Skriv-vad-du-vill-tråden

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Jag skulle ha velat läsa förklaringen som skickades till försäkringsbolaget.:D

Kära försäkringsbolag

Jag råkade förstöra min bil, men det var inte mitt fel, jag fick knudor i bensinen och därför tog jag fel på gas och broms och sen var det någon som hade ställt en grindstolpe ivägen. Den fanns inte där när jag ställde bilen där igår.

Och sen iställer för att hjälpa mig så skattade parkeringsvaken bara :( tror att ni får stämma honom för skadeglädje, det borde täcka min självrisk

Med vänlig hälsning

Greta
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Kära försäkringsbolag

Jag råkade förstöra min bil, men det var inte mitt fel, jag fick knudor i bensinen och därför tog jag fel på gas och broms och sen var det någon som hade ställt en grindstolpe ivägen. Den fanns inte där när jag ställde bilen där igår.

Och sen iställer för att hjälpa mig så skattade parkeringsvaken bara :( tror att ni får stämma honom för skadeglädje, det borde täcka min självrisk

Med vänlig hälsning

Greta

:rofl :rofl :rofl :rofl Jag ser att du inte är någon nybörjare i ämnet?:D Skämt åsido så borde väll förklaringen ha sett ut ungefär så!:)

Den va utsökt, Greta! :D Vi önskar dock en något utförligare redogörelse bara för hur Knudorna tagit sig in....:va

ja, och kanske en beskrivning av vad en "knuda" är för något?:va :confused:
 
Last edited:

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Den va utsökt, Greta! :D Vi önskar dock en något utförligare redogörelse bara för hur Knudorna tagit sig in....:va


Knudorna tog sig in genom bensinen så jag tror att det är en komplott från bensinbolagens sida. Och jag tror att ni har en stor chans att få tillbaka pengarna som det kommer att kosta att fixa min bil genom att stämma bolaget.
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top