Men det är väll självklart. bara att börja skriva mer
Jag såg vilka som låg ovanför mig.
Att försöka ta sig förbi Yasha är inte lönt.
Men det är väll självklart. bara att börja skriva mer
Jag såg vilka som låg ovanför mig.
Att försöka ta sig förbi Yasha är inte lönt.
Tssssss typiskt killar att ge upp innan de ens har försökt
Hmmm det blir inte many kvar on ze phone lizt...
Smicker brukar löna sig, men nu är ju jag en gubbe så jag har lärt mig vilka krig man ska försöka vinna...
Bättre ha några få som man kan lita på än att ha 100 "låtsaskompisar" i luren....
Så rätt...
Borde kanske oxå rensa telefonen. Gör iofs det minst en gång per år men borde kanske göra igen nu.
Klok och snell du, nu kastar jag ut asen ur listan, bort bort med kraftsugarna bara.Bättre ha några få som man kan lita på än att ha 100 "låtsaskompisar" i luren....
Sätt igång att rensa tjejen!!
Klok och snell du, nu kastar jag ut asen ur listan, bort bort med kraftsugarna bara.
Fast egentligen ska man inte ta bort de ur listan för då kan man råka svara när de ringer o det bara är ett vanligt nummer o inget namn...
Bättre att ge de smeknamn... Svara inte 1, svara inte 2 el nått annat som gör att man inte svarar om de mot all förmodan ringer... *asg*
Var på en debriefing en gång och då frågade han mig om en viss person var en sådan som fyllde på min hink eller tömde den.
När jag svarade att den personen tömde hinken - tja då var det bara att frånsäga sig att bli uynyttjad. Det är ingen vänskap, kommer aldrig att bli det!!
Eller så kan du tilldela dem egan ringsignaler så vet man när det är läge att inte svara!!!
massa elände
Jag vill fylla din hink...Var på en debriefing en gång och då frågade han mig om en viss person var en sådan som fyllde på min hink eller tömde den.
När jag svarade att den personen tömde hinken - tja då var det bara att frånsäga sig att bli uynyttjad. Det är ingen vänskap, kommer aldrig att bli det!!
Eller så kan du tilldela dem egan ringsignaler så vet man när det är läge att inte svara!!!
Jag vill fylla din hink...
Hoppsan Kerstin!
Hoppsan Kerstin!
(knappt så jag får läsa sånt där...för mamma)
Coz they call me Dr.Löööve, call me Dr.lööööve...
Hmm... Du ser så... Hm.. Röd ut i ansiktet.
Beror det på att du blir ett helt år äldre idag???
GRATTIS på födelse dagen Dåktår Bajk!!!
sär skrivet en bart för din skull.
Hmmm. Orka hålla på så. Fast det klart. Buntar man ihop de i en o samma grupp i ickeönskvärdapersonerlista så kan man ha en viss ringsignal för den gruppen...
Det är kallt på balkongen så du får sätta på dig många lager kläder på dig när du går och lägger dig i kväll
Hmmm eftesom du är sambo med barn och hus så lär det ju vara 0 krig som du kommer att vinna
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|