Skriv-vad-du-vill-tråden

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:yoparty jag åt vofflor i går också :D gööööttttiiittt värre var de :)

fast ett viss gnäll var de allt på matgästerna som ville ha en massa annat mysko i smeten :rolleyes:
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Människor som av olika anledningar ej inkommer med sin deklaration, gör man en skönsmässig uppskattning på hur mycket deras inkomst borde ha varit.

Ganska roligt utredningsarbete faktiskt, man får pussla å pilla och köra med kontantberäkning!

Oftas slutar det på 180 000 kr men det kan uppgå till i princip vad som helst, förra året skönade jag en kille till 500 000 kr. Han betalade.......
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Människor som av olika anledningar ej inkommer med sin deklaration, gör man en skönsmässig uppskattning på hur mycket deras inkomst borde ha varit.

Ganska roligt utredningsarbete faktiskt, man får pussla å pilla och köra med kontantberäkning!

Oftas slutar det på 180 000 kr men det kan uppgå till i princip vad som helst, förra året skönade jag en kille till 500 000 kr. Han betalade.......


:hihi det kan jag tänka mig att han gjorde :)

Skönt att man har hjälp av en revisor så att det blir rätt. :näsblod måste ringa och beställa tid kom jag precis på.
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
:D Kan ju säga så här, när det är en revisor inblandad det är ju då vi hittar de stora felen, jag skulle ALDRIG lita på en revisor!!
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
:D Kan ju säga så här, när det är en revisor inblandad det är ju då vi hittar de stora felen, jag skulle ALDRIG lita på en revisor!!


Det värsta är ju att man inte klarar av vissa saker själv och är då utlämnad till en revisor. Min är en "vampyr" men bra på sitt jobb ävenom det kostar en hel del :gnissla
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Dumma j*vla chef jag har. Såååå glad över att få nya tjänsten men nu stoppar hon mig, och "tvingar" mig att jobba med skatteparadis.:tummenner :censored :censored tycker jag, varför får man aldrig vara glad!
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top