iafl men då med bil. Där nere är det ju redan vår typ....

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...