Skriv-vad-du-vill-tråden

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Så, nu har jag släpat mina proppfulla IKEAkassar fram i tillbaka till tvättstugan......jag kom dit 8 miuter över 10.....då hade en utomeuropeisk människa börjat tvätta i "min" tvättstuga............för den ena i den hon bokat vartrasig.......:mad: ............så nu är jag ARG :gnissla

Skicka en fet snöboll i skallen på henne, sen mular du fanskapet !
Man blir förbannad !:huvet
 

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Ort
1köping
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)
Så, nu har jag släpat mina proppfulla IKEAkassar fram i tillbaka till tvättstugan......jag kom dit 8 miuter över 10.....då hade en utomeuropeisk människa börjat tvätta i "min" tvättstuga............för den ena i den hon bokat vartrasig.......:mad: ............så nu är jag ARG :gnissla

Verkar inte kul att dela tvättstuga med andra, jag hade langat ur hans/hennes tvätt och lagt det i en omloppsbana runt jorden.
Kramar på dig hoppas dagen blir bättre framöver....
 

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Prillans Plejs
Hoj
pausar...
Skicka en fet snöboll i skallen på henne, sen mular du fanskapet !
Man blir förbannad !:huvet

Ja, jag blir faktiskt jättearg. Man väntar väl iaf 30 minuter.......har JAG lärt mig iaf........

Ska snart släpa dit allt igen, hennes maskin är snart klar o då åker hon UT därifrån!!!!
 

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Prillans Plejs
Hoj
pausar...
Verkar inte kul att dela tvättstuga med andra, jag hade langat ur hans/hennes tvätt och lagt det i en omloppsbana runt jorden.
Kramar på dig hoppas dagen blir bättre framöver....


Det är fyra olika rum på ett ställe med två maskiner i varje, så det är rätt nice.....NÄR DET FUNKAR! :rolleyes:
Hon var ju där o hade låst "sitt" rum....kommer inte åt maskinerna då......men snart åker hon ut..............

Tack för kramen! :)
Hoppas DIN dag blir bra!!
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Så, nu har jag släpat mina proppfulla IKEAkassar fram i tillbaka till tvättstugan......jag kom dit 8 miuter över 10.....då hade en utomeuropeisk människa börjat tvätta i "min" tvättstuga............för den ena i den hon bokat vartrasig.......:mad: ............så nu är jag ARG :gnissla

Jag har hört att man kan stänga av strömbrytaren på väggen som hämnd.. :rolleyes:

Maskinstöld är inte roligt. :mad:
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Ja, jag blir faktiskt jättearg. Man väntar väl iaf 30 minuter.......har JAG lärt mig iaf........

Ska snart släpa dit allt igen, hennes maskin är snart klar o då åker hon UT därifrån!!!!
Jag hade nog tagit ut hennes tvätt och låtit henne göra vad f-n hon ville med den. Tvättstugehitler, jajamensan! :mad:

Nej för bövelen !
Vill ju se stjärnor också.:D
Det ska vi ju vara själva, knasboll! :yoparty
 

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Ort
1köping
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)
Det är fyra olika rum på ett ställe med två maskiner i varje, så det är rätt nice.....NÄR DET FUNKAR! :rolleyes:
Hon var ju där o hade låst "sitt" rum....kommer inte åt maskinerna då......men snart åker hon ut..............

Tack för kramen! :)
Hoppas DIN dag blir bra!!

Då kan du kasta henne i samma omloppsbana, jag kan sitta här i Enköping och skjuta prick på henne när hon susar förbi. Har ju tid över nu när det inte går att åka mc. :D
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Prillan du kan komma hem till mig o tvätta i min alldeles privata tvättstuga... *ler stort*
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Vafan... Har folk slutat att spamma helt? Inte ett inlägg på över tio minuter! Ska jag behöva spamma helt själv?:mad:

Prillan du kan komma hem till mig o tvätta i min alldeles privata tvättstuga... *ler stort*

Klart att du skulle hinna svara medans jag postade, You are the one and only Miss-spam-alot!!!:D :D
 
Last edited:

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Prillans Plejs
Hoj
pausar...
Jag HAR en egen tvättmaskin........men den låter så konstigt o läcker lite......så jag vågar inte använda den........:rolleyes:


Jaja, NU är jag igång med tvättandet iaf........:)

O jag tror hon skämdes lite......blängde surt på henne när hon kom.......:D

Prillan du kan komma hem till mig o tvätta i min alldeles privata tvättstuga... *ler stort*


Tack! ;) Men det skulle ju säkert ta typ 7 månader innan jag var klar då........
 
Last edited:

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Vafan... Har slutat att spamma helt? Inte ett inlägg på över tio minuter! Ska jag behöva spamma helt själv?:mad:



Klart att du skulle hinna svara medans jag postade, You are the one and only Miss-spam-alot!!!:D :D

*skratt*
Men så klart. :)
Dock så blir det inte mycket spammande idag inte. Ska iväg till stan o sen fixa massor hemma o sen sitta i verkstan och fixa snygga smycken osv osv osv...
Du vet där med liv va... *asg*
Men min titel som Miss Spam-a-lot är säkrad för alla framitd oavsett... :)

Tack! ;) Men det skulle ju säkert ta typ 7 månader innan jag var klar då........

*skratt*
Det är nog mycket möjligt.. Hehe.
Men du hade fått kul sällskap i alla fall..
*kram*
 
Last edited:

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
:D :D :D

sn013-1.jpg
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top