Skriv-vad-du-vill-tråden

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Kollar på min nuvarande favoritsida och det är nu 4 grader i luften och hela 6 grader i vägbanan i Rotebro (Som för min del får representera norrort)... det är banne mig näst intill hojväder. :)

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Tjena alla...

Jag behöver ha tag på en gubbe från era trakter, PM:a mig om ni har info.

Snubben heter Tommy bufflig jävel :arsele som kallar sig "klubblös grundare" han har tydligen bytt nummer, eller jobb så han verkar omöjlig att få tag på.

Som sagt, har ni info, bra eller dålig, skicka PM.

Faster, snart i en backspegel nära dig :tummenupp

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Kollar på min nuvarande favoritsida och det är nu 4 grader i luften och hela 6 grader i vägbanan i Rotebro (Som för min del får representera norrort)... det är banne mig näst intill hojväder. :)

Minst en 1'a framför varje siffra, men gärna en 2'a, så hänger jag på :tummenupp

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:va snön är ju mer eller mindre borta, TRIST !!!! jag ville ju åka pulka i helgen :lol

oooo ja i dag när jag vaknade hade jag -23,5 detta fotades och nån secund sernare hade jag - 36,5 :skrämd :eek:
Och sedan vart de + 3,2 grader :va nu kan man ju undra vem som la dit all kallluft på min ballkong :lol

Ha en härlig onsdag gott folk de ska jag för jag ska sooooovvvvvaaa :trött

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Sitter och kollar och det har under natten inte varit under 2+... varken i luften eller på vägytan.
Funderar starkt på att ta hojen till jobbet. :)

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
...men snälla prillan...06.36 liksom:3freak

Men vaffan...det är ju rena sovmorgonen...!! :fakta

Prillan....kliv upp 05:15 och kör ett yogapass så ska du se att du blir pigg. Det blir jag!! :tummenupp

Och nu börjar nedräkningen till helgens partaj.!! Vi är 5 brudar som ska ut och berusa oss :fyllisar :banana på det där nya stället...Le Bon Palais...heter det nog..typ...och ska tydligen vara bra...bättre än förut...har jag hört.

Någon som vet förresten..!!

//Mad

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Men vaffan...det är ju rena sovmorgonen...!! :fakta

Prillan....kliv upp 05:15 och kör ett yogapass så ska du se att du blir pigg. Det blir jag!! :tummenupp

Och nu börjar nedräkningen till helgens partaj.!! Vi är 5 brudar som ska ut och berusa oss :fyllisar :banana på det där nya stället...Le Bon Palais...heter det nog..typ...och ska tydligen vara bra...bättre än förut...har jag hört.

//Mad

Man kan ha kul utan sprit. Har jag hört... :feberyrsel :tungan

Dr.Bike

Guest

//Mad

Ingen aning. NAmnet låter ghey... Har du missat att det är Götgatan open denna helg?

Bäst att inte bli sjuk då! :banana

Bäst för dig - eftersom det är DU som ska dansa med Madde här! Å hon släpper inte taget förrän det dansats i 5 timmar! :cdevil
Eller vill du följa med farbröderna på Götgatan Open istället?

Last edited:

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(

Visst fan låter det gay..och jag som INTE gillar melodifestivaldravlet. :zpy Vaffan....äh...jag tar en extra sup så blir det nog bra. :fyllisar

...eftersom det är DU som ska dansa med Madde här! Å hon släpper inte taget förrän det dansats i 5 timmar! :cdevil

Faktum är..att på julfesten med jobbet dansade jag så mycket med en kille att han aldrig ville dansa med mig mer... :brinnerup han orkade inte....den jävla tunnisen.!!! :arsele

Last edited:

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Götgatan Open är när man börjar i ena ändan av Götgatan och sedan dricker en öl på varje pub.
Den som kommer längst vinner... :fyllisar

Jag har sett många försöka, men få klara av det! :zpy :hihi

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Visst fan låter det gay..och jag som INTE gillar melodifestivaldravlet. :zpy Vaffan....äh...jag tar en extra sup så blir det nog bra. :fyllisar

:hihi

Fast vanliga nattklubben är ju också öppen. Förhoppningsvis slipper du schlager där annars kan det bli många extra supar. :karatefylla

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha