Skriv-vad-du-vill-tråden

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Hummmm....varför tänker jag på Särimner när din avatar dyker upp.....:D

Försök inte, ditt hängbukssvin! :D

Är du HELT säker på att min teori med Drottningkrämen är fel...:va Kanske ska vara tvärt om...:D

Nej! Nu vet jag! Jag håller med dej Pucken! Ljuva Måndag!!!
(Svärmor har åkt hem!):rolleyes:

Aha, Marty Feldman is in da house! :tummenupp
 
Last edited:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Är du HELT säker på att min teori med Drottningkrämen är fel...:va Kanske ska vara tvärt om...:D

Nej! Nu vet jag! Jag håller med dej Pucken! Ljuva Måndag!!!
(Svärmor har åkt hem!):rolleyes:

Utan drottningkräm går världen under !!!:D :mattias :fakta


Glad för din skull !
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Kan inte kolla tuben på jobbet... *gråter krockotårar*

Då MÅSTE du kolla på det där när du kommer hem!:D Skriv upp sidnumret på Tråden, för det lär väl hinna bli ett par sidor innan du är klar med den här arbetsdagen...:D

Underbart med IP-telefoni på jobbet....

Inget funkar, jag slipper samtal = perfekt!!!

Då är jobbansökan snart klar då...:)
 
Last edited:

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Då MÅSTE du kolla på det där när du kommer hem!:D Skriv upp sidnumret på Tråden, för det lär väl hinna bli ett par sidor innan du är klar med den här arbetsdagen...:D



Då är jobbansökan snart klar då...:)

det ska jag göra...
Inlägget sparat.. Finns ju en knapp där man kan klicka så sparar SH inlägget åt dig.. hehe
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Hittade en av mina gamla ansökningar, kanske kan va nåt för Izah...:va

En anan har ju gått ut jymnasiet å vill ha ett kneg. De e marit me kneg nu, många får inge kneg. De döläskigt. En anan nobbar å ta vicke kneg som hellst. En anan tar bara schyssta kneg me skaplit pröjs, festlig stajl å schysst panchon å ATP å sånt därna. Svensson sejer att vi jymnasister ska ta vicke kneg som hellst. De e junte schysst. Vi har i alla fall gått ut jymnasiet å e utbilldade. Sjelv vill ja hellst ha ett kneg där man får skriva eller rekna å bli schef å få lisingbil.

Kunskap e mackt!

Du kanske kan sno nåt där...:D
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Då MÅSTE du kolla på det där när du kommer hem!:D Skriv upp sidnumret på Tråden, för det lär väl hinna bli ett par sidor innan du är klar med den här arbetsdagen...:D



Då är jobbansökan snart klar då...:)

Klar sedan länge, men det är det personliga brevet jag brottas med, sökte nämligen jobb på den avdelningen i februari och jag har ingen lust att skicka exakt likadant brev igen... känns så där...

Hittade en av mina gamla ansökningar, kanske kan va nåt för Izah...:va

En anan har ju gått ut jymnasiet å vill ha ett kneg. De e marit me kneg nu, många får inge kneg. De döläskigt. En anan nobbar å ta vicke kneg som hellst. En anan tar bara schyssta kneg me skaplit pröjs, festlig stajl å schysst panchon å ATP å sånt därna. Svensson sejer att vi jymnasister ska ta vicke kneg som hellst. De e junte schysst. Vi har i alla fall gått ut jymnasiet å e utbilldade. Sjelv vill ja hellst ha ett kneg där man får skriva eller rekna å bli schef å få lisingbil.

Kunskap e mackt!

Du kanske kan sno nåt där...:D


Kopierat och klart!!!

Näää skämt åtsido, vill verkligen ha detta jobb, tyvärr så är det på fel sida om stan, men det kan jag leva med!!
 
Last edited:

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Klar sedan länge, men det är det personliga brevet jag brottas med, sökte nämligen jobb på den avdelningen i februari och jag har ingen lust att skicka exakt likadant brev igen... känns så där...

Hmm, been there done that... Vet hur det där känns. Jag tyckte inte det var helt lätt, svårt att bli nöjd med det nya jag skrev. Fast jag tror faktiskt att man lägger in lite för mycket i det själv. Mer än vad de bryr sig. Jag tror att det räcker med lite förändring bara. Kolla om det är nåt som ändrats i din livssituation sen sist (Bostad, träning, kurser, djur, vad som helst) och fokusera och skriv mest om det bara. Det där grejer du galant!:tummenupp
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Hmm, been there done that... Vet hur det där känns. Jag tyckte inte det var helt lätt, svårt att bli nöjd med det nya jag skrev. Fast jag tror faktiskt att man lägger in lite för mycket i det själv. Mer än vad de bryr sig. Jag tror att det räcker med lite förändring bara. Kolla om det är nåt som ändrats i din livssituation sen sist (Bostad, träning, kurser, djur, vad som helst) och fokusera och skriv mest om det bara. Det där grejer du galant!:tummenupp

Tack för tipset!!

Har ju gått några glassiga kurser på jobbet så det skall jg lägga till!!
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Näää skämt åtsido, vill verkligen ha detta jobb, tyvärr så är det på fel sida om stan, men det kan jag leva med!!

Du börjar väl inte snegla på att dra dej norrut nu...:mad: Du får inte dra än Gefla Tant! Jag ska hinna piska dej på Bogan och Bulten innan dess!:D
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top