Så du blev biten av banåkardjävulen o pengaslukarn Kan bara säga kul o välkommen några dagar till på bana kör du röd grupp senGoood förmiddag på er! Haft en strålande helg på Mantorp med Actionpics Nästa år kommer bli dyyyrt
/Martin
Så du blev biten av banåkardjävulen o pengaslukarn Kan bara säga kul o välkommen några dagar till på bana kör du röd grupp senGoood förmiddag på er! Haft en strålande helg på Mantorp med Actionpics Nästa år kommer bli dyyyrt
Haha ja önska stort går åt massa bakdäck iaf Ja det är hur jäkla kul med bana Kan rekommendera Gotland Ring med InteBaraFest 4 dagar åkning på en grymt rolig bana o ett jäkla bra arrangemang o superstämningJa sjukt kul Får önska sig badagar och däck i julklapp
Jag vill inte jobba, jag vill ut och köra
Svårt som IT-Tekniker, det blir en djävla lång elkabel
Satans, glömde mina vanliga glasögon och jag måste köra ner till Sigtuna, ingen tid att hämta dem. Så nu får jag springa runt på jobbet utan, eller med mina slipade solglasögon, pest eller kolera
Gomorron alla. Jäklar vad trafiken hade möglat ihop på södra sidan idag. Kan inte folk stanna hemma med sina plåtlådor istället?
Skulle nog vara en trafikfara om jag gav mig ut på vägen, troligen skulle jag sparka omkull en Taxi
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|