Men det sköna med tråden är ju att det behövs inte heller. Man kan om man vill dra igenom långt bakåt, men det är bara att kliva in en sida bak åxå, om man inte pallar att läsa alla galenskaper och kloka ord!
Visst ÄR det en BRA tråd !!!!!
arbeta vad är de?
När jag gick ut på lunchen, blåste friska 21 m/s ute på gamla kaserngården: Det blev till att hålla i hatten fyförsatan. :yashablåstenästanbort
(45 min senare hade det mojnat, märklig stad det här... )
Det är inget konstigt alls, det ska ALLTID blåsa storm när vi ska ut och guppa.....
Du behöver nog bara en gissning på vilka idoiter som precis då var ute med tvålkoppen och snurrade till sjöss Helvutti vad det blåste, tror vi mätte 27 m/s som mest till sjöss. Spännande förtöjning blev det om inte annat
Att det slutade blåsa 45 minuter senare är logiskt för det var precis EFTER vi hade förtöjt
EckLITT!!!11!!!
"Kakans kloka ord"
Tror någon sitter och drömmer framför datorn
Nej, det är en underbar tråd!
Precis! Vicken GRANDIOS fulkvot!
Och jag jagar vidare i statistiken...
PHULQUOTE, om jag får be! Det är väll ingenting, vänta bara tills hon ändrar dina INLÄGG, då kan du börja snacka! Nu vet inte jag om du har läst gruppkörningstrådarna, men där kan du hitta phulquoter i massor.
Lycka till!
Tackar för lyckönskningen, känns som att det kan behövas... Beklagar mina språkliga brister... Ska PHÖRSÖKA PHÖRBÄTTRA mej på den fronten!
Men ÄNDRA INLÄGG! Phår man göra det!? Hey! Moderaten! Vakna!
Kakan kan göra det! Så det gäller att kolla sina inlägg...
Vilka ligister! Tur att vi alla är på samma lag!
Snygg phulquote där! Vi kan ju be Kakan att lägga till/ändra något i det här inlägget så får du se!
JAPP! Hoppas bara för mitt teflonminnes skull att jag kommer ihåg dejten med Kakan...
Fi fan, hålla på och smöra, är det ok tycker du ?
Snygg phulquote där! Vi kan ju be Kakan att lägga till/ändra något i det här inlägget så får du se!
Då kommer ni att se att jag har smörat för henne
Fi fan, hålla på och smöra, är det ok tycker du ?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|