Skriv-vad-du-vill-tråden

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Skååååål, om 40 minuter går planet, undrar om man ska hitta på nåt roligt innan boarding...

Flightnummer? Rent teoretiskt skulle vi ju kunna jeflas nå fruktansvärt..

- Jo, asså.. Vi ska spränga planet! Allahu Akbar! Ser du han vid Gate # med en laptop? Datorn är en bomb! Sen har han stjärten full med DÖDSknark oCkså :hihi
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
:D
Flightnummer? Rent teoretiskt skulle vi ju kunna jeflas nå fruktansvärt..

- Jo, asså.. Vi ska spränga planet! Allahu Akbar! Ser du han vid Gate # med en laptop? Datorn är en bomb! Sen har han stjärten full med DÖDSknark oCkså :hihi

Han bär på det nya terrorvapnet "klusterrektum" skitfarligt !
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Åkte ut med bilen ikväll vid 18.30-19-tiden och vad får man se! Jo, en hårding på en SuperDuke :tummenupp som taxar in för soppapåfyllning??? vid Statoil i Hammarby Sjöstad.

Jo, det var -2 på termometern...:gnissla
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Åkte ut med bilen ikväll vid 18.30-19-tiden och vad får man se! Jo, en hårding på en SuperDuke :tummenupp som taxar in för soppapåfyllning??? vid Statoil i Hammarby Sjöstad.

Jo, det var -2 på termometern...:gnissla

Galenpanna! Grå/svart? Förare med Grå/Svart/Vitt Berik-ställ?
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Äntligen nån som förstått! Sen 1Maj spolar vi kröken! :hojbusa

Tvinga i sig grogg, i feel for you man! Själv har jag en högerhand som just nu inte gör annat än häller i mig öl, tröttsamt!

:rolleyes: Nu vet jag varför de är så många som skakar så dant när dom är ute i början av sesången, och jag som trodde de var pga abstinens av att köra hojen :lol
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Galenpanna! Grå/svart? Förare med Grå/Svart/Vitt Berik-ställ?

Det var så mörkt och hastigt möte, trodde att det var en moppe som kom när jag såg ett lyse och en som åkte försiktigt in mot macken. Det var på baksidan, så det var is på backen från bilarna som kommit ut ut tvätten åxå...:gnissla Den var nog grå och eller svart. Ingen orange ram iaf... Mörka kläder på ryttaren... En hårding var det iaf, men det är kanske bara såna som åker SD, eller...:D

Känn ingen press nu, men nu ser man ju att snöslungemotorn fungerar även fast det är under 10 grader varmt...:D
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Så där ja!

Nästan alla klappar klara..........jävla bokus.com har inte hunnit leverera bara....:mad: .....men DET löser jag!

Duktig du!!!

Det var så mörkt och hastigt möte, trodde att det var en moppe som kom när jag såg ett lyse och en som åkte försiktigt in mot macken. Det var på baksidan, så det var is på backen från bilarna som kommit ut ut tvätten åxå...:gnissla Den var nog grå och eller svart. Ingen orange ram iaf... Mörka kläder på ryttaren... En hårding var det iaf, men det är kanske bara såna som åker SD, eller...:D

Känn ingen press nu, men nu ser man ju att snöslungemotorn fungerar även fast det är under 10 grader varmt...:D

Jag mötte tomten på en gammal Yamaha typ xj eller motsvarande, i rondellen när jag halkade som snabbast till närlivs för att hämta paket!

Tant blev glad av den synen!!
 
Last edited:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Skönt att se att man inte är ute på tunn is, om man kallar Henrik för en Tunnis då...:D Vi kanske får skramla till ett par handtagsvärmare åt henne *host* honom till nästa Hjul...:D

EkSaCkT !
Då kan han och Fille gämföra temperaturen i handtagen medans vi gasar helvete !:tummenupp :D
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Skönt att se att man inte är ute på tunn is, om man kallar Henrik för en Tunnis då...:D Vi kanske får skramla till ett par handtagsvärmare åt henne *host* honom till nästa Hjul...:D

:mattias Handtagsvärme är underbart ju när de är lite för kallt i luften :)
Tro mej jag vet :lol 35 mil enkel resa i spöregn jag älska min värme i handtagen på min bapelsin :)
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
EkSaCkT !
Då kan han och Fille gämföra temperaturen i handtagen medans vi gasar helvete !:tummenupp :D

:tummenupp Om man varit med och skramlat så kanske man kan få låna plats på hantaget en stund ute vid Vaxholm eller så om det regnar. Borde väl fungera lite som en handukstork för handskar det där...:va

:mattias Handtagsvärme är underbart ju när de är lite för kallt i luften :)
Tro mej jag vet :lol 35 mil enkel resa i spöregn jag älska min värme i handtagen på min bapelsin :)

Jag skulle kunna leva med handtagsvärmare på en Endurohoj eller så, men vette f-n om jag skulle vilja ha det på gathojen...:va
 
Last edited:

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Neej, gott folk, nu checkar jag ut från SH för detta året tror jag! Skall krama kudden nån timma innan vi drar till Gran Canaria imorgonbitti. :) Hittar jag nån dator där nere kanske jag skickar en hälsning, annars får Ni ha det så jävla bra på Er Hjulfest här hemma och komma ihåg att inte göra nåt som inte jag skulle ha gjort....:va Rätt så fritt fram med andra ord, men Pucken får överväga sin Pole-dance, den ligger nog i gränszonen! :crash

GOD HJUL OCH GOTT NYTT ÅR!!!

:hej
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Neej, gott folk, nu checkar jag ut från SH för detta året tror jag! Skall krama kudden nån timma innan vi drar till Gran Canaria imorgonbitti. :) Hittar jag nån dator där nere kanske jag skickar en hälsning, annars får Ni ha det så jävla bra på Er Hjulfest här hemma och komma ihåg att inte göra nåt som inte jag skulle ha gjort....:va Rätt så fritt fram med andra ord, men Pucken får överväga sin Pole-dance, den ligger nog i gränszonen! :crash

GOD HJUL OCH GOTT NYTT ÅR!!!

:hej

:pannkyss Go jul på dej själv och Gott nytt, vi ses nästa år då :)
:7peta du är bara avis för du inte får vara med å Pole-dansa här med oss :tungan

:hej :pannkyss
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
:pannkyss Go jul på dej själv och Gott nytt, vi ses nästa år då :)
:7peta du är bara avis för du inte får vara med å Pole-dansa här med oss :tungan

:hej :pannkyss

Jaa, skulle jag få höra i efterhand att Pucken pålat för Er, så skulle det kännas liiiite jobbigt att ha missat...:näsblod Alltså missat chansen att få tvåla dit honom och visa hur man gör!:D
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top