Skriv-vad-du-vill-tråden

Danne_M

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
R1 -99
Om någon av er har en hoj stående i Aspudden så kan det vara smart att ställa in den i ett garage om det går. Någon jävla tomte har försökt och, tursamt nog, misslyckats sno min ikväll. Tändningslåset lyckades fanskapet förstöra i alla fall. Det borde vara skottpengar på vissa :huvet

Flerpen

Ny medlem
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Gsx-r 750 y, Husaberg 450. Suzuki katana. Hunter 50.
Om någon av er har en hoj stående i Aspudden så kan det vara smart att ställa in den i ett garage om det går. Någon jävla tomte har försökt och, tursamt nog, misslyckats sno min ikväll. Tändningslåset lyckades fanskapet förstöra i alla fall. Det borde vara skottpengar på vissa :huvet

Fan vad surt! Har du fått hem hojen till garaget? Risken känns rätt stor att dom kommer tillbaka senare annars.

Happykawa

En glad typ
Gick med
28 Apr 2012
Hoj
Kawazaki 1100ZZR

Så jävla irriterande!!! Att man inte kan ha grejorna ifred bara för att man står ute. :mad:
Hoppas du fårordning på hojen snart igen.

Danne_M

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
R1 -99
Jag får väl vara glad för att självrisken bara är tre papp och att jag faktiskt har hojen kvar. Nu har jag i alla fall en ursäkt att bränna bort till AVA på lunchen :D

Pirate-girl

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2013
Hoj
Yamaha -R6 09
Det var ett gäng turkar som tittade misstänktsamt på frugan när hon kom hem med hojen, hon stannade i porten för att hålla lite koll då magkänslan sa att det inte kändes rätt. De körde runt och så fort hon visade sig igen stack de. Fick köra in hojen till stan och jobb garaget då det inte kändes tryggt att ha den ute. FAN att man aldrig kan ha sina saker ifred:mad:

Danne_M hoppas du får ordning på hojen snabbt

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen
Idag sa vi farväl till Prillan! Det var vackert, rosa och tungt.
Tack alla som närvarat, hälsat, skickat blommor och haft sig. Ta hand om varann, livet går fort ibland ��

Happykawa

En glad typ
Gick med
28 Apr 2012
Hoj
Kawazaki 1100ZZR
Idag sa vi farväl till Prillan! Det var vackert, rosa och tungt.
Tack alla som närvarat, hälsat, skickat blommor och haft sig. Ta hand om varann, livet går fort ibland ��

Det var en fin begravning med massa blommor och många vänner som kom.
En stor kram till er alla:krama

Pirate-girl

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2013
Hoj
Yamaha -R6 09
Gooodmorning kändes som det bär mot varmare dagar igen :banana frös fingrarna av mig i lördags hoppas på varmare grader till helgen

Happykawa

En glad typ
Gick med
28 Apr 2012
Hoj
Kawazaki 1100ZZR
Fortfarande lite småruggiiiiiiggggt ute men kul ändå :krama kram på er alla.
Värmen är nog snart här :Bugar:Bugar

Danne_M

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
R1 -99
Gomorron! Kallt men fint väder. Gött att komma sent till jobbet bara för att någon pappskalle har krockat med en åkgräsklippare. :crash

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring