Skriv-vad-du-vill-tråden

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Innerst inne vet ni dock, välprogrammerade av mamma, att kvinnor har rätt. Alltid. Jämt. Säkert. OTVETYDIGT!!! :fakta

Och där anser du att du hade rätt igen, eller...?:arsele

Faan grabbar, kan man inte lämna knapparna till Er ett par timmar utan att ni så när släpper fram ett myteri!:mad: Snart kommer hon väl och säger att hon ska ha rösträtt åxå!:mad:
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Han kan nog blir liggande på lagret ett tag... innan eller om vi ALLS hittar nå'n?!? :va

Jag kan faktiskt inte komma på en enda... :confused: Om han inte tjänar snuskigt mycket pengar, för då har jag sett bilder på en massa blonda bimbos med plastbomber fastlimmade som klänger på snuskiga gamla gubbar... :gnissla

Ja just ja sådana kanske vill ha han..
Vi kan ju lura i dem att han tjänar massa pengar??
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jaha, så nu är man plötsligt inkorporerad i ett harem av slampor som gilllar snuskgubbar?!? Rättning om jag får be. Jag har precis slutat med smågodis, jag har inte hittat min nästa last än och om jag nu får bestämma SJÄLV, så är det inte snuskgubbar som står på tur. :tungan
Bah... ni är lika alla kjoltyg, låtsas vara oskuldsfulla och sen får man sitta hela kvällen och tömma snusk PM från er :mad:

Sluta skicka äckliga inviter, jag försöker att låtsas Jåbba eller vad det heter :mad:
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Bah... ni är lika alla kjoltyg, låtsas vara oskuldsfulla och sen får man sitta hela kvällen och tömma snusk PM från er :mad:

Sluta skicka äckliga inviter, jag försöker att låtsas Jåbba eller vad det heter :mad:

Nu har du nog fått det om bakfoten el är det mellanbenet el vad blir det nu..

när du skickar snuskiga inviter och tjejerna quotar tillbaka o ber dig sluta är det inte tjejerna som kommer med inviterna...
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Faan grabbar, kan man inte lämna knapparna till Er ett par timmar utan att ni så när släpper fram ett myteri!:mad: Snart kommer hon väl och säger att hon ska ha brösträtt åxå!:mad:

Det har dom ju redan, dom elaka kjoltygen viftar med sina vapen så fort det blir konflikt..
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Yes! Faan , jag hittar inte den där smileyn med skylten där det står "Pictures!"



:confused: PM-förklaring, kanske...?



:tummenupp :D

Ne nej nej.... jag har ju varnat dig, nu kommer din PM box att fyllas av OB maffians våta drömförslag, avsluta ditt konto nu innan du drabbas...
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
:nurse kom till en :galen HERR fyllo. Han :censored , men :nurse gav honom :ätapiller och snart blev han :wiggle och :tråkad som en :katt och alla :tuttar ville :krama HERR fyllo som blev sååååå :) .

Var ska vi skicka honom då??
blri det DHL-frakt el vanlig post...
Om man skickar med posten o har tur slarvar de väl bort han????? ;D
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Doublepost will be merged [/B][/SIZE]Damn.. Har Pluggen ringt alla o bett de att inte spamma medans han är borta eller???
Hur är det täntk att jag ever ska komma förbi han om det inte finns nån annan att spamma med???
*gråter*

Satan... Jag är avslöjad!:mad:
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top