Skriv-vad-du-vill-tråden

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Värre än så här kan det inte bli, tro mig. :gråta Tänkte "ligga lite lågt" imorgon.. Iaf i starten, sen kanske man dricker ikapp.. :D Felet är ju att man aldrig lär sig av sina misstag :darwin Ett tjockis grogg kl.4 må vara ett av veckans sämsta beslut!

:va sa du inte så sist du var bakis hela dan efter också ;)
Du är fortfarande ung och orutinerad med andra ord ;)

Visst är de synd om mig? Snälla säg att det är synd om mig? Vad som helst bara jag mår lite bättre :patetisk

:lol klart de är synd om dej :nicka men nästa gång är de inte de :rolleyes: :pannkyss

Var så sjukt sugen på kebab också, men finns det nån dag på året då det är så jefla mycket stängt som idag? MAN BLIR FÖRBANNAD!! :mad:

:lol Julafton är nog lika illa men Juldagen är värsta dagen på året om man nu inte får räkna med nyårsafton :lol

Jag var kung igår! :fakta

:rolleyes: mjo de tror jag de :lol
Och i dag mår du prins då ;)

Har jag en sån....:va :D

:nicka du har en som finns i ca 3 sec konstatera vi ju i går :)

Haha, ja fyfan inte e man avis på dig..:näsblod
Känns tom lite bra o ha ont i axeln när man läser det där! :D

Vilken nyans är de på din axel då :lol :rolleyes:
 
Last edited:

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
1. Hugo får med sig en tidig julklapp hem från dagis i form av taktisk julbantning, dvs magsjuka. Självklart däckar hela familjen in så imorse var första gången jag var hungrig på en vecka. Julbord till frukost kl 0800 med snaps funkar faktiskt.......

2. Granhelvetet visade sig vara en bra investering då den var stadig värre. Funderade lite på Yashas alternativ med tema och kom på att jag ju har hela förrådet fyllt med dekorationer :rolleyes: sambon hade bestämt att det bara skulle vara silvriga saker i granen i år så jag fick polera upp förgasaren till Husan innan jag kunde använda den som toppstjärna :D
Dock sa hon nej när jag försökte klura ut ett smart sätt att använda baksvingen som julgransfot :huvet

3. Att läsa ikapp 7 dagar i denna tråden tog ungefär 1,5 timme :gnissla
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
1. Hugo får med sig en tidig julklapp hem från dagis i form av taktisk julbantning, dvs magsjuka. Självklart däckar hela familjen in så imorse var första gången jag var hungrig på en vecka. Julbord till frukost kl 0800 med snaps funkar faktiskt.......

2. Granhelvetet visade sig vara en bra investering då den var stadig värre. Funderade lite på Yashas alternativ med tema och kom på att jag ju har hela förrådet fyllt med dekorationer :rolleyes: sambon hade bestämt att det bara skulle vara silvriga saker i granen i år så jag fick polera upp förgasaren till Husan innan jag kunde använda den som toppstjärna :D
Dock sa hon nej när jag försökte klura ut ett smart sätt att använda baksvingen som julgransfot :huvet

3. Att läsa ikapp 7 dagar i denna tråden tog ungefär 1,5 timme :gnissla

Låter som en fin julklapp av sonen ;)
hehe snaps funkar i alla lägen har jag hört.

:lol ja jisses jag skulle inte ens försöka läsa ikapp i denna tråden :)
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Läser folk verkligen vad som står i denna tråd?????:va :va :confused: :5sure
:rofl Frisen är INTE folk!!! :tungan

2. Granhelvetet visade sig vara en bra investering då den var stadig värre. Funderade lite på Yashas alternativ med tema och kom på att jag ju har hela förrådet fyllt med dekorationer :rolleyes: sambon hade bestämt att det bara skulle vara silvriga saker i granen i år så jag fick polera upp förgasaren till Husan innan jag kunde använda den som toppstjärna :D
Dock sa hon nej när jag försökte klura ut ett smart sätt att använda baksvingen som julgransfot :huvet
Du ser, det är bra med stadiga granar och rejält pynt! :mattias
 

Queen

Guest
Ja, men med ViV så är du ett tacksamt offer. Även om det borde ha gått över vid det här lagt. :pannkyss

Neeeh, ja har inte svimmat än, men det är nära. :lol

Jag har upplevt min första fylla idag... lika glad och pratglad som vanligt, jag trdde det skulle vara skillnad... Vad äckliga en del killar är :zpy
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Jag har upplevt min första fylla idag... lika glad och pratglad som vanligt, jag trdde det skulle vara skillnad... Vad äckliga en del killar är :zpy
Äsch, är man glad och sprallig utan, så blir man sällan något annat med. Sprit alltså. :) Hoppas att du mår lika bra imorgon.

Tyvärr är en del tjejer lika äckliga som de äckliga killarna. Ingen könsdiskriminering där inte. Förutom att de äckliga tjejerna anses vidriga och häcklas, medan de äckliga killarna kort och gott är äckliga.

Nu är det natta. Syns imorrn gott folk. :krama
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top