Skriv-vad-du-vill-tråden

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
:va Va vad har jag missa har Shooter ett snyggt bakstycke hmmm måste kontrolleras om han vågar komma på söndag :D
Inte riktigt, men vi misstänker att han kanske HAR det, eftersom han blir orolig av tantsnuskpratet om schyssta bakstycken. Så - han ska kontrolleras på söndag. Om han vågar komma! :brynad

Eftersom han nu är nästan 2 meter lång, borde bakstycket i så fall hamna på rätt så lämplig höjd för oss pygméer! :tungan
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Som ni två håller på så vetefan om han vågar dyka upp...:fakta
 
Last edited:

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
HaHaHa! :D Fan här lämnade man datan en stund och vips så drar det igång värsta röv(ar)spekulationerna!:D Nu vete f-n om man vågar komma förbi på söndag!:gnissla Smyger in längs en vägg och ställer mej i ett hörn...:D
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
HaHaHa! :D Fan här lämnade man datan en stund och vips så drar det igång värsta röv(ar)spekulationerna!:D Nu vete f-n om man vågar komma förbi på söndag!:gnissla Smyger in längs en vägg och ställer mej i ett hörn...:D
:rofl
Som om DET skulle hjälpa?!? Du sticker ju ut i vilken samling som helst och Kakan har 1 rok!!! :brynad
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
HaHaHa! :D Fan här lämnade man datan en stund och vips så drar det igång värsta röv(ar)spekulationerna!:D Nu vete f-n om man vågar komma förbi på söndag!:gnissla Smyger in längs en vägg och ställer mej i ett hörn...:D
Honjävlarna är dock sällan i pakt speciellt länge, efter ett tag så börjar dom likt pirayor att äta på dom svagaste i akvariet.

Men dom korta ögonblick som kjoltygen är i pakt så är dom livsfarligt...
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Inte riktigt, men vi misstänker att han kanske HAR det, eftersom han blir orolig av tantsnuskpratet om schyssta bakstycken. Så - han ska kontrolleras på söndag. Om han vågar komma! :brynad

Eftersom han nu är nästan 2 meter lång, borde bakstycket i så fall hamna på rätt så lämplig höjd för oss pygméer! :tungan

:lol ja jisses de där kan bli jobbigt, ska du ha munkorg på denna gång ?? :va :rolleyes:

Man tycker ju inte att han borde vara så känslig med tanke på att han har varit med i tråden ett tag...:va



Som ni två håller på så vetefan om han vågar dyka upp...:fakta

:va vad då vi du får gärna säga du till Yasha :lol

HaHaHa! :D Fan här lämnade man datan en stund och vips så drar det igång värsta röv(ar)spekulationerna!:D Nu vete f-n om man vågar komma förbi på söndag!:gnissla Smyger in längs en vägg och ställer mej i ett hörn...:D

:rolleyes: mina hörn är fyllda redan så du får nog fint stå eller sitta som oss andra ;)
 
Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
:lol ja jisses de där kan bli jobbigt, ska du ha munkorg på denna gång ?? :va :rolleyes:
Åh, shit, jag höll på att ramla av sängen för jag skrattar så högt och mycket. :lol

Jag ska inte bita Shooter, han är gift!!! Men så illa ÄR det inte så jag behöver munkorg annars heller. Om inte det finns någon i närheten som har en alldeles väldigt lämplig parfym som vissa inte kan motstå... :gnissla


Kakan skrev:
:va vad då vi du får gärna säga du till Yasha :lol
SÅ jag är ensam snusktant nu helt plötsligt?!? :va Shooter är inte smågodis, så det så. :mad:
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:D :D Ja, får jag se den där lilla vita hårbollen UTAN munkorg när man gläntar på dörren, då drar jag som en avlöning!:D

:rolleyes: De där är en gammal bild så nu mera är de svart :)
Och ja lovar att ha nån lämplig munkorg med till henne :va en sån här kanske :lol
 

Bifogat

  • gag yasha.jpg
    gag yasha.jpg
    49 KB · Visningar: 37

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Låter bra...Det är PRECIS så vi killar vill ha det...:rolleyes:
Det har tyvärr hänt att det blivit blåmärken... :rodnar
Men jag ska inte bli mer än liiiiite salongsberusad av glöggen, så jag ska hålla tänderna i korgen. :D

:rolleyes: De där är en gammal bild så nu mera är de svart :)
Och ja lovar att ha nån lämplig munkorg med till henne :va en sån här kanske :lol
Det där är väl ingen munkorg?!? :confused:

Och jag missade totalt Shooters inlägg... fan vad ni spammar. :mad:

FYI - jag ser inte ut som den där lilla vita bollen på riktigt! :mattias

Man kunde ju önska att man var så där liten och kramgo. :brynad
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Åh, shit, jag höll på att ramla av sängen för jag skrattar så högt och mycket. :lol

Jag ska inte bita Shooter, han är gift!!! Men så illa ÄR det inte så jag behöver munkorg annars heller. Om inte det finns någon i närheten som har en alldeles väldigt lämplig parfym som vissa inte kan motstå... :gnissla

:rolleyes: :censored :rodnar :lol

SÅ jag är ensam snusktant nu helt plötsligt?!? :va Shooter är inte smågodis, så det så. :mad:

:nicka jag är ALLTID oskyldig å tant är jag då inte :) så de måste ju vara du då :lol

Eeeeh, finns risk för att du får ommöblerat till helgen då!:D

:) nä jag har just fått allt dit så du får ta med nå bakskydd eller så ;)

Låter bra...Det är PRECIS så vi killar vill ha det...:rolleyes:

:rolleyes: jomenvisstärdeså :tungan
 
Last edited:
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top