Skriv-vad-du-vill-tråden

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Vad gulliga ni är... Jag ska fråga en pers om det är ok, sedan så vore det bra med en adress... Jag e ingen tankeläsare, jag skippade den fördelen när jag skrev kontrakt med Herren innan jag ploppade ut...

Det tycker jag.:tummenupp

Njae... det är inte alldeles säkert, men jag tror inte att det är någon hos Kakan imorgon som har lust att slå mig iaf... men man vet aldrig?!? :skrämd

Nä, det finns annat jag vill göra!:) :krama :krama :krama

Jag har träffat Pluggen 1 gång. Enda som jag vet at jag träffat förut. Och den gången var i samband med en annan SH-grej ute på Helenes Krog på Söder. Träffade flera trevliga från Forumet då. Bara att kliva över tröskeln så att säga... Häng på!:tummenupp

Exakt, det var väll inte så hemskt?:D
 
Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Jag har bott i Sthlm i snart tre år och jag tycker det har varit väldigt svårt att träffa på vänliga själar i detta stressade samhälle, varför väntade jag så länge innan jag kom till SH? :va

Min chef tycker jag är ligist för att jag ska ta hojkort och ska tatuera mig, så ni ser hur min verklighet ser ut :D :D

Hojfolk är för det mesta ett väldigt trevligt och vänligt släkte. Det låter som att du BÖR komma förbi för att få det bekräftat! :krama
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Jag har bott i Sthlm i snart tre år och jag tycker det har varit väldigt svårt att träffa på vänliga själar i detta stressade samhälle, varför väntade jag så länge innan jag kom till SH? :va

Tråkigt att det är så...:(

Min chef tycker jag är ligist för att jag ska ta hojkort och ska tatuera mig, så ni ser hur min verklighet ser ut :D :D

Kul, då kan vi jämföra gaddningar sen!:)

Undrar vad min chef tycker om mig?:va

Måste jag svara sanningsenligt på den frågan...:confused: :D

Nej för helvete, LJUG!:mad:
 
Last edited:

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Nä, gott folk (Okej då Pluggen, och du...) nu får det räcka för idag! Nu ska jag krama kudden och drömma om ädelostcheescake på pepparkaksbotten och Kakans, Yashas OCH Linkans handjagade lussebullar!:)

Ses imorgon IRL!:tummenupp
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Nä, gott folk (Okej då Pluggen, och du...) nu får det räcka för idag! Nu ska jag krama kudden och drömma om ädelostcheescake på pepparkaksbotten och Kakans, Yashas OCH Linkans handjagade lussebullar!:)

Ses imorgon IRL!:tummenupp

Men fan Shooter, viker du ner dig redan?:D
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Du med förstår jag :D :D

Pyser jag med, ska baka innan jag hälsar på hos Kakan...
Natti gott folk :)

Nja, inte så farligt, men jag vill inte skrämma dig nu när du väl har bestämt dig för att gå!:) :)

Natti!

Du ÄR bara för gullig... :katt


Nu mina vänner, viker tant Krascha också ner sig. Lång dag med mingel imorgon, måste orka med er allihop.

:trött

:krama

Natti!:pannkyss
 
Last edited:

Nihlén

Go Thai
Gick med
3 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Honda X-11 -01
Nyss hemkommen från en julfest något som skulle kunna betraktats som en bjudgrej eller hårt sagt en muta men så är ju aldrig fallet. :)

Nu är jag dock ganska onykter men vad gör det... man kan ju alltid återställa sig under morgondagen :)

tjooo!
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Jag tänkte åxå försöka vara där i tid, så att jag kanske får mitt hörn att stå i...:D
Meeen, så finns det åxå planer på lite hojåka om solfan skulle titta fram och torka upp vägbanorna lite, så vi får väl se...

Mäh hörn har jag inte nått ledigt tror jag iallafall :D
Åka hoj nu knasboll de är inte så varmt ute ;)
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Men Hubert är ju jättesnäll ju... Eller åtminstone galningen den sitter på!

:D :D:D

Mmm... det kanske han är, men det betyder inte att Hubert är kramvänlig för det. :rolleyes:

Galningar har jag större förståelse för och erfarenhet av att krama. :D

Mäh hörn har jag inte nått ledigt tror jag iallafall :D
Åka hoj nu knasboll de är inte så varmt ute ;)
Jag har redan talat om att alla hörn är upptagna redan. :mattias

Om det inte vore för att hojen blir så j-a skitig, så skulle jag kunna tänka mig att hänga med. Bara för att! :lol
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top