Skriv-vad-du-vill-tråden

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
ÄDIT: Det piper i mitt vänster öra och så känns det som om det vore lock för det.... :( Skulle haft pluggar i öronen igår men dom glömde man duttit nog att ta med sig... :huvet Blir väl så när man går på konsert var 8:e år...
Hoppas bara att skiten släpper snart... Jag har faen nada på det örat....:gnissla

Åh, där påminde du mig att kolla om mina pluggar går att använda eller finns kvar.
Evergrey och Whitesnake på tisdag!!! :rock

Jaaahaaaa... Du menar såååå.. Halv full eller halv tom tänket... :hihi
Återkommer när jag tänker igen... runt 10 snåret misstänker jag... :D

Men vilket år?
2015?
:hihi

*Ställer fram stora kannan med kaffe och spetsar den med fulsprit :rolleyes: från Laphfroaig*

Det vore inte fel.
Jag hade skitont i fredags men vi tog oss iväg till firmans julfest.
Efter lite öl och snaps kändes knät bra! :D
 
Last edited:

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Åh, där påminde du mig att kolla om mina pluggar går att använda eller finns kvar.
Evergrey och Whitesnake på tisdag!!! :rock
Rekommenderas starkt... Sen att sångaren i Alterbridge kan ta toner som borde väcka döda hundar gjorde nog inte saker bättre...
Men bra som faen var det...
Whitesnake? Är inte dom utdöda?? :hihi

Men vilket år?
2015?
:hihi
Det var det ingen som sa något om... Men 2015 låter lite tidigt...
Vill nog ligga och dra mig också... :hihi
 

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Rekommenderas starkt... Sen att sångaren i Alterbridge kan ta toner som borde väcka döda hundar gjorde nog inte saker bättre...
Men bra som faen var det...
Whitesnake? Är inte dom utdöda?? :hihi


Det var det ingen som sa något om... Men 2015 låter lite tidigt...
Vill nog ligga och dra mig också... :hihi

Appapp, inte dissa veteranerna inom hårdrocken! :mattias

Dr Båge, Berätta för slyngeln hur läget ligger till! :6surkart

Fast jag går mest för att se eminenta Evergrey.
 
Last edited:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Last edited:

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Appapp, inte dissa veteranerna inom hårdrocken! :mattias

Dr Båge, Berätta för slyngeln hur läget ligger till! :6surkart

Fast jag går mest för att se eminenta Evergrey.

Veteran/dinosaur/veteran/dinosaur...
Tänkte du=gammal d.v.s. dom gammla... Ja du vet... :hihi
Helt seriöst så är jag så dålig på band hit och band dit att jag knappt
vet vilka nån är... Känner igen Whitesnake och kommer säkert ha en "jahavardetdomsomgjordedenhär" moment när jag hör en låt av dom...
Så bra är jag på musik....

Förhoppningsvis bygga litet lågpris-hotell igen.
Kan det bli Söndag nu ?:va :D

Bygga eller bygga och driva??
Vad händer på Söndag då??
Eller menar du fikat??

Ja du ser! Du håller med mig igen... Du håller sakta men säkert på att lika skadad som resten av oss.:cdevil :cdevil :cdevil

:ajjabajja
Jag trodde vi var överens om att jag var på väg att tillfriskna och komma upp till er nivå?? :D
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Jag har gått ner över hälften av mitt 10 kg mål till sommaren redan nu. Har ingen våg hemma och mäter mig och har gnällt om att det knappt gett något resultat, men det hade det tydligen! :yoparty
Nu sätter jag +10kg till som nytt mål. Skönt att få bekräftelse för alla timmar och slit man lagt ner på gymmet, och ny motivation till att fortsätta. :)

Snart snart är det dessutom 18 dagars semester över julen. Läääängtar till den 19/12. Ska förengångs skull fira jul med familjen ser det ut som. :)
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Jaha... så dog tråden igen då...
MEN VA FAEN! ÖKA!!!
Ni har ju helt fel prioriteringar! Sluta jobba och börja spamma! Jag har tråkigt... Jag ligger sisådär en två veckor före schemat just nu så jag har nada att göra...
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Jaha... så dog tråden igen då...
MEN VA FAEN! ÖKA!!!
Ni har ju helt fel prioriteringar! Sluta jobba och börja spamma! Jag har tråkigt... Jag ligger sisådär en två veckor före schemat just nu så jag har nada att göra...

Kom å snickra då förihelvete !:mad:

(Tvåminuters kaffrpaus)

Bygga eller bygga och driva??
Vad händer på Söndag då??
Eller menar du fikat??

Bygga och driva stället, sålde det förra för det var för litet.
Ha ha tänk dig Le Puck som Bazil.......:D

Fika e ju gott men det blir andra bullar åsså.
 
Last edited:

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Jag har gått ner över hälften av mitt 10 kg mål till sommaren redan nu. Har ingen våg hemma och mäter mig och har gnällt om att det knappt gett något resultat, men det hade det tydligen! :yoparty
Nu sätter jag +10kg till som nytt mål. Skönt att få bekräftelse för alla timmar och slit man lagt ner på gymmet, och ny motivation till att fortsätta. :)

Snart snart är det dessutom 18 dagars semester över julen. Läääängtar till den 19/12. Ska förengångs skull fira jul med familjen ser det ut som. :)

Duktig du tjejen!
Själv går det spikrakt mot mitt mål, fast man måste alltid tänka på att det kommer att komma tillfälliga svackor..

Bra jobbat!:tummenupp
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Jag har gått ner över hälften av mitt 10 kg mål till sommaren redan nu. Har ingen våg hemma och mäter mig och har gnällt om att det knappt gett något resultat, men det hade det tydligen! :yoparty
Nu sätter jag +10kg till som nytt mål. Skönt att få bekräftelse för alla timmar och slit man lagt ner på gymmet, och ny motivation till att fortsätta. :)

Snart snart är det dessutom 18 dagars semester över julen. Läääängtar till den 19/12. Ska förengångs skull fira jul med familjen ser det ut som. :)

Oooooooooh... Gratinerar!! Inte illa!!
Bildbevis tack! :D
Alltid skönt när det börjar märkas i kläder och sånt...
Personligen så har jag dessvärre lagt på mig dina 10 kilo... Jämfört med när jag vägde som minst... Så fem pannor skulle nog behövas omvandlas till muskler här... :(

Ja den 19:e ser man fram emot! :tummenupp

Kom å snickra då förihelvete !:mad:

(Tvåminuters kaffrpaus)
Bra pröjs?? :hihi
Bygga och driva stället, sålde det förra för det var för litet.
Ha ha tänk dig Le Puck som Bazil.......:D

Fika e ju gott men det blir andra bullar åsså.

Har faktiskt inga som helst problem med att se dig som Bazil av nån anledning... :hihi Tycker bara synd om manuel... :D

Andra bullar?? Såna däringa småtighta bullar?? :snuskfarbror
 
Last edited:

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ bullar vad gott!!

:hihi
tror nog att jag måste få sexa lite snart för nu är min hjärna helt felinställd... :D


Och så är jag lite :mad: också...
Så hade dom produktutlämning på jobbet idag men inte sa nån nåt åt mig inte så jag missade en väldig massa produkter... :( Vart bara en låda Lux duschtvål och Dove shampo... Allt annat var slut...
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Oooooooooh... Gratinerar!! Inte illa!!
Bildbevis tack! :D
Alltid skönt när det börjar märkas i kläder och sånt...
Personligen så har jag dessvärre lagt på mig dina 10 kilo... Jämfört med när jag vägde som minst... Så fem pannor skulle nog behövas omvandlas till muskler här... :(

Ja den 19:e ser man fram emot! :tummenupp

Tack Izah och Thygod! :)

Jag har ju inte gått ner 10 kg än, men hade det som mål och nu när jag gått ner mer än hälften av det, typ 6-7 kg så sätter jag ett högre del mål! :)

Jag tillhör ju de där konstiga människorna som tycker om att träna, jag mår mycket bättre när jag gör det. Inte bara fysikskt utan psykiskt med. Jag blir gladare och piggare och friskare. Bildbevis kommer dock inte, det är långt kvar ju. *s* Men kanske till sommaren om jag har nått mitt nya mål! :tummenupp Jag SKA i mitt skinnställ igen tills dess så jag kan snika åka bakpå någon då iaf! *s*
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top