Skriv-vad-du-vill-tråden

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Absolut! Och har de en Hetty därhemma, så gör jag mer än gärna hembesök och fixar rent hus åxå! :tummenupp

Eller...nja, kanske...får man ångra sig lite...och ta tillbaka det mesta...eller kanske alltihopa...:gnissla *villintehanånkölistatryckthärnu...*

Wow då får dom se dig irl i din rosastädrock med Hetty som följeslagare :yoparty
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Fullkorspepparkakor är inte pepparkakaor utan något annat, tror det är sågspån blandat med kryddor :näsblod

Det var en alldeles utmärkt beskrivning av smaken och texturen ja! :D

Ok då slår jag ner dom innan lunch.

Hittade en ny tjänstebil till Tant Rosa, bilden tagen på Sau Paulos Flygplats 2006.

Då gör jag detsamma... Att inte folk fattar vilka som är bäst?? :va
:hihi

Oooh... Bubbla glasfiber edition... :D
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Håller kurs hela veckan... får man slå kursdeltagare som är obstinata... bara lite... med en yxa...

Jag sitter och skriver en kursutvärdering om en kurs jag gått under hösten, uppdelad i olika perioder/veckor. Kursledningen kommer nog inte att lägga den högst upp i högen... OM det blir allmänt vedertaget det du efterfrågar, så lär jag nog sätta på mej hjälmen nu...:näsblod

UUUUURTJUSIG BIL BTW! :tummenupp
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Det var en alldeles utmärkt beskrivning av smaken och texturen ja! :D


Vi fick den typen av pepparkakor på jobbet förra året eftersom vi skulle vara hälsosamma. :rofl jag har aldrig varit med om att en burk har varat så länge, var bara 1 av 30 som tyckte att dom var goda. Vi andra smakade på en och sen var det bra :näsblod
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Det var en alldeles utmärkt beskrivning av smaken och texturen ja! :D



Då gör jag detsamma... Att inte folk fattar vilka som är bäst?? :va
:hihi

Oooh... Bubbla glasfiber edition... :D
Japp det är ett företag i Brazil som bygger om bubblor till sandloppor, smakfull design i sober färg...
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jag sitter och skriver en kursutvärdering om en kurs jag gått under hösten, uppdelad i olika perioder/veckor. Kursledningen kommer nog inte att lägga den högst upp i högen... OM det blir allmänt vedertaget det du efterfrågar, så lär jag nog sätta på mej hjälmen nu...:näsblod

UUUUURTJUSIG BIL BTW! :tummenupp

Jag ska sluta dela ut kursutvärderingar, istället ska jag skriva utvärderingar på mina elevers underprestationer, dessa skall jag sedan skicka till respektive chefer så att dom inser vilka slashasar dom anställt.

Börjar snart känna att det är dags för ett dolt personangrepp igen, har vi någon som skall häcklas här idag månntro.
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Jag ska sluta dela ut kursutvärderingar, istället ska jag skriva utvärderingar på mina elevers underprestationer, dessa skall jag sedan skicka till respektive chefer så att dom inser vilka slashasar dom anställt.

:tummenupp Klockrent! Är man facit så ska man ju göra det!:D Måste ju vara bra för varje organisations ledare att ha kännedom om vilka spelare man har, vad de kan eller inte kan och vilken ambition de har, eller om den saknas...:confused:
 

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Öfvre Järfälla
Hoj
Liten Galen
:D:D:D

Nån som inte riktigt är nöjd med varken produkt eller telefonkö??

Jag är fläckvis nöjd med produkterna, men onöjd med transportskadorna och allt jäkla bök bara för att nån imbecill inte kan förstå att om det står AKTAS, GLAS och har övekryssade fotavtryck på kartongen inte kan idka lite hederlig aktsamhet. :smasha

åsså telefonkön dåra:gnissla
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Ååå Gorenje, detta kvalitetsföretag från Balkan.....

Ja det är lite den känslan jag fått jag också...

Fan, jag måste sköta mitt jobb... :huvet

Äh... Gör som vi andra och din fru... Fejka... :hihi

Jag är fläckvis nöjd med produkterna, men onöjd med transportskadorna och allt jäkla bök bara för att nån imbecill inte kan förstå att om det står AKTAS, GLAS och har övekryssade fotavtryck på kartongen inte kan idka lite hederlig aktsamhet. :smasha

åsså telefonkön dåra:gnissla

Ooooooooh... en sån kul grej... Och det var man naturligtvis tvungen att anmäla innan man skrev under men det gick inte att se att det var trasigt innan man öppnade kartongen?!? Den diskussionen har man ju haft ett par gånger, fast med vår uuuuuuuuuunderbara post...
 
Last edited:

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Gorenje har ett jättefint kontor i Pristina, ser så malplacerat ut, bara fallfärdiga byggnader och så deras glasbyggnad som verkligen sticker ut.
Ser ut lite som vinjetten i Dallas...ni som minns...

Får man använda "kvalitet" i samma mening som Balkan??:va

Tja om man prata om sprit kanske....
 
Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Får man använda "kvalitet" i samma mening som Balkan??:va
Lite som den underliga kombinationen Italiensk Kvalitet... men visst jag kör in till Malmö i em, jag får troligen ta kölapp för att spöa upp dom, det är mången som råkat ut för dom... jo gett vatt jå pej får.... nååååttttt

Häckla.... vem, vem ,vem....
 

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Öfvre Järfälla
Hoj
Liten Galen
Gorenje har ett jättefint kontor i Pristina, ser så malplacerat ut, bara fallfärdiga byggnader och så deras glasbyggnad som verkligen sticker ut.
Ser ut lite som vinjetten i Dallas...ni som minns...



Tja om man prata om sprit kanske....

All balkansprit är inte av godo, jugoslaviskt fruktsprit kan få vem som helst att bli utvecklingsstörd... har jag hört:rolleyes:

Kanske är ett glas från byggnaden som ska skäras ut för att ersätta mitt trasiga och dom är upptagna med mönsterpassningen och det är DÄRFÖR DOM INTE SVARAR!!!! :huvet
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top