Skriv-vad-du-vill-tråden

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Åååååå en dag närmare slutet, fast tyvärr så måste jag åka till förvaret och träffa "greken" en sista gång!!
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Om det vore en ny historia så, men nej det är samma gamla uttjatade. Fast ärendet har tagit en ganska komisk vändning, tycker jag i alla fall. "Greken" raggar stenhårt på min kollega, han tycker att de skall träffas och dricka kaffe när hela denna beklagliga historia är utredd och han får tebax sitt diplomatpass!!!
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Åååååå en dag närmare slutet, fast tyvärr så måste jag åka till förvaret och träffa "greken" en sista gång!!

:7peta du gillar ju egentligen att åka dit denna gång då du vet att de är sista gången du träffar grenen nej greken :tungan
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Om det vore en ny historia så, men nej det är samma gamla uttjatade. Fast ärendet har tagit en ganska komisk vändning, tycker jag i alla fall. "Greken" raggar stenhårt på min kollega, han tycker att de skall träffas och dricka kaffe när hela denna beklagliga historia är utredd och han får tebax sitt diplomatpass!!!



:hihi stackarn behöver ju sitt diplomatpass *asg*
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
NÄÄÄ snö är inte alltid kul :gnissla :huvet

Har snöat i natt igen å nu är det 3 cm snö, klarblå himmel, stålade sol och vindstilla. Och jag ska sova :huvet

:D bara 3 cm tulle liten :tungan
Mmm soligt här med mej nu har jag mörklagt hela lägenheten och ska ner i min sääännnggg :)
Har ni andra kul på jobbet eller :rolleyes: :arsele
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Skärpning Kakan, om korten och pres. ej inkommer idag då gör jag den och då blir det ej så smickrande....
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Måste du mörklägga lgh för att kunna sova :va

ja de är ju nån som envisas å tända den där stora lampan ute varje dag när man ska i säng denna tid på dygnet ju :va undrar just hur man släcker eländet :D
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Skärpning Kakan, om korten och pres. ej inkommer idag då gör jag den och då blir det ej så smickrande....

:huvet har ju prestationsångest och foton finns inga vettiga :rolleyes: mysko nog gör jag nå roliga miner på alla bilder ju:D Men de kommer stressa inte jag är seg som kola :D eeee eller iallafall trött :)

Man blundar :D och ser till att den inte lyser direkt i ansiktet sen sover man som en stock

Nope hjälper inte mej de då, men nu är de tillräckligt mörkt här hemma så nu ska jag krama kudden :)
 
Last edited:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Om det vore en ny historia så, men nej det är samma gamla uttjatade. Fast ärendet har tagit en ganska komisk vändning, tycker jag i alla fall. "Greken" raggar stenhårt på min kollega, han tycker att de skall träffas och dricka kaffe när hela denna beklagliga historia är utredd och han får tebax sitt diplomatpass!!!

Om vi ger honom ett vattenpass så kanske han tror att han är Jesus som kan gå på vattnet.
Det vore en riktig vändning !

Skriver du detta sovandes?

Vill du verkligen veta det....:D
 
Last edited:
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top