Skriv-vad-du-vill-tråden

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Tack tack vi kanske borde panta alla ölburkar nu innan jul, företaget behöver likvider.

I´m on it Boss! Har samlat ihop allt eftersom i säckar och nu hyr jag en bil för mina egna pengar (givetvis) och åker till affären för ca 5 timmars konstant burk-pantar-apparats-matande! Åh! va skoj det ska bli !:)
 

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
I´m on it Boss! Har samlat ihop allt eftersom i säckar och nu hyr jag en bil för mina egna pengar (givetvis) och åker till affären för ca 5 timmars konstant burk-pantar-apparats-matande! Åh! va skoj det ska bli !:)

Ta merej thinnernisse så har du någon som kan distrahera personalen medan du pantar. :lol
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Ja det funka säker det oxo, men så här gick det till på diteresan för en vecka sedan.

Trots att man bara ska transit genom US så måsta man fylla i en jeffla massa papper, dessutom scannar dom alla 10 fingrar samt tar bild på dig vid imigration.

Det blir liksom bara för mycket när imigrationstjänstemannen i Atlanta frågar följande.

Wått iz jår bizznizz in Costa Rica

As far as i know US are not the owner åff Costa Rica so that is non of your bizznizz...

This question is ok to ask by the imigration in Costa Rica but not here in US...

Tjänstemannen ändrar ansiktsfärg och funderar 5 sekunder.... sedan.... Neeext..

Hysteriskt roligt att tänja lite på gränserna utan att vara otrevlig, bara saklig och informativ.

/B.Adass

:yoparty Coolt! Mitt ansikte hade nog ändrat utseende HELT om jag stått bakom dej. Jag hade tappat hakan!:D
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
:yoparty Coolt! Mitt ansikte hade nog ändrat utseende HELT om jag stått bakom dej. Jag hade tappat hakan!:D
Jag hade 3 timmar på mig till nästa flyg och kände mig lite uttråkad, fast risken finns alltid att dom inte alls uppskattar denna formen av information och då blir det mysiga förhör i litet rum, men oftast suckar dom bara uppgivet och tänker idiot.. :D
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Ja jisses vad ni spamar själv har man städat, tvättat och hängt upp nya fina tacklampan i rummet.

:huvet men nya taklampor har inte alls den lilla kontakten utan man ska ha nakna elkablar från taket att sticka in i nån typ av ny kontakt *SUCK* så måste man ju självklart borra nya hål i tacket för att den ska sitta fast också :mad: och där sitter en FIN ny plastkåpa med kontakt och krok så näpp borra går ju självklart inte *SUCK* så nu blir de knep å knåp med lampan som ska upp i hallen. Men de får fan vänta tills efter jul för nu orkar jag inte fixa mer.
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Ja jisses vad ni spamar själv har man städat, tvättat och hängt upp nya fina tacklampan i rummet.

:huvet men nya taklampor har inte alls den lilla kontakten utan man ska ha nakna elkablar från taket att sticka in i nån typ av ny kontakt *SUCK* så måste man ju självklart borra nya hål i tacket för att den ska sitta fast också :mad: och där sitter en FIN ny plastkåpa med kontakt och krok så näpp borra går ju självklart inte *SUCK* så nu blir de knep å knåp med lampan som ska upp i hallen. Men de får fan vänta tills efter jul för nu orkar jag inte fixa mer.

Du och Yasha fixar födan så sätter jag upp lamphelvetet.... särring....
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Jag går in och läser den här tråden lite då och då, av en underlig anledning så är det alltid en massa svordomar som kommer ut ur din mun.

Är du arg:va
:pannkyss Hoppas det går över :D

Fan heller är glad som en lärka !!!

La la la lalalalalalala:D

Nu ska jag och Icko göra klart drinklistan för hjulafton !:yoparty
 

Queen

Guest
Inte i mina hjulaftonsdrinkar iaf... :)


Oh, satans shit i h-e vad vackert... :kär

Han är säxy as hell och väldigt charmig, men usel på spanska...
Han satt alltid bredvid plugghästen (aka me) när vi hade prov så att han skulle bli godkänd... :gnissla
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Han är säxy as hell och väldigt charmig, men usel på spanska...
Han satt alltid bredvid plugghästen (aka me) när vi hade prov så att han skulle bli godkänd... :gnissla

Luktar han gott också så är vem som helst rökt. :lol När man ser så'nt där, tänker man allt annat än rumsrena tankar. :gnissla
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
:va Jag fick ju ngt stort och otympligt platt till kontoret igår, det hade väl inget med guldkortet att göra?!? :confused: Dessutom är den där j-a skärmen trasig, så de måste komma och byta ut eländet. :huvet

REDAN?!:näsblod Men det kan ju vara fabrikationsfel förståss...
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
REDAN?!:näsblod Men det kan ju vara fabrikationsfel förståss...

Den låter som ett jäkla värmekraftverk. :mad: Eller vad man nu vill jämföra den med, hostade igång med nöd och näppe och stör mitt spam... *host* min arbetsro med det där jädrans surrandet. :gnissla

Han luktar gott :D
När har man rumsrena tankar egentligen :va
Tom när man sitter i kyrkan så tänker man "tänk om... :tuttar "
Jag går INTE i kyrkan, så vad vet jag?!? :tungan
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Den låter som ett jäkla värmekraftverk. :mad: Eller vad man nu vill jämföra den med, hostade igång med nöd och näppe och stör mitt spam... *host* min arbetsro med det där jädrans surrandet. :gnissla

Så kan vi inte ha det, ring upp chefen och säg att ditt värmekraftverk stör din spam *host* arbetsro...:hihi
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top