Skriv-vad-du-vill-tråden

Danne_M

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
R1 -99
Fifasen, ryggen är helt trasig men det var det värt. Hojen har varit i delar i ett par månader pga förknasarrenovering och ett läckande kylsystem, men nu har jag skruvat ihop skrothojen igen. Efter lite protester startade fanskapet, och jäklar vad härligt det var att höra motorljudet igen! :banana

Hoppas vädret blir bra i morgon för då ska det ut och åkas :crash

Bomagin

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2011
Hoj
Ktm 1290 Super Duke GT 690 enduro R
Ja har man helårsförsäkring är det bara ut å åka
Jag håller på att köra in nya hojen så det passar
bra med allt gruset då blir det inkörningstempo

Last edited:

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Godkänd besiktning, en "längre genväg" hem och årets första hojhälsning. Säsongen är invigt! :banana

petolvan

Kejsare, Kung OCH Michael Jackson
Gick med
21 Jan 2010
Hoj
Bensindriven
Rullade förbi ett busslass med raketer förut idag när jag klöv ved på bakgården påväg utåt. Sitter med foten stampandes i golvet vändandes på morgondagen. :kär

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Haha! Bestämt mej för att ta en roadtrip i midsommar! Ska ner till landet i Jönköping och hjälpa till att bygga om ett tak (om jag får ledigt då vill säga). Killen ska inte med = hoj ner såklart! Meeeeeen varför åka raka vägen ner när man kan ta sej en omväg på ett par nätter! :banana
Presenterade iden för killen. Hans reaktion? *stora ögon* "Det ska du absolut inte! Det finns galna människor i skogarna!"
Han är lite hönsig av sej... :bubbelplast
Fick lova campingplatser med mycket folk för att han skulle gå med på det och då började han tillochmed googla efter fina vägar jag skulle kunna köra. :D

whippo

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2012
Hoj
Honda FMX 650 Ducati Scrambler UE
Härligt väder idag i hufvudstaden och jag har varit ledig, passat på att göra massa ärenden och rastat hojen som nu är fixat efter lite marksyning under vintern. Nu är det bara nya svålar som ska på, byta burken och besiktigas innan maj.

whippo

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2012
Hoj
Honda FMX 650 Ducati Scrambler UE
Haha! Bestämt mej för att ta en roadtrip i midsommar! Ska ner till landet i Jönköping och hjälpa till att bygga om ett tak (om jag får ledigt då vill säga). Killen ska inte med = hoj ner såklart! Meeeeeen varför åka raka vägen ner när man kan ta sej en omväg på ett par nätter! :banana
Presenterade iden för killen. Hans reaktion? *stora ögon* "Det ska du absolut inte! Det finns galna människor i skogarna!"
Han är lite hönsig av sej... :bubbelplast
Fick lova campingplatser med mycket folk för att han skulle gå med på det och då började han tillochmed googla efter fina vägar jag skulle kunna köra. :D
Gjorde lite roadtrip för ett par år sedan i Sverige men lyxade till med vandrarhem så man slipper släpa på så mycket. En väska där bak med kallingar, kamera, öl och tandborste. Rekommenderas starkt.

petolvan

Kejsare, Kung OCH Michael Jackson
Gick med
21 Jan 2010
Hoj
Bensindriven
Jobbat sent hela veckan och bara suttit och väntat på att få köra båge i helgen. Tittar in på internet och inser att det skall bli snö i helgen. Skiter nog i det här och går i ide igen. :död:3freak

Brother Wolf

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Hoj
Honda VFR800 07
I dag blir det solförmörkelse och molnen hänger tungt över staden, blä, vill se ju :(

Yes, man kunde se i alla fall :rofl

Last edited:

Bernando

Medlem
Gick med
8 Aug 2014
Hoj
-03, Yamaha, YZF-R6
Mer snö?!?! Men för i... jag som planerar att köra upp Bettan från Skåne i helgen! Jag känner mig krEnGt! :mad: :censored

Danne_M

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
R1 -99
Det vädret pysslar med just nu är definitivt tegelstenstilldragande beteende. Dags att hänga ut en arg lapp på dörren :D

Bernando

Medlem
Gick med
8 Aug 2014
Hoj
-03, Yamaha, YZF-R6
Så var hojen äntligen uppkörd från Skåne och i tryggt förvar parkerad på Stockholms gator. :banana:banana

Bifogat

• IMG_20150406_211104.jpg
    IMG_20150406_211104.jpg
    993.5 KB · Visningar: 48

Happykawa

En glad typ
Gick med
28 Apr 2012
Hoj
Kawazaki 1100ZZR
Äntligen så är man ute på vägarna och slingrar igen :)
Efter lite meckande samt ett och annat förstärkningsord så startade bettan. Jag é nöjd :banana

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum