Skriv-vad-du-vill-tråden

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Ledigt till 7Jan. Galet va skönt det ska bli! :horisontalt_läge

Ledig till 12 jan. Galnare skönt!:D
Fast det började inge vidare i em... Nån ungjävel hade slagit ihop ett hänglås på ena dotterns skåp skolan!:mad: Blev till att åka in till stan efter bultsaxen och sen tillbaka och klippa. Oooooo vicken tur att den lilla busiga pojken inte fanns att tillgå...:gnissla JÄVLAR! va arg jag var!:6surkart
 

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Prillans Plejs
Hoj
pausar...
Ledig till 12 jan. Galnare skönt!:D
Fast det började inge vidare i em... Nån ungjävel hade slagit ihop ett hänglås på ena dotterns skåp skolan!:mad: Blev till att åka in till stan efter bultsaxen och sen tillbaka och klippa. Oooooo vicken tur att den lilla busiga pojken inte fanns att tillgå...:gnissla JÄVLAR! va arg jag var!:6surkart



Ojoj!! S K I T-ungar finns de gott om......
 

Ronnie_69

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CBR1000-08 Banhoj suzuki k3
Satan va skönt...
På måndag sticker jag till Florida o är där till den 9 jan.
Ha de gott alla o God Jul för det kommer jag ha..Muhahaha.
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Ojoj!! S K I T-ungar finns de gott om......

:nicka Fast jag blev nästan mest arg på studierektorn, när jag fick tag i honom på telefon. Jag tyckte att jag skulle ringa låssmed och att skolan skulle stå för det. Tyckte inte att jag skulle behöva åka in till Gamla Stan och ta vägtullar och annat... Han undrar om inte dottern har medicin hemma så hon klarar sig(Hon MÅSTE ta det även på dagarna och hade inte kommit åt den nu...). Visst, men hon har ju kläder i skåpet också.... Jaa, men det kanske Ni också har, så kan vi ordna och öppna det på måndag... Jag sa "Tack för hjälpen!" och att jag löser det och lade på luren - UTAN att säga hejdå...:gnissla
 

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Prillans Plejs
Hoj
pausar...
:nicka Fast jag blev nästan mest arg på studierektorn, när jag fick tag i honom på telefon. Jag tyckte att jag skulle ringa låssmed och att skolan skulle stå för det. Tyckte inte att jag skulle behöva åka in till Gamla Stan och ta vägtullar och annat... Han undrar om inte dottern har medicin hemma så hon klarar sig(Hon MÅSTE ta det även på dagarna och hade inte kommit åt den nu...). Visst, men hon har ju kläder i skåpet också.... Jaa, men det kanske Ni också har, så kan vi ordna och öppna det på måndag... Jag sa "Tack för hjälpen!" och att jag löser det och lade på luren - UTAN att säga hejdå...:gnissla


Gott om DUMMA vuxna finns det oxå.......

Hejja dig !!!!
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
:nicka Fast jag blev nästan mest arg på studierektorn, när jag fick tag i honom på telefon. Jag tyckte att jag skulle ringa låssmed och att skolan skulle stå för det. Tyckte inte att jag skulle behöva åka in till Gamla Stan och ta vägtullar och annat... Han undrar om inte dottern har medicin hemma så hon klarar sig(Hon MÅSTE ta det även på dagarna och hade inte kommit åt den nu...). Visst, men hon har ju kläder i skåpet också.... Jaa, men det kanske Ni också har, så kan vi ordna och öppna det på måndag... Jag sa "Tack för hjälpen!" och att jag löser det och lade på luren - UTAN att säga hejdå...:gnissla

Den där är inte korkad, hans föräldrar hade bara otur när dom tänkte... :huvet
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
:nicka Fast jag blev nästan mest arg på studierektorn, när jag fick tag i honom på telefon. Jag tyckte att jag skulle ringa låssmed och att skolan skulle stå för det. Tyckte inte att jag skulle behöva åka in till Gamla Stan och ta vägtullar och annat... Han undrar om inte dottern har medicin hemma så hon klarar sig(Hon MÅSTE ta det även på dagarna och hade inte kommit åt den nu...). Visst, men hon har ju kläder i skåpet också.... Jaa, men det kanske Ni också har, så kan vi ordna och öppna det på måndag... Jag sa "Tack för hjälpen!" och att jag löser det och lade på luren - UTAN att säga hejdå...:gnissla

I Tv Shooter dom sönder lås med picka! :tummenupp
 

ChristianSTHLM

Trafikpolisen finns för Din skull!
Gick med
12 Aug 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Gul Hornet 600
Hej då Sverige! Imorgon beger jag mig till Sydamerika. Närmare bestämt Chile för att senare ta mig till Peru. 1 månad är jag borta, om jag inte kidnappas. Cul8er!
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Jaha. Här har man nu ledigt i 18 dagar och så vaknar man 06.24 första dagen och bara njuter av att kunna ligga kvar. Hela ledigheten om jag vill. :lol

Men det vill jag ju inte, för nu börjar de mysiga förberedelserna för jul och så ska jag nog ta och somna om en stund. :katt
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Jaha. Här har man nu ledigt i 18 dagar och så vaknar man 06.24 första dagen och bara njuter av att kunna ligga kvar. Hela ledigheten om jag vill. :lol

Men det vill jag ju inte, för nu börjar de mysiga förberedelserna för jul och så ska jag nog ta och somna om en stund. :katt

STFU !!!! Biatch !:mad:

Jobbe,,,,,,,:huvet
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
STFU !!!! Biatch !:mad:

Jobbe,,,,,,,:huvet
Solly. :rodnar
Glömde ju att du hade jobbkris. :pannkyss
Jag ska fixa nå't till julafton så du blir en gladare Puck. :)
Jag måste faktiskt gå in på kontoret i Karlskrona en sväng, så det blir lite söndagsjobb.
Kanske lite tröst? :kiss
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Solly. :rodnar
Glömde ju att du hade jobbkris. :pannkyss
Jag ska fixa nå't till julafton så du blir en gladare Puck. :)
Jag måste faktiskt gå in på kontoret i Karlskrona en sväng, så det blir lite söndagsjobb.
Kanske lite tröst? :kiss

Bor: Väsby - "Måste faktiskt in på kontoret i Karlskrona en sväng"
Oj, oj, oj, lycka till att hinna med dina julförberedelser...:gnissla

Ha en jättebra första lediga dag ALLA! (Ha en ännu bätre jobb-dag du Pucken!) Ungarna = även jag sov till strax före 9 imorse!:)
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Bor: Väsby - "Måste faktiskt in på kontoret i Karlskrona en sväng"
Oj, oj, oj, lycka till att hinna med dina julförberedelser...:gnissla
:lol Det innebär en bilfärd under dagen idag. Först. :)
Mina julförberedelser inkluderar Karlskronaresan, det handlar om att planera.
Det är bara jag som är inkluderad i mina planer. Nästan. Det underlättar! :pannkyss
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top