Skriv-vad-du-vill-tråden

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Kockrent!:tummenupp Vi får väl fixa nån som kan spela in eländet åxå, så kan vi lägga ut det på Tuben sen! Han lär ju bli kändiz!:D

Har Ni märkt att Pluggen verkar ha dragit ur pluggen...:rolleyes: Han kanske tycker att vi raljerar över hans Idoldrömmar...:confused: Inte meningen att göra Hundmåsen lessen...:rolleyes:
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
*hostar hårboll* ... nä nu j-r.... *den lilla vita luddgrejen ser lömsk ut*... en till stänkare damen...
Joråsåatte... man ska aldrig lita på den lilla, vita hårbollen när hon ler så där sött...

Har Ni märkt att Pluggen verkar ha dragit ur pluggen...:rolleyes: Han kanske tycker att vi raljerar över hans Idoldrömmar...:confused: Inte meningen att göra Hundmåsen lessen...:rolleyes:
Tycker du vi spammar för dåligt? Eftersom du måste börja quota dig själv... :tungan
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Joråsåatte... man ska aldrig lita på den lilla, vita hårbollen när hon ler så där sött...
*häller upp en stadig jävel så det fräser i kattskålen*.... så luddet ta nu och lapa i dig lite så kanske du blir lite snäll... *brrr*...
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Joråsåatte... man ska aldrig lita på den lilla, vita hårbollen när hon ler så där sött...

Tycker du vi spammar för dåligt? Eftersom du måste börja quota dig själv... :tungan

Ja, lite så... Närå, kom bara på tanken och hittade ingen jättebra Quote att ta till liksom...:)

Apropå den där lilla vita hårbollen med det breda leendet... 2 meter elände borde väl klara av att inte bli sliten i stycken den där va´? :D *Inte rädd, men det var ju riktat till chiefen åxå...**
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
*hostar hårboll* ... nä nu j-r.... *den lilla vita luddgrejen ser lömsk ut*... en till stänkare damen...


Tycker mig känna igen dig... är du praktikant eller... *va fan hette hon nurå*....

nej nej...
Från alkoholdimman kan jag minnas att jag var företagets Maskot... :D
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Nä, nu har min datorjävul promenerat tillräckligt på nerverna för ikväll tror jag...:gnissla Det tar typ 1 minut att få upp smiley-listan om man ska ta fram den!

Ger mej för idag, lev väl ALLA! :) Natti Natti!
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Ja, lite så... Närå, kom bara på tanken och hittade ingen jättebra Quote att ta till liksom...:)

Apropå den där lilla vita hårbollen med det breda leendet... 2 meter elände borde väl klara av att inte bli sliten i stycken den där va´? :D *Inte rädd, men det var ju riktat till chiefen åxå...**
Det GÅR att skriva inlägg helt fritt också, du vet. UTAN att quota! :fakta :lol

Lilla vita, luddet är en mycket snäll och vänlig figur, om man gör som hon vill! :)
 

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Prillans Plejs
Hoj
pausar...
Hare´så himla bra då! Och bra jobbat me´kakorna! (Bakat me kidsen?)
Fanns det inge närmare ställe att busa på...? :)

Klart vi har bakat med kidsen, det har blivit en tradition att baka pepparkakor i Väsby! :)

Närmare o närmare ställe.......den teatern VI ska se o den jullunchen VI ska äta FINNS bara i Jööööööööööööööönköping! ;)
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Nä, nu har min datorjävul promenerat tillräckligt på nerverna för ikväll tror jag...:gnissla Det tar typ 1 minut att få upp smiley-listan om man ska ta fram den!

Ger mej för idag, lev väl ALLA! :) Natti Natti!
Sov gott, raring. Dröm söta drömmar och låt inte lilla vita haunta dig. :brynad
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Äh dax för mig att logga ur oxå..
Är ju för helsicke hemma o inte på jobbet... Har itne tid att sitta online på SH hemifrån... HAHA

Ha det så underbart alla...
Höres...

*finkar*
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
NU är du ute och cyklar, gamlo. :arsele Det var 2 meter elände som skulle sova. I MIN värld så önskar man den som drar sig tillbaka för natten, en god natt! :rolleyes: Men det fattar väl inte du. :mad:
*ligger under dunken och lyssnar inte*.... jaja..
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top