Skriv-vad-du-vill-tråden

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Som DIF spelar just nu är risken extremt stor att lagen byter plats med varandra inför nästa säsong...:huvet :huvet :huvet



:såjaponken :såjaponken :såjaponken Såja, ni Gnagare är inte så dåliga på det ni heller...

Jag ser gärna både AIK samt DIF i elitserien nästa år, Leksand med samt Mora och Björklöven.

Bort med Rögle, Linköping samt Frölunda!!
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Nä, vem fan vill det?:va

Inte jag iaf... Fy fan... Sånt är farligt!
I Japan så finns det ju folk som jobbar ihjäl sig...
Iofs i Svedala också men lite vanligare där...
M.a.o. så är det farligt att jobba... Usch!
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
@LE Puck (Limited Edition??):D

Btw, slog mig nu...
Vet du vart man kan få tag i polervax??
Iofs du är ju i liiite fel business då trä kan vara lite små svårt att polera
men jag tänkte att du kanske sett det nånstans..

Har ju ploarna som har Billackeringsfirma.
Kan höra med dom.

Maskinpolerar du eller äe det handtralla som gäller:va :D
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Har ju ploarna som har Billackeringsfirma.
Kan höra med dom.

Maskinpolerar du eller äe det handtralla som gäller:va :D

När du har tid kan du ju kolla vart dom köper det...
Maskin kör jag med numera... 600-3000 varvs maskin...
Små saker kan jag köra för hand men på dom större maskinerna så
räcker inte skinnet på fingrarna till... :D
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Som DIF spelar just nu är risken extremt stor att lagen byter plats med varandra inför nästa säsong...:huvet :huvet :huvet



:såjaponken :såjaponken :såjaponken Såja, ni Gnagare är inte så dåliga på det ni heller...


Ja men va fan vi är inte intresserade av att de byter med varandra... vi vill ha DERBY ju... Kom igen nu... Vi vill upp o ni får gärna stanna... *skratt*

Kan tänka mig att det finns många gnagare som kallar andra fans för allt möjligt...
Men du kan gå tilabka genom hela tråden för att se att jag aldrig har gjort det...
För mig får folk heja på vem de vill... Det är inte min sak... Hatar inte folk för att de hejar på annat än AIK... Det handlar inte om att hata andra det handlar om att heja på sitt eget lag... :D

Jag ser gärna både AIK samt DIF i elitserien nästa år, Leksand med samt Mora och Björklöven.

Bort med Rögle, Linköping samt Frölunda!!

Damn vad det skulle kunna bli roligt... Satan vilka matcher... Hihi...

*håller tummarna*
 
Last edited:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
När du har tid kan du ju kolla vart dom köper det...
Maskin kör jag med numera... 600-3000 varvs maskin...
Små saker kan jag köra för hand men på dom större maskinerna så
räcker inte skinnet på fingrarna till... :D

Dom köper av sin grossist, ska jag fixa lite till dig ?
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Jag har just fått en skärm levererad till mitt kontor... :va Frågan är vad jag ska med en 21" widescreen till?!? Nu har jag eländet framför mig och ikonerna är stora som Kebnekajse, vad f-n har man för inställningar på en WS så att det blir proportionerligt?!? :confused:

Irriterande... :mad:

Edit: Men ärligt, skärmen är ju gigantisk!!! En vanlig kontorsråtta som jag måste ju ha massor av fönster öppna samtidigt för att se effektiv ut med en så'n här... Hur ska det gå til?!? :gnissla

Fördelen är att jag fick min stol i samma leverans, så nu kan jag luta mig tillbaks, lägg fötterna på bordet och se allt. :D Måste nog be om trådlöst tangentbord också... :lol
 
Last edited:

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Jag har just fått en skärm levererad till mitt kontor... :va Frågan är vad jag ska med en 21" widescreen till?!? Nu har jag eländet framför mig och ikonerna är stora som Kebnekajse, vad f-n har man för inställningar på en WS så att det blir proportionerligt?!? :confused:

Irriterande... :mad:

Edit: Men ärligt, skärmen är ju gigantisk!!! En vanlig kontorsråtta som jag måste ju ha massor av fönster öppna samtidigt för att se effektiv ut med en så'n här... Hur ska det gå til?!? :gnissla

Fördelen är att jag fick min stol i samma leverans, så nu kan jag luta mig tillbaks, lägg fötterna på bordet och se allt. :D Måste nog be om trådlöst tangentbord också... :lol
Vi kan byta, du kan få min gamla Dell 15'' som jag har hemma. :hihi
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Dom köper av sin grossist, ska jag fixa lite till dig ?

Ja du kan ju kolla med dom vad dom vill ha...
Behöver för vanlig polering och högglanspolering om dom har..
:kiss

Jag har just fått en skärm levererad till mitt kontor... :va Frågan är vad jag ska med en 21" widescreen till?!? Nu har jag eländet framför mig och ikonerna är stora som Kebnekajse, vad f-n har man för inställningar på en WS så att det blir proportionerligt?!? :confused:

Irriterande... :mad:

Edit: Men ärligt, skärmen är ju gigantisk!!! En vanlig kontorsråtta som jag måste ju ha massor av fönster öppna samtidigt för att se effektiv ut med en så'n här... Hur ska det gå til?!? :gnissla

Fördelen är att jag fick min stol i samma leverans, så nu kan jag luta mig tillbaks, lägg fötterna på bordet och se allt. :D Måste nog be om trådlöst tangentbord också... :lol

Ja det är för jävligt synd om dig hörrö!
ÄNDRA UPPLÖSNINGEN till 1600xnåt då så får du små ikoner och en massa utrymme till fönster...
Jag sitter på en Dell Latitude D600 årgång dackefejd med en 15" skärm på
och det är allt jag får... Går inte ens att köra Vista på skiten för att den är så slö och sånt behöver ju inte en tekniker kunna... Vista alltså.. Särskilt inte när kunderna håller på att byta till vista... Näääääjdå...
Vi ska köra trial and error hos användarna.. .DET är snyggt... :mad:
 

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Ja, men förlåt då för f-n... jag har ju inte ens bett om den. :3freak

1680x1050 blev bra... gick inte att få högre upplösning än så. :rolleyes:

Se där, ladda ned en film i HD-kvalitet å titta på vetja! :tummenupp
Kvalitetsarbete skulle jag vilja säga...

Vi ska köra trial and error hos användarna.. .DET är snyggt... :mad:
Det var vi bra på att göra redan på Postgirot! :rofl
 
Last edited:

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Förresten Thyg0d, den där bilden du publicerade i andra tråden var den tagen genom balkongdörren? :lol
 

Bambi

En liten ängel med glorian på sned ....
Gick med
29 Aug 2007
Ort
Järfälla
Hoj
Hojlös
Om inte annat så lär det bli så framöver. Till och med bröllopet kommer att ske via balkongdörren!!! :fakta
nejdå.. den dagen vi gifter oss så har han fått lov att komma in från balkongen .. men bara på dagen och under festen ... sen blir det ut där igen när vi kommer hem :D :D :D :D
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Ja, men förlåt då för f-n... jag har ju inte ens bett om den. :3freak

1680x1050 blev bra... gick inte att få högre upplösning än så. :rolleyes:

jaaahaaaa... Så det var wajdskriin och allt..
Ja du serr vad bra det blev... Och näe då.. Jag är inte avis alls! :gråta

Se där, ladda ned en film i HD-kvalitet å titta på vetja! :tummenupp
Kvalitetsarbete skulle jag vilja säga...


Det var vi bra på att göra redan på Postgirot! :rofl

Mmm jag vet, visst är det skrämmande...
Skomakarens barn har det fan bra...

Förresten Thyg0d, den där bilden du publicerade i andra tråden var den tagen genom balkongdörren? :lol

jupps... (Fast jag fuskade och satte in ena foten...
Lever fortfarande på värmen som den fick då... :hihi

Om inte annat så lär det bli så framöver. Till och med bröllopet kommer att ske via balkongdörren!!! :fakta

Och skillnaden skulle vara??
Sitter man redan på balkongen så blir det liksom inte värre..
Då kan man göra rätt mycket... :D

nejdå.. den dagen vi gifter oss så har han fått lov att komma in från balkongen .. men bara på dagen och under festen ... sen blir det ut där igen när vi kommer hem :D :D :D :D

Du är snäll du... :tungan
Eller föresten, nu blir det inget :tungan på länge! :D
 

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Mmm jag vet, visst är det skrämmande...
Skomakarens barn har det fan bra...

Jag kommer fortfarande ihåg den utskällning jag fick när jag rev ned en maskin och inte fick ihop den tillräckligt fort mitt i ett månadsskifte! :skrämd
Det var på den tiden alla betalade räkningar för hand eller via postgirot, internet fanns inte, bara så ni vet slynglar!
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Jag kommer fortfarande ihåg den utskällning jag fick när jag rev ned en maskin och inte fick ihop den tillräckligt fort mitt i ett månadsskifte! :skrämd
Det var på den tiden alla betalade räkningar för hand eller via postgirot, internet fanns inte, bara så ni vet slynglar!

Tror inte det finns några så unga små slynglar i den här tråden du...
Vi har nog alla levt långt innan Internet fanns...
Jag kommer till och med ihåg salen på Äpplet i Handen där jag surfade för första gången... Netscape 1.0 var det som gällde då... -95 eller nåt
 

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Tror inte det finns några så unga små slynglar i den här tråden du...
Vi har nog alla levt långt innan Internet fanns...
Jag kommer till och med ihåg salen på Äpplet i Handen där jag surfade för första gången... Netscape 1.0 var det som gällde då... -95 eller nåt

Är du gammal Haningebo?
Hmmm... -95 eller var det -96, då försökte man hitta roliga saker på ett segt internet. Det bästa jag kunde hitta var www.piranhaclub.com med Ernie och gänget.
 
Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Kan tänka mig att det finns många gnagare som kallar andra fans för allt möjligt...
Men du kan gå tilabka genom hela tråden för att se att jag aldrig har gjort det...
För mig får folk heja på vem de vill... Det är inte min sak... Hatar inte folk för att de hejar på annat än AIK... Det handlar inte om att hata andra det handlar om att heja på sitt eget lag...

Nu syftade jag inte på dig personligen, ber om ursäkt om du tolkade det så! Och eftersom jag faktiskt har läst HELA tråden så vet jag att du aldrig har kallat folk något.:pannkyss

Jag ser gärna både AIK samt DIF i elitserien nästa år, Leksand med samt Mora och Björklöven.

Bort med Rögle, Linköping samt Frölunda!!

Hear hear!
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top