Skriv-vad-du-vill-tråden

Happykawa

En glad typ
Gick med
28 Apr 2012
Hoj
Kawazaki 1100ZZR
Det är ju jobbigt med FotbollsVM.... Vi soffliggare måste ja vara med på varenda match. :crash
Dom där som springer och jagar bollen har ju bara en match/kväll och sedan vila :rolleyes: medans vi har 3 matcher varje kväll jäääsp :3freak

Pirate-girl

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2013
Hoj
Yamaha -R6 09

Nä bara otur i livet... Nytt jobb förra året och de sa först att de körde med förskotts semester så jag tog 2v förra året, sen i våras så nä man måste jobba ihop dagarna först= 2v och lite random dagar jag behövde ta för halvklassikern så vips behövde jag spara de få dagar jag hade kvar till jul och nyår.

Happykawa

En glad typ
Gick med
28 Apr 2012
Hoj
Kawazaki 1100ZZR
Nä bara otur i livet... Nytt jobb förra året och de sa först att de körde med förskotts semester så jag tog 2v förra året, sen i våras så nä man måste jobba ihop dagarna först= 2v och lite random dagar jag behövde ta för halvklassikern så vips behövde jag spara de få dagar jag hade kvar till jul och nyår.

Meeen så får man ju inte göra. Det är fult att luras :smasha

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009

Förskottssemester??? Kolla upp semesterlagen, det där känns jäkligt märkligt kan jag tycka...

3 § Med semesterår avses tiden från och med den 1 april ett år till och med den 31 mars påföljande år. Motsvarande tid närmast före ett semesterår kalllas intjänandeår. Lag (2009:1439).

4 § En arbetstagare har rätt till tjugofem semesterdagar varje semesterår. Om anställningen påbörjas efter den 31 augusti under semesteråret, har arbetstagaren rätt till endast fem semesterdagar.

Danne_M

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
R1 -99
Det värsta är att jag gjorde mig själv enormt sugen på pannkakor, vilket är fel för eftersom det är logisk fredag så måste det ätas kebab!

Brother Wolf

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Hoj
Honda VFR800 07
Uppe i Norrland är det allt annat än varmt,
9 grader växlande sol med regn,
mor var tvungen att tända en brasa i köket för att inte frukosten skulle frysa :(
Men snart är det Midsommarfest, och då blir det varmt. :hihi

Glad Midsommar var ni är :krama

Happykawa

En glad typ
Gick med
28 Apr 2012
Hoj
Kawazaki 1100ZZR
Å nu är det snart måndag igen. Nu får det vara slut på regnandet!!!!!:crash
Nu vecka nya solstrålar:banana gammal hoj :3freak men ny olja i maskineriet så nu spinner den fint :D
Kram på er :krama

Nyheter
Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...