Skriv-vad-du-vill-tråden

Danne_M

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
R1 -99
Ugh... Snacka om att trafiken hade ruttnat ihop helt idag. Jag stack hemifrån kl 6 för att lämna in bilen på service i Solna. Kl 8 var jag framme. Lika bra att sälja bilen och köpa en hoj åt frugan. :huvet

Pirate-girl

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2013
Hoj
Yamaha -R6 09
Ugh... Snacka om att trafiken hade ruttnat ihop helt idag. Jag stack hemifrån kl 6 för att lämna in bilen på service i Solna. Kl 8 var jag framme. Lika bra att sälja bilen och köpa en hoj åt frugan. :huvet

Sjukt smetat på nynäsv redan innan 7 idag, såg ett par tappra hojar ute galonställ på...
Klart frugan ska ha en hoj:tummenupp

hasseman

Ny medlem
Gick med
12 Aug 2010
Hoj
Honda CBR 954 RR
Har heller inte vart speciellt aktiv här sen hojen åkte in . Men ser fram emot en ny härlig säsong ......

Bomagin

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2011
Hoj
Ktm 1290 Super Duke GT 690 enduro R
Ja akta dig bara för kurvan före Svinninge min kompis går fortfarande med kryckor

Danne_M

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
R1 -99
Gomorron alla. Det verkar bli rejält fint på lördag, om man nu ska tro på vad smhi säger. :banana
Förresten, är det någon som har något tips på vad man kan göra åt ett halt skinnställ? Jag får inget fäste i vare sig sadel eller tank just nu.

Last edited:

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.
Gomorron alla. Det verkar bli rejält fint på lördag, om man nu ska tro på vad smhi säger. :banana
Förresten, är det någon som har något tips på vad man kan göra åt ett halt skinnställ? Jag får inget fäste i vare sig sadel eller tank just nu.

Stompgrips.

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.
Den typen jag har hjälper inte ett smack.

Är de gamla? De blir uttorkade och sämre med tiden.
Även om jag tycker att det inte borde spela roll så tycker jag de transparenta ger bättre grepp än svarta, kan vara inbillning. Smort in stället för mycket i vintras?

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...