Skriv-vad-du-vill-tråden

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
BYRÅKRAT! :mad:


...fast så brukar jag oxå göra med konsulter som ringer och frågar istället för att läsa handlingarna...:gnissla :huvet

Exactly! :mattias Då vet du hur det är... :huvet

Ibland tänker jag tankar som jag inte får säga högt... ibland råkar jag göra det ändå... EN gång har jag högt och tydligt ifrågasatt en persons certifiering... :rodnar
 

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Exactly! :mattias Då vet du hur det är... :huvet

Ibland tänker jag tankar som jag inte får säga högt... ibland råkar jag göra det ändå... EN gång har jag högt och tydligt ifrågasatt en persons certifiering... :rodnar

Som projektledare har man att göra med folk som inte alltid gör läxan före mötena och sitter och projekterar under mötena.
Jag brukar ha viss förståelse för att deltagare sitter och tisslar för att lösa saker under möten, men igår blev jag less för att det var så många som gafflade samtidigt att jag höjde rösten något.:mad:
Det blev tyst resten av mötet, jag tror att det gick fram att jag var irriterad.:gnissla

Apropå certifiering så fick jag från Sitac om förnyelse av min riksbehörighet idag. :D
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Som projektledare har man att göra med folk som inte alltid gör läxan före mötena och sitter och projekterar under mötena.
Jag brukar ha viss förståelse för att deltagare sitter och tisslar för att lösa saker under möten, men igår blev jag less för att det var så många som gafflade samtidigt att jag höjde rösten något.:mad:
Det blev tyst resten av mötet, jag tror att det gick fram att jag var irriterad.:gnissla

Apropå certifiering så fick jag från Sitac om förnyelse av min riksbehörighet idag. :D
Prova att jobba som teknikutbildare med kunder och kulturer från hela världen, man får dela ut verbala pungsparkar hela dagarna för att det ska funka ibland.

Fast många fattar inte ens att man är sarkastisk, dom bara lallar på i sin egen värld.... :mad:
 

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Prova att jobba som teknikutbildare med kunder och kulturer från hela världen, man får dela ut verbala pungsparkar hela dagarna för att det ska funka ibland.

Fast många fattar inte ens att man är sarkastisk, dom bara lallar på i sin egen värld.... :mad:

Ett riktigt fänriks *GiiiiiiiiiivaKt"-ryt är ibland nödvändigt :gnissla
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Ett riktigt fänriks *GiiiiiiiiiivaKt"-ryt är ibland nödvändigt :gnissla

Låser dörren inifrån när dom inte kan passa tiden.
Byter helt samtalsämne om frågorna inte berör ämnet.
Höjer rösten och när det inte hjälper så... Please shut the fuck up.

Märkligt nog finns det ibland folk som inte alls bryr sig i detta, dessa ringer och mailar dock så fort dom kör fast det minsta lilla på fältet... men dom har man sällan tid med *blink*

:D
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Ahhhh riktig musik, inga tjatande peknegrer med fejkguldkedjor...

Bra skit det där !:yoparty

Fan fan fan måste jobba vidare....:huvet

GSXR1100P KÄFTEN !
Ingen idé att komma med något fyndigt nu....:mad:

Nästa vecka dricker vi öl !:tummenupp
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Han blev så tyst... Thyg0d... frågan är om han råkade tippa sig själv över balkongräcket?!? :va

Nejdå, han insåg att den här grisstian även kallad teknikerrum behövde
städas lite innan jul samt att jag också behövde en stooooor skärm...
Så jag tog en ny dator och en 24" och ställde upp... :D

Ja, det kanske var halt på den där balkongen där han bor.:jisses
:tungan Ska nog visa dig halt snoris! :hihi

Jag tror Bambi gick hemifrån å låste balkongdörren...

You wish! But I'm baaaaaaaaaaaack! :D
Fast nu ska jag ut och ta en cigg innan jag ska sätta upp en videokonferens... Ibland känns det som om alla man jobbar med är heeeelt okunniga/ointresserade av att lära sig nåt överhuvudtaget... :(
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top