Skriv-vad-du-vill-tråden

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Jag är novis på den där fronten. Men man ska väl ha 4-takt, eller...? Sen tänkte jag kanske hitta nån 02:a eller så och inte lägga mer än 30 papp, hellre mindre, man ska ju klä sig åxå...:gnissla Har lixom inte testat och vill prova lite, utan att bli ruinerad på kuppen...:rolleyes:

Jo, förutom färgen, vad är mindre trevligt med den där...du vet...? Är det bara att det är ett ...-läger och ett Husa-läger lixom, eller...?



Du, vi fick slåss för att komma iväg utan honom! Han skulle bara med oss, hela tiden!:D

:rolleyes: ja de kan jag tro.
:va Är de med andra ord bara jag som får sömnsvårigheter när de kommer till detta då :lol
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
:D :rolleyes: nu är ju frågan hur killen bakom disken såg ut när du och Pluggen var och handlade rosa städrockar där :lol

Fan du skulle ha sett, precis som Shooter säger så var det ett jävla jobb att komma iväg utan honom... Han skulle promt visa oss någon outfit i läder eller om det var latex.:hihi :hihi :hihi:cdevil

:rolleyes: ja de kan jag tro.
:va Är de med andra ord bara jag som får sömnsvårigheter när de kommer till detta då :lol

Nä, jag drömmer våta drömmar om Hetty.:hihi :hihi
 
Last edited:

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Ser under ditt fladdrande spööööke att du åker HUSA. 4-takt? Fördelar/nackdelar?
Husa är fyrtakt. (nu får du troligen pluspoäng från Husasektens ledare. Yasha) :D

Fördelen med 4-takt är att den oftast är snällare i motorregistret än en 2-taktare. (den ryker mindre också... :tungan )
Nackdelen är att om något går sönder så är den dyrare att reparera än en 2-taktare.
Provkörning av hojar är som vanligt bästa tipset. :)

Lyd Yashas tips om att läsa trådar i motarddelen och skulle du ha några frågor efter det så fortsätt fråga jag svarar gärna på det jag kan. :tummenupp
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Ser under ditt fladdrande spööööke att du åker HUSA. 4-takt? Fördelar/nackdelar?



Sömnsvårigheter. Äsch lägga av nu, din lilla GOTTEGRIS, jag vet hur du gottar dej åt vårt ROSA snack!:D

:rolleyes: attans har du listat ut de mmmmm :näsblod
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Ser under ditt fladdrande spööööke att du åker HUSA. 4-takt? Fördelar/nackdelar?

Spökskrällets Husa har stått still så länge att han har glömt bort hur den funkar. :tungan

Dessutom är det mitt fel att han har en, innan körde han ecKeLåranscht han med. Som alla andra pukon. :mad:


(och åranscht handlar icke bara om färgen, för FÄRGEN stavas orange... :D )
 
Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Fan du skulle ha sett, precis som Shooter säger så var det ett jävla jobb att komma iväg utan honom... Han skulle promt visa oss någon outfit i läder eller om det var latex.:hihi :hihi :hihi:cdevil



Nä, jag drömmer våta drömmar om Hetty.:hihi :hihi

:D inte lätt å vara två söta pojkar i rosa städrock ;)

hehe ja hetty måste ju vara din våta dröm ;)
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Husa är fyrtakt. (nu får du troligen pluspoäng från Husasektens ledare. Yasha) :D

Fördelen med 4-takt är att den oftast är snällare i motorregistret än en 2-taktare. (den ryker mindre också... :tungan )
Nackdelen är att om något går sönder så är den dyrare att reparera än en 2-taktare.
Provkörning av hojar är som vanligt bästa tipset. :)

Lyd Yashas tips om att läsa trådar i motarddelen och skulle du ha några frågor efter det så fortsätt fråga jag svarar gärna på det jag kan. :tummenupp

Tack och bock!:tummenupp
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Spökskrällets Husa har stått still så länge att han har glömt bort hur den funkar. :tungan

Dessutom är det mitt fel att han har en, innan körde han ecKeLåranscht han med. Som alla andra pukon. :mad:


(och åranscht handlar icke bara om färgen, för FÄRGEN stavas orange... :D )
Och nu står den inträngd i ett hörn av en elefant... :rolleyes: :D
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Ooooh jaaaaa!!!! :rolleyes:



För att inte tala om alla spindlar och gråsuggor vi har... :näsblod

Udda besättning på en jyrpark.:D

Jag tycker att deet spammas dåligt på helgerna, knappt 5 sidor på hela dan...
th_waiting.gif
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top