Skriv-vad-du-vill-tråden

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Nä det är klart, jag bara tänkte at det måste vara enklare...:va

Domarn´skulle ju skrika FUSK! direkt!:D

Nä Pluggis, nu viker jag ner mej för i afton. Ska kolla lite i reklamblad efter nån lämplig LapTop att ersätta kulramen här hemma med!:D
 
Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Domarn´skulle ju skrika FUSK! direkt!:D

Nä Pluggis, nu viker jag ner mej för i afton. Ska kolla lite i reklamblad efter nån lämplig LapTop att ersätta kulramen här hemma med!:D

Det låter som en bra idé!:)

En liten topplista för i kväll!

Izah 1,468
Kakan 1,151
Pluggen 1,070
Vampyrtrollet 1,068
Mitra 1,055
pucken 789
Yasha 560
Prillan73 539
Dr.Bike 496
Sweedo 473
Shooter 409

Längst upp har vi som vanligt Izah på 1468 inlägg följd av Kakan på 1151 inlägg. Sen har det blivit en tabellförändring så istället för Mitra på tredja plats så hittar vi undertecknad på 1070 inlägg tätt följd av Vampyrtrollet på 1068 inlägg. Mitra hittar vi först på femte plats med 1055 inlägg!:D :D Det jävliga i sammanhanget är att Vampyrtrollet kommer att segla förbi på en kvart igen, men vafan... Det kostar att ligga på topp!:yoparty
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
:dummer Här är jag nu äntligen hemma, får ligga i min egen sköna säng och så kan jag inte sova. :mad:

Klockan ringer om en timme och då måste jag gå upp, så vad är meningen med att försöka sova nu? :va

Jaja, vad är väl en bal på slottet? Kan detta vara efterdyningarna av 12 timmars sömn natten före? :D

:kiss på er alla, när nu vaknar. TRÖTTMÖSSOR!!! :4skrika
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Jaa, med tanke på mundering och beväpning så är det mer troligt att det blir NI som får åka på jobbet och då kan jag få haka på. Tur att man fick se hennes weak spots i lördags då!:D Jag kommer börja med att fixa fram ett gäng blodiga Marys, så är saken snart klar!:D

BM är det slut med på 1 år ungefär.....

:D Jag bearbetar och bearbetar. Tiden arbetar FÖR en förhandlare!:D

IZAH: :skrämd Din nya Avatar; Aktare så inte nån krimmare kommer och gör husis hos dej för att befria Tomten från sin gisslantagare!:D

Det var en ond Tomte som förtrjänade allt som kom i hans väg....

Moahahahahaha

Hrrrm, hrrrm... Finns det 2...:kär :)

För dig RKP, självklart!!!
 
Last edited:

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
:dummer Här är jag nu äntligen hemma, får ligga i min egen sköna säng och så kan jag inte sova. :mad:

Klockan ringer om en timme och då måste jag gå upp, så vad är meningen med att försöka sova nu? :va

Jaja, vad är väl en bal på slottet? Kan detta vara efterdyningarna av 12 timmars sömn natten före? :D

:kiss på er alla, när nu vaknar. TRÖTTMÖSSOR!!! :4skrika

Och jag som kan sova, får inte ligga i min sköna säng... :va

Ingen rättvisa i den här j-a vlärden!:mad: (Jag håller på med projektet att försöka komma till insikt med att jag är uppe, påklädd och tagit mej till min arbetsplats. Fattar inte att den där JÄVLA MORGONEN måste hoppa på mej VARJE JÄVLA NATT, när man sover som skönast!:mad: )

BM är det slut med på 1 år ungefär.....
Nähäää du!:D Så länge e de i inte till nästa fest!:D
Det var en ond Tomte som förtrjänade allt som kom i hans väg....

Moahahahahaha
Du e inte rädd att den där lilla vita hårbollen som står i nära relation till Jultalibanen kommer och hemsöker dej nu...:gnissla Finns det onda Tomtar...:va
För dig RKP, självklart!!!
:tummenupp Kaaaaanon! Kan man kanske få lära sig att tillaga råttorna jag fångar nere vid kajen, så slipper ungarna sätta i sig dem råa...:rolleyes:
 
Last edited:

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Och jag som kan sova, får inte ligga i min sköna säng... :va

Ingen rättvisa i den här j-a vlärden!:mad: (Jag håller på med projektet att försöka komma till insikt med att jag är uppe, påklädd och tagit mej till min arbetsplats. Fattar inte att den där JÄVLA MORGONEN måste hoppa på mej VARJE JÄVLA NATT, när man sover som skönast!:mad: )


Nähäää du!:D Så länge e de i inte till nästa fest!:D

Du e inte rädd att den där lilla vita hårbollen som står i nära relation till Jultalibanen kommer och hemsöker dej nu...:gnissla Finns det onda Tomtar...:va

:tummenupp Kaaaaanon! Kan man kanske få lära sig att tillaga råttorna jag fångar nere vid kajen, så slipper ungarna sätta i sig dem råa...:rolleyes:

Jodu så länge kommer det att dröja innan jag dricker igen, på allvar...

Rädd för en vit hårboll? Knappast troligt, jag har fikat med en riktig taliban, de e inte så uppkäftiga när de inser att man har mer, fler samt större vapen än vad de har.

Råttor tillagas på samma sätt som vita hårbollar, kraftigt samt med ett överflöd av vitlök!!
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Jodu så länge kommer det att dröja innan jag dricker igen, på allvar...
:pannkyss Vare´sååå jobbigt på söndan´!?:D

Rädd för en vit hårboll? Knappast troligt, jag har fikat med en riktig taliban.
:skrämd Hur mår den stackarn idag!

Råttor tillagas på samma sätt som vita hårbollar, kraftigt samt med ett överflöd av vitlök!!
Yeak! :jisses Det kan väl aldrig hjälpa! Inte om man VET vad det är man äter! Eller...?
 

Bambi

En liten ängel med glorian på sned ....
Gick med
29 Aug 2007
Ort
Järfälla
Hoj
Hojlös
Hej hej!
Någon som har lite arbetslust att skicka över till mig??
Har ingen som helst lust att jobba :(
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
godmorgon... Eller ja... förmiddag... Men det känns som morgon...

Izah: Jag tror inte att du kommer låta priten vara i ett år... :fyllisar

:hihi
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
godmorgon... Eller ja... förmiddag... Men det känns som morgon...

Izah: Jag tror inte att du kommer låta priten vara i ett år... :fyllisar

:hihi

Skönt att det är fler som checkar in sent idag....
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Jag vet inte vad min lilla vita tuss har gjort för att förtjäna så många hot och tillmälen, men hon kanske är hotfull på något sätt?!? :va

Jaja, livet går vidare. Shit happens. Life's a bitch, and then you marry one, eller?!? :confused:

:tungan
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Jag vet inte vad min lilla vita tuss har gjort för att förtjäna så många hot och tillmälen, men hon kanske är hotfull på något sätt?!? :va

Jaja, livet går vidare. Shit happens. Life's a bitch, and then you marry one, eller?!? :confused:

:tungan

Har du sett ljuset i tunneln ?:D
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top