Skriv-vad-du-vill-tråden

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Det är bara dumt om det inte är alldeles nödvändigt. Då har du ju ont och får knappt röra dig i evigheter. Gör du det "naturligt" är du för det mesta fit for fight ganska omgående. Även om kroppen är rätt sliten. :)

Ni kan ändå skylla på förlossningen för att lämpa över hemarbetet och blöjbytena på oss killar....:gnissla
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Den är bra men han hamnade inte "bara" på balkongen... :D

Njae... han fick det väl lite värre kanske...
Det bästa är att jag har en polare som ser likadan ut och utan problem skulle
kunna göra detta vilket gör den ännu bättre... :D

Det är den klart bästa scenen i hela reklamen :D


Nu kom jag på varför jag inte vill ha barn just nu...sen när det är dax blir det banne mig kniven :fakta

CHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICKEN!!!

Springer och gömmer mig fortsom faen för den kvinnliga pöbeln... :D
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Jodå, det lilla monstret hör till kategorin som vill ha ståplats och hon planerar redan nu för att köa minst ett dygn i förväg för chansen att stå längst fram vid scenen. :gnissla

Det är tydligen deras sista spelningar, se'n lägger de av så det är EXTRA viktigt att gå på den här konserten.:rolleyes:

Tur att man har olika intressen här i världen. Det vore betydligt dyrare om hon gillade hojar... :D

:va har hon inte vassa armbågar?
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Vi gillar dig ändå, det är manligt och modigt att erkänna sina svagheter! :krama

(vore bra om ni ibland kunde erkänna/fundera över era brister och kanske kommunicera frivilligt någon enstaka gång också om annat än sex och mat, då skulle jag vara supernöjd)
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Vi gillar dig ändå, det är manligt och modigt att erkänna sina svagheter! :krama

(vore bra om ni ibland kunde erkänna/fundera över era brister och kanske kommunicera frivilligt någon enstaka gång också om annat än sex och mat, då skulle jag vara supernöjd)

Nu tycker jag du är lite taskig...
Det gör vi juh!
Vi pratar hojjar också... :hihi
 

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
vore bra om ni ibland kunde erkänna/fundera över era brister och kanske kommunicera frivilligt någon enstaka gång också om annat än sex och mat, då skulle jag vara supernöjd
...eller så vänder vi på steken...
vore bra om ni ibland kunde erkänna/fundera över era brister och kanske kommunicera frivilligt någon enstaka gång också om sex och mat...


:D
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
...eller så vänder vi på steken...
vore bra om ni ibland kunde erkänna/fundera över era brister och kanske kommunicera frivilligt någon enstaka gång också om sex och mat...


:D
:lol Touché, båda är sanna. :kiss
Sorgligt nog så är det ofta så att tjejer grubblar alldeles för MYCKET på sina egna fel och brister och tror aldrig att de (vi duger). Därför tjejer i allmänhet söker så mycket bekräftelse, det är fan alltid något fel på oss. :rolleyes: Nog sjutton är det i första hand tjejens fel om något går snett... Fast nu ska jag generalisera ända in i förhållanden/sängen, men om vi tar den första delen av det jag skrev så är det så jag upplever det. Killar verkar inte grubbla lika mycket.
:rolleyes:
:krama

Nu tycker jag du är lite taskig...
Det gör vi juh!
Vi pratar hojjar också... :hihi

Jo, hmm... *harkel* Glömde det. :lol
 
Last edited:

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Sorgligt nog så är det ofta så att tjejer grubblar alldeles för MYCKET på sina egna fel och brister och tror aldrig att de (vi duger). Därför tjejer i allmänhet söker så mycket bekräftelse, det är fan alltid något fel på oss. :rolleyes: Nog sjutton är det i första hand tjejens fel om något går snett... Fast nu ska jag generalisera ända in i förhållanden/sängen, men om vi tar den första delen av det jag skrev så är det så jag upplever det. Killar verkar inte grubbla lika mycket.
Nu blev det seriöst!
Jag generaliserar, PUNGT! :mattias
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
:lol Touché, båda är sanna. :kiss
Sorgligt nog så är det ofta så att tjejer grubblar alldeles för MYCKET på sina egna fel och brister och tror aldrig att de (vi duger). Därför tjejer i allmänhet söker så mycket bekräftelse, det är fan alltid något fel på oss. :rolleyes: Nog sjutton är det i första hand tjejens fel om något går snett... Fast nu ska jag generalisera ända in i förhållanden/sängen, men om vi tar den första delen av det jag skrev så är det så jag upplever det. Killar verkar inte grubbla lika mycket.
:rolleyes:
:krama



Jo, hmm... *harkel* Glömde det. :lol


Neeeeh, det klart vi inte gör..
Vi anser ju att vi är bäst, hela tiden...
Om du går på krogen så kan du se 45-50 åriga killar som raggar på
20 åringar... Varför... Jo för att killarna anser sig vara det bästa som finns..
Eller varför en överviktig skallig 50+ kille fortfarande tror att han har chans på en liten vältränad flicksnärta på 20 år...
Våra egon ser aningens annorlunda ut...
Jaja, generaliserat som faen...
Jag är ju naturlgtvis inte så.. Jag är bättre än så... :hihi

Sen rent generellt tycker jag att tjejer behöver tuffa till sig och ta mer plats i arbetslivet.. Det är ingen som tackar nån för att personen sliter ut sig eller mår dåligt i det tysta...

Säger dagligen åt kvinnliga användare att vill du ha hjälp så MÅSTE du felanmäla, annars vet jag inte om det...
Hade en användare igår som inte haft en fungerande L tangent på 3 MÅNADER men inte felanmält... *suck*
 

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Sen rent generellt tycker jag att tjejer behöver tuffa till sig och ta mer plats i arbetslivet.. Det är ingen som tackar nån för att personen sliter ut sig eller mår dåligt i det tysta...
Det där är ett intressant problem.
Varför blir det ofta så mycket tjafs på arbetsplatser där det bara är tjejer, även chefen.
Det som Yasha säger måste vara en stor faktor.
Cheyor som grubblar högt och lågt dagarna i ända...

Jag har haft kvinnliga chefer inom manlig sektor och det har varit bra chefer.
Tjejer borde lära sig vara mer "all business" på jobbet.:tummenupp

Hallå!!!!!


*eko*
*eko*

Har alla gått hem? :va

Ok, då går väl jag oxå hem!
Trevlig helg! :fyllisar
 
Last edited:

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Nejdå... Fortfarande kvar... Tog bara en liten cigg... :D

Ja det är ett kul fenomen, kvinnliga chefer på en mansdominerad arbetsplats alltså.. Då är det "All business" och det funkar oftast jefligt bra bortsett från nån neanerthalare som tycker att cheyor ska vara kedjade vid spisen...

Sen har jag suttit och kolla på LCD tv och insett att jag inte fattar ett jefla skit... Det finns 25st 40" Samsung.... Från 6-18k och alla är 1080i..
VA FAEN SKILJER DOM ÅT DÅ??
Javisst... Det är nyare modeller om man kollar på artikelnumret men i övrigt så ser det ju likadant ut... Vart ligger skillnaden då??
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Näe.. Ha en så übertrevlig helg och så syns vi på söndag! :D
Dock inte någon koll när vi dyker upp... När kommer alla andra???
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Thyg0d skrev:
Jo söndertryckt och svimmandes av värmen och vätskebrist är ju verkligen kul.. :gammalgubbe
Glöm inte att man MÅSTE stå precis bredvid en bashögtalare oxå så att bröstkorgen får sitt... :rolleyes: :näsblod
 

Bambi

En liten ängel med glorian på sned ....
Gick med
29 Aug 2007
Ort
Järfälla
Hoj
Hojlös
Efter 150 handskrivna julklappskort får jag äntligen gå hem och ha helg!
Ha en toppen helg!!!
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
32464-79355.jpg
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top