Skriv-vad-du-vill-tråden

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Då tänker inte jag rösta på dig!!!

Jag vill ha vinter å kallt, kanske dags att göra allvar av alla hot och flytta norrut, vet flera som skulle bli glada om jag försvann från Sthlm.....

:confused: Inte för att vi umgås så där jättetätt eller jätteofta...:D Men nog skulle väl Tokholm bli en fattigare stad om du drog...:rolleyes:
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Siktar på Statsminister till en början, vill ju inte gå ut för hårt. Sen allt eftersom så börjar expansionen. Inom en 5års period så borde vi ha tillbaka gamla Stor-Svea också. Norge, Finland, Tyskland, halva Ryssland osv. Slutmålet är väl ett eget världsherravälde, men de kan nog ta en 10 år innan jag kommit dit, men de kommer, var så säker :tummenupp



:fängelsehåla_med_bröd_&_vatten

Då blir man smal, bra diet!!
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Siktar på Statsminister till en början, vill ju inte gå ut för hårt. Sen allt eftersom så börjar expansionen. Inom en 5års period så borde vi ha tillbaka gamla Stor-Svea också. Norge, Finland, Tyskland, halva Ryssland osv. Slutmålet är väl ett eget världsherravälde, men de kan nog ta en 10 år innan jag kommit dit, men de kommer, var så säker :tummenupp



:fängelsehåla_med_bröd_&_vatten

Norge är jag helt med på, vi skulle aldrig släppt ifrån oss oljans förlovade land. Finland? Tja, Hakkapelitta skulle vara anledningen då, för NOKIA är inte min grej... Tyskland?? Njaaa, möjligen för att hämta ut en Fläskmersa utan att behöva pröjsa och sen Ryssland - helt OK. Naturgasen skulle inbringa schyssta festpengar, om man nu kan tro på vad Roman A visar upp...:näsblod Du får väl skrika till om du skall anställa nån SGT at Arms eller Treasurer till staben!:D
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Du vet säkert vad jag menar.

PT = personlig tränare.
Man handlar en sådan på gym1 som piskar på en och ser till att allt går åt rätt håll, att man inte slarvar med mat och träning.

Har dessutom lägt till krom i kosten så även detta i rätt riktning.

Sprit borttaget sedan 30 november!

Idkar dom slavhandel på gym1? man kan välan inte handla en människa, möjligtvis hyra en stund....
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Norge är jag helt med på, vi skulle aldrig släppt ifrån oss oljans förlovade land. Finland? Tja, Hakkapelitta skulle vara anledningen då, för NOKIA är inte min grej... Tyskland?? Njaaa, möjligen för att hämta ut en Fläskmersa utan att behöva pröjsa och sen Ryssland - helt OK. Naturgasen skulle inbringa schyssta festpengar, om man nu kan tro på vad Roman A visar upp...:näsblod Du får väl skrika till om du skall anställa nån SGT at Arms eller Treasurer till staben!:D

Norge = olja
Finland = skog
Ryssland = båda delar
Tyskland = ingenjörskonsten. Då kan vi göra SAAB till en världsmärke igen :yoparty

De som anställs just nu är lite av varje, mest ögongodis om jag ska vara ärlig. Men har en annons hos arbetsförmedlingen där jag söker en pengatryckare? Kanske kan vara något? Det är så dyrt med kampanj att jag får ta till med lite tjüvknep på min väg till makten.. :gnissla
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Siktar på Statsminister till en början, vill ju inte gå ut för hårt. Sen allt eftersom så börjar expansionen. Inom en 5års period så borde vi ha tillbaka gamla Stor-Svea också. Norge, Finland, Tyskland, halva Ryssland osv. Slutmålet är väl ett eget världsherravälde, men de kan nog ta en 10 år innan jag kommit dit, men de kommer, var så säker :tummenupp



:fängelsehåla_med_bröd_&_vatten
Ap ap ap det är jag som ska ta över världen, jag va först :mad: ... fast inte riktigt ännu jag måste fixa lite annat först... men så snart jag får en lucka i min Outlook så tar jag över världen.
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
De som anställs just nu är lite av varje, mest ögongodis om jag ska vara ärlig. Men har en annons hos arbetsförmedlingen där jag söker en pengatryckare? Kanske kan vara något? Det är så dyrt med kampanj att jag får ta till med lite tjüvknep på min väg till makten.. :gnissla

Jag kan fixa pengatryckandet med ena handen, medans den andra känner på ögongodiset!:D
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Skadeglädje!:dummer Avund! Min vän. Ren och skär avund, är det enda som skulle framkallas!:fakta

Självinsikt is da shit har vi ju sagt tidigare i tråden, har du redan glömt det?:va Alltså lär det ju vara skadeglädjen som härskar... Om inte annat så för att du streakar när det är kallt som i helvetet...:D
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top