Jaaa!!! Mera snö :snöbollskrig
Så slipper jag sakna en hoj alltför mycket
Jaha! Måndagar och snö, är det något mer du vill dela med resten av församlingen?
Jaaa!!! Mera snö :snöbollskrig
Så slipper jag sakna en hoj alltför mycket
Jaha! Måndagar och snö, är det något mer du vill dela med resten av församlingen?
Kom hit och skotta åt mig! Så kan vi ha snöbollskrig sen!!!
Kollar på min nuvarande favoritsida och det är nu 4 grader i luften och hela 6 grader i vägbanan i Rotebro (Som för min del får representera norrort)... det är banne mig näst intill hojväder.
Go´morron !!!
Nä.....det hjälpte inte......det känns fortfarande som om jag inte sovit klart.......
...men snälla prillan...06.36 liksom
Men vaffan...det är ju rena sovmorgonen...!!
Prillan....kliv upp 05:15 och kör ett yogapass så ska du se att du blir pigg. Det blir jag!!
Och nu börjar nedräkningen till helgens partaj.!! Vi är 5 brudar som ska ut och berusa oss på det där nya stället...Le Bon Palais...heter det nog..typ...och ska tydligen vara bra...bättre än förut...har jag hört.
Någon som vet förresten..!!
//Mad
Man kan ha kul utan sprit. Har jag hört... :feberyrsel
Har man feber orkar man ju inte dansa!!!
Och det vill jag!!
Och nu börjar nedräkningen till helgens partaj.!! Vi är 5 brudar som ska ut och berusa oss på det där nya stället...Le Bon Palais...heter det nog..typ...och ska tydligen vara bra...bättre än förut...har jag hört.
Någon som vet förresten..!!
//Mad
Bäst att inte bli sjuk då!
...eftersom det är DU som ska dansa med Madde här! Å hon släpper inte taget förrän det dansats i 5 timmar!
Götgatan Open istället?
Visst fan låter det gay..och jag som INTE gillar melodifestivaldravlet. Vaffan....äh...jag tar en extra sup så blir det nog bra.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|