Skriv-vad-du-vill-tråden

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Så ni ska spamma hela kvällen :D

Själv ska jag göra annat :tungan

Kanske inte riktigt hela...:tungan Fast du kan lugnt åka bort eller släppa tangenbordet ett tag, du har ju en bra bit ner till den som skuggar dej!:D


Du, av oss två måste ju du ses som en ålderman här på SH (Minns inte nu vad det står under din profil, hur länge du levt här på SH) så då kanske du kan hjälpa mej lite här...

Räknas det när det blir dubbla inlägg, eller går det bara som ett?

Och sen nästa - Om det är så, ska vi bolla inlägg me varandra ett tag?:D

SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM....
 
Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Det blir bara ett, tyvärr...:) Vi få spamma satan i helgen:yoparty

OKEJ! (SYYYYND!!!) Här kommer bollen över till dej igen då...:D

Om inte du hunnit sabba det här nu Pluggis, så kan du kolla Stockholmsforumets sida! Shooter på de 3 senast ändrade trådarna!

Nu spammas det vilt!:D
 
Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Stockholmsforumets sida! Shooter på de 3 senast ändrade trådarna!

Nu spammas det vilt!:D

Ett råd i all välmening...:) Ta det lite lugnt med spammandet, dom flesta av oss som ligger högt upp i listan har hållit på sen i februari... Det är därför tråden har 7444 inlägg och är 373 sidor lång... DVS. Det är bara inläggen i den här tråden som visas i statestiken som vi lägger ut... Så det hjälper inte att spamma i andra trådar.:)

Trevlig helg alla! Det blev äntligen fredag den här veckan också.:) :)
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Ett råd i all välmening...:) Ta det lite lugnt med spammandet, dom flesta av oss som ligger högt upp i listan har hållit på sen i februari... Det är därför tråden har 7444 inlägg och är 373 sidor lång... DVS. Det är bara inläggen i den här tråden som visas i statestiken som vi lägger ut... Så det hjälper inte att spamma i andra trådar.:)

Trevlig helg alla! Det blev äntligen fredag den här veckan också.:) :)

:) Aaaarå, d e lugnt. Och jag hade greppat att statistiken bara gäller skriv-vad-du-vill...

Och håller med - Skönt med fredag och att dra ner tempot lite... God mat, nåt gott att dricka och varva ner lite...
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Kan ju inte jag heller !!! :)

Vi får smygspamma! Jag måste gratulera till att ha startat en av dom längsta trådarna på SH!:) Grattis Prillan:)

:) Aaaarå, d e lugnt. Och jag hade greppat att statistiken bara gäller skriv-vad-du-vill...

Och håller med - Skönt med fredag och att dra ner tempot lite... God mat, nåt gott att dricka och varva ner lite...

Bra det!:) Även om jag jagar min trådkombatant Vampyrtrollet så får man ta det lite piano så att man inte får prestationsångest...:D
 
Last edited:

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Vi får smygspamma! Jag måste gratulera till att ha startat en av dom längsta trådarna på SH!:) Grattis Prillan:)

Apropå trådar... En fråga till... Kan man "låsa" tråden i den mening att den ligger öppen liksom hela tiden och man ser när nytt läggs in, eller måste man hålla på och gå in och ut hela tiden...:va JA! Jag är datadyslektiker!
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Skriv-vad-du-vill-tråden - Din ventil i vardagen! :)

:klappar

Den var riktigt bra! Prillan, den kan du nästan använda som signatur.:)

Apropå trådar... En fråga till... Kan man "låsa" tråden i den mening att den ligger öppen liksom hela tiden och man ser när nytt läggs in, eller måste man hålla på och gå in och ut hela tiden...:va JA! Jag är datadyslektiker!

Du kan ju ha sista sidan öppen och trycka på uppdatera, då ser du om dt har kommit nya inlägg:)
 
Last edited:

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Skruvat i lyan, handtag på plats i köket, bordet uppsatt, borrat och fixat...

Snart så är det klart....Nästan i alla fall. Så klar så att tjejerna kan komma förbi!!
 

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Prillans Plejs
Hoj
pausar...
Skruvat i lyan, handtag på plats i köket, bordet uppsatt, borrat och fixat...

Snart så är det klart....Nästan i alla fall. Så klar så att tjejerna kan komma förbi!!


Du är så himla DUKTIG !!! Det ska bli jättekul att få hälsa på dig......du har lite mer tid på dig innan vi invaderar !!! :D

Hoppas snorisen Johan, men tror Anna kan ligga pyrt till...:confused:


Ja, Johan är färdigskriken nu.......:rolleyes:
 
Last edited:
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top