Skriv-vad-du-vill-tråden

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Det beror vad som serveras :) alla kan inte tycka om allt så är det bara

Man behöver inte tycka om men jag anser att det är tämligen B att säga att något luktar samt smakar jävligt illa. Lever är en av mina favorirätter och många andra människors med. Tänk om jag skulle säga samma sak om din favoriträtt vad nu det månde vara.

När jag jobbade på krogen så var Kalvlever Angalis en av de mest beställda
a´la carte maträtterna.
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Izah ska träna å bli kantig
Tvätta bort stämpeln som tantig
Grova bickar och magrutor
Utan olovliga piller och sprutor
Kommer bli en fara för alla i trafiken
Killarna stirrar på henne och kör i diken
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Man behöver inte tycka om men jag anser att det är tämligen B att säga att något luktar samt smakar jävligt illa. Lever är en av mina favorirätter och många andra människors med. Tänk om jag skulle säga samma sak om din favoriträtt vad nu det månde vara.

När jag jobbade på krogen så var Kalvlever Angalis en av de mest beställda
a´la carte maträtterna.

Skulle du tycka någon av dom rätterns som jag gillar smakar illa eller luktar blä så tar jag inte illa vid mig.

När det gäller mat så gillar alla så olika maträtter och det respekterar jag och tar inte illa upp om de inte skulle gilla en viss typ av mat.
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Skulle du tycka någon av dom rätterns som jag gillar smakar illa eller luktar blä så tar jag inte illa vid mig.

När det gäller mat så gillar alla så olika maträtter och det respekterar jag och tar inte illa upp om de inte skulle gilla en viss typ av mat.

:yoparty ppppppppppöööööööööööööllllllllllllllllllllllllllssssssssssssssssssssssssaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :) de ä gött de :)
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
...När det gäller mat så gillar alla så olika maträtter och det respekterar jag och tar inte illa upp om de inte skulle gilla en viss typ av mat.
Precis, det finns massor av anledningar till att man inte äter eller tycker om vissa maträtter. En människas skräp kan vara en annans delikatess, att döma ut en människa för att man uttrycker en åsikt eller ett tycke eller en smak är väl i sig i så fall ganska "B"?

Dumheter i mitt tycke helt enkelt. Men självklart får vem som helst uttrycka sin åsikt.
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Skulle du tycka någon av dom rätterns som jag gillar smakar illa eller luktar blä så tar jag inte illa vid mig.

När det gäller mat så gillar alla så olika maträtter och det respekterar jag och tar inte illa upp om de inte skulle gilla en viss typ av mat.

Nu skulle jag aldrig uttrycka mig på det sättet utan har en bättre uppfostran än så!
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Nu skulle jag aldrig uttrycka mig på det sättet utan har en bättre uppfostran än så!
Vilket fjoll! Det där är ett otroligt gammaldags synsätt och att sitta och pina i sig saker som får en att må dåligt är idiotiskt. Med det inte sagt att man ska kasta skit på mat som serveras som man själv inte gillar. Det handlar om respekt, både för sig själv och för den som serverar så klart.

Men aldrig att jag skulle sitta och klämma i mig mat som får mig att må dåligt, utan man får äta det man kan och så får man lösa det på plats utan att vara dum.
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
GSXR1100R se nu för fan till och öka
Hönsen här surrar bara om mat och jöka
Verbala pungsparkar ska vi nu dela ut
Häcklande rimm smattrar ur din trut
Ta med dig ställningen med dropp
Och leverera en fet jefla propp
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Vilket fjoll! Det där är ett otroligt gammaldags synsätt och att sitta och pina i sig saker som får en att må dåligt är idiotiskt. Med det inte sagt att man ska kasta skit på mat som serveras som man själv inte gillar. Det handlar om respekt, både för sig själv och för den som serverar så klart.

Men aldrig att jag skulle sitta och klämma i mig mat som får mig att må dåligt, utan man får äta det man kan och så får man lösa det på plats utan att vara dum.

EXAKT aldrig att jag skulle sitta och förolämpa den som bjöd på maten. I värsta fall skulle jag äta sallad och potatis. Är det inte värre att pina i sig maten och sen tacka och säga att det var sååå gott fast man mår illa?
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Är man kräsen blir man utan! :mattias

Ghost säger nej till mat och blir utan
Snart blir han genomskinlig med smeknamnet rutan
Transparant och med stereolupp
Kör denne stackars mupp
Till Bromma och kickar hoj
Det tycker Pucken blir skoj
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top