Skriv-vad-du-vill-tråden

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Så! Glider in på jobbet några minuter i 6 och folk börjar huttra när de ser mej och kommenterar hur kaaaaallt det måste varit. :va Var ju för fasen sommarvärme till skillnad från hur det varit. Hade bara lite kallt om hakan då jag inte fick upp halsduken ordentligt.

Happykawa

En glad typ
Gick med
28 Apr 2012
Hoj
Kawazaki 1100ZZR
Åh glömde ju säga go morron till er alla :Bugar
Nu börjar man se ljuset i gråträsket. :banana mer sol åt folket :rock

Happykawa

En glad typ
Gick med
28 Apr 2012
Hoj
Kawazaki 1100ZZR
Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag FREDAG!!!!!:cpparty

Last edited:

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Ok, så för ett par timmar sen så kom brorsan, vars hoj ej är i körbart skick, och frågar mej om han kan låna min hoj för att åka till en dagsfest i Bromma. Jag höjer ögonbrynen, tittar på de svarta molnen och de regndroppar det börjar släppa ifrån sej. Rycker på axlarna och ger honom nycklarna.

AUTEf.gif

TobbeÅ

Ny medlem
Gick med
11 Oct 2014
Hoj
2007, Yamaha FZ6 S2
Åkte en tur till Rosen igår. Sådär väder men spännande när en älgfjoling joggade över framför mig på vägen. De är rätt förvillade och och farliga.
Kör försiktigt och skönt i solen!

Happykawa

En glad typ
Gick med
28 Apr 2012
Hoj
Kawazaki 1100ZZR
Vilken tur att du inte körde in i den rackaren. Så här års springer det en massa rackare äver våra vägar. Och inte kan dom högerregeln.....

TobbeÅ

Ny medlem
Gick med
11 Oct 2014
Hoj
2007, Yamaha FZ6 S2
Vilken tur att du inte körde in i den rackaren. Så här års springer det en massa rackare äver våra vägar. Och inte kan dom högerregeln.....

Tack!
Stämmer. Fjolingarna är kassa på regler :). Tyckte det var värt att påminna om att det kan finnas älg även där.
Hörde om en som körde igenom en älg en gång. Inte behagligt även om det gick bra.

TobbeÅ

Ny medlem
Gick med
11 Oct 2014
Hoj
2007, Yamaha FZ6 S2
Såg nu att det är hojkörning mot mobbing idag. Lite försent för mig men respekt till initiativet, de som kör och bidrar.

Happykawa

En glad typ
Gick med
28 Apr 2012
Hoj
Kawazaki 1100ZZR
Den 6 juni kör vi en sväng från Rapido's klubbhus vid gullmarsplan. Pynta hojen med svenska flaggan och haka på. Målet är okänt än så länge.

Danne_M

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
R1 -99
Suck... Klart att vädret ska vara skitfint nu när jag inte har någon hoj. Tänk om försäkringsbolaget kunde ta och göra klart allt någon gång :huvet

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka