Skriv-vad-du-vill-tråden

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Tänkte du på Bullysmile?

Hade ingen direkt i åtanke sådär, kände mest panik att slippa endast tunga basövningar själv...:gnissla HU!!! Tycker det är nog tråkigt att besöka gymet även fast man kör liteavvarjelättafinlirövningar - typ, de gånger det händer. Men som sagt, jag skulle behöva spendera lite mer tid med vikter...:rolleyes:
 

Dr.Bike

Guest
Hade ingen direkt i åtanke sådär, kände mest panik att slippa endast tunga basövningar själv...:gnissla HU!!! Tycker det är nog tråkigt att besöka gymet även fast man kör liteavvarjelättafinlirövningar - typ, de gånger det händer. Men som sagt, jag skulle behöva spendera lite mer tid med vikter...:rolleyes:

Jag kan bli din personlige slavdr.. jag menar coach! (det heter ju så nu på svenska... coach. Dvs den som gjort nåt EN gång är automatiskt både duktig OCH lämplig, och är man RIKTIGT duktig blir man livscoach... det är pretantiöst värre, att ha alla svar på ALLT! Inte illa!)

Nåväl, :backontop ner på jordnära nivå hade jag tänkt mig ett personligt program för dig som omfattar redskapsövningar.
Den första är 4 kbm ohuggen VED som ligger på min uppfart... ;)

Vad sägs? Endast 200 spänn per gång!
Det är BILLIGT!
(iaf om jag kallar mig coach!!!)

Och eftersom jag är coach, blir ju du oxå xå mycket mera allsidigt tränad, motiverad, samt duktig! (som coach är jag ju en fullfjädrad RÖVSLICKARE oxå, som berömmer dig fast du är kass! Vilket kommer ge dig den där sanna äkta känslan av att verkligen vara DUKTIG, på samma sätt som alla 80-talister som ställer upp i IDOL har)

Hade jag däremot bara varit vanlig basseplågare (men med 15 års erfarenhet av pedagogik, ledarskap och att motivera/muta/hota! ;)) så hade jag ju knappt ens fått betalt...

Jaja, så är det i världen.
Man måste ha rätt TITEL!


Tror jag ska bli sporthojsinstruktör... ;)
 
Last edited:

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Jag kan bli din personlige slavdr.. jag menar coach! .....Nåväl, :backontop ner på jordnära nivå hade jag tänkt mig ett personligt program för dig som omfattar redskapsövningar.
Den första är 4 kbm ohuggen VED som ligger på min uppfart... ;)

Vad sägs? Endast 200 spänn per gång!
Det är BILLIGT!
Absolut! Kanon! Tack snälla! Men inte ska du bedriva sån välgörenhet, klart du ska ta rejält betalt av mej om jag ska få använda mej av din VED som träningsredskap...:rolleyes:

..... berömmer dig fast du är kass!....
Det gör du bara till dess du försökt få in vedträna i en kamin!:rolleyes:

Man måste ha rätt TITEL! Tror jag ska bli sporthojsinstruktör... ;)
Att då vara hojdoktor i grunden måste väl räknas som en merit!:D
 

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Prillans Plejs
Hoj
pausar...
Vilken dålig mamma jag är......
Just när vi skulle åka till ishallen ringer lilltjejens danslärare o undrar om Fanny kommer....de väntar.....*helt förvirrad*......*har noll koll*..........-ja vi ska ju spela in i studion idag....vore bra om du kan komma dit med henne...........

Så det var bara att gasa dit med henne..........det blev ca 40 minuter i ishallen......:rolleyes:
 

Dr.Bike

Guest
Bra, kan du instruera Sören i hur man blir en sporthoj då?

10p till dig!

Har du kört avlastningssamtal med Yasha:va :D

Va?
Nej, ja du menar pedagogikbiten med att aldrig muta eller hota, men att LOVA stryk?
Nja, denär uråldrig - och faktiskt: Den gäller! :fakta
:lol

Vilken dålig mamma jag är......
Just när vi skulle åka till ishallen ringer lilltjejens danslärare o undrar om Fanny kommer....de väntar.....*helt förvirrad*......*har noll koll*..........-ja vi ska ju spela in i studion idag....vore bra om du kan komma dit med henne...........

Så det var bara att gasa dit med henne..........det blev ca 40 minuter i ishallen......:rolleyes:

Ajdå... :pannkyss
 
Last edited:

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Va?
Nej, ja du menar pedagogikbiten med att aldrig muta eller hota, men att LOVA stryk?
Nja, denär uråldrig - och faktiskt: Den gäller! :fakta
:lol

:rofl :rofl :rofl :rofl
Nej, jag tänkte faktiskt bara på att det är väl hennes gebit typ och att hon kanske haft synpunkter på det månatliga bidraget...
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Hade ingen direkt i åtanke sådär, kände mest panik att slippa endast tunga basövningar själv...:gnissla HU!!! Tycker det är nog tråkigt att besöka gymet även fast man kör liteavvarjelättafinlirövningar - typ, de gånger det händer. Men som sagt, jag skulle behöva spendera lite mer tid med vikter...:rolleyes:

Meeen vad e det med människor, antingen ger man allt när man är på gym1 eller så kan man strunta att gå dit!!

Discoövningar kör man när man vill finslipa formen.

behöver ingen träningskompis, kör bäst själv!! Kan köpa lite PT timmar när man har kört fast!!

Jag kan bli din personlige slavdr.. jag menar coach! (det heter ju så nu på svenska... coach. Dvs den som gjort nåt EN gång är automatiskt både duktig OCH lämplig, och är man RIKTIGT duktig blir man livscoach... det är pretantiöst värre, att ha alla svar på ALLT! Inte illa!)

Nåväl, :backontop ner på jordnära nivå hade jag tänkt mig ett personligt program för dig som omfattar redskapsövningar.
Den första är 4 kbm ohuggen VED som ligger på min uppfart... ;)

Vad sägs? Endast 200 spänn per gång!
Det är BILLIGT!
(iaf om jag kallar mig coach!!!)

Och eftersom jag är coach, blir ju du oxå xå mycket mera allsidigt tränad, motiverad, samt duktig! (som coach är jag ju en fullfjädrad RÖVSLICKARE oxå, som berömmer dig fast du är kass! Vilket kommer ge dig den där sanna äkta känslan av att verkligen vara DUKTIG, på samma sätt som alla 80-talister som ställer upp i IDOL har)

Hade jag däremot bara varit vanlig basseplågare (men med 15 års erfarenhet av pedagogik, ledarskap och att motivera/muta/hota! ;)) så hade jag ju knappt ens fått betalt...

Jaja, så är det i världen.
Man måste ha rätt TITEL!


Tror jag ska bli sporthojsinstruktör... ;)

Har du ingen vedklyv?
 
Last edited:

Dr.Bike

Guest
Har du ingen vedklyv?

Njaaao...men nu handlade det ju om Shooters personliga utveckling här! :lol

Förrexten: Jag märkte att det inte alls var lättsammare med en vedklyv.
Det var i praktiken lika jobbigt.
Bara det att man producerade två till tre ggr så mycket ved per tidsenehet.
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Njaaao...men nu handlade det ju om Shooters personliga utveckling här! :lol

Förrexten: Jag märkte att det inte alls var lättsammare med en vedklyv.
Det var i praktiken lika jobbigt.
Bara det att man producerade två till tre ggr så mycket ved per tidsenehet.

Vedklyv e ju en barnlek jämfört med att hugga den på vanligt manér!!
 

Dr.Bike

Guest
Vedklyv e ju en barnlek jämfört med att hugga den på vanligt manér!!

Då har du inte haft tillräckligt högt tempo, eller stora kubbar! :mattias
Hehe.
Fråga mig - jag är som dig: Här ska fan tas i så det känns!
(antar att man s.a.s automagiskt gör av med lika mycket energi då)

Men visst... det GÅR att stå och semesterprutta med en vedklyv.
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top